2012. május 6., vasárnap

86.rész_Claire




*Kata szemszöge*

Az út Claire-ékhez csöndben telt. Nagyon féltem,hogy mit fog reagálni. Nem biztos hogy ő is olyan jól fogadja mint az én szüleim. Igazából nem értem,hogy a szüleimnek miért nincsen ellenére,hisz csak 18 éves vagyok...de ők tudják.

Mikor odaértünk félve szálltam ki a kocsiból. Nem tudtam mi vár bent rám. Mármint,hogy Claire elfogadja,és velünk együtt örül,vagy balhé lesz.

Harry észrevette,hogy nincs valami rendbe,Mikor mellém ért,magához húzott és megölelt.

-Nyugi.Nem lesz gáz. Anyám megérti majd.-nyomott egy puszit a hajamra

-És ha nem? Harry.Én nem akarom,hogy miattam rossz viszonyotok legyen.-suttogtam

-Na ezt hagyjuk..nem lesz az.Megérti. Na de gyere.-fogta meg a kezem,és a lépcső felé húzott.

Alig hogy bekopogtunk,már nyílt is az ajtó. 

-Sziasztok.-mosolygott ránk Claire

-Hello.-köszöntem félénken

Harry megölelte anyukáját,majd bementünk és a nappaliba sétáltunk.

-Lányok merre?-kérdezte Harry

-Apjuknál. Na de meséljetek,mi történt?-mosolygott ránk

Harry kicsit előrébb csúszott a kanapén,majd megfogta a kezem.

-Hát szóval..az a helyzet,hogy megkértem Kata kezét..de lenne még valami..-mondta.
Láttam,hogy Claire köpni-nyelni nem tud. Szemei elkerekedtek,és csak nézett ránk. Szerintem még levegőt is elfelejtett venni.

-Folytasd.-mondta akadozottan

-Kata terhes.-nyögte ki Harry

-Hogy mi? Fiam..ugye most csak viccelsz?! Mondd hogy ez csak egy rossz vicc. Nem lehetsz ennyire felelőtlen..Úristen..Mégis hová tetted az eszedet?-fakadt ki Claire

-Nem..teljesen komolyan mondtam.-válaszolt Harry tök nyugodtan

-Nem fiam...Hogy lehetsz ennyire felelőtlen? Vagy direkt csináltad fel? És mégis hogy jött ez a "megkérem a kezed " dolog? Már tudtad,hogy terhes??-jött a kérdés özön

-Tudom,hogy felelőtlen voltam,mert nem védekeztem,de megesett,ez van. És nem,nem tudtam. Azért kértem meg,mert szeretem őt,és azt akarom hogy velem legyen,mint feleségem.

Több sem kellett Clairenek,azonnal felállt,és odasétált hozzánk.

-És megtartod a gyereket?-nézett rám meggyötört arccal.

-Hát én szeretném.-suttogtam

-Nem lesz ez egy kicsit rossz döntés?-vont kérdőre

-Nem tudom,szerintem nem. Szeretem Harryt,és szerintem jó apa válna belőle.-válaszoltam

-Azonnal menjetek a házamból. Ehhez nekem idő kell.És remélem még meggondoljátok magatokat ezzel az üggyel kapcsolatban. Harry..neked karriered van. Szerinted az mellett jut majd időd rájuk? Mert szerintem nem.És nem viheted őket magaddal mindenhova. Ezt jól gondold át...-mondta Claire,mi pedig felálltunk a kanapéról,és csendben kisétáltunk

Én rögtön az autóhoz rohantam,és beszálltam. Harry csendben követte a példámat.

-Ezt nem hiszem el.-nézett maga elé

-Nyugi Harry.Majd megoldjuk.-nyúltam keze után,de ő elhúzta

-Nem Kata,nem tudjuk.Igaza van. Eddig álomvilágban éltem.Hogy is gondolhattam,hogy ez működni fog?-suttogta

-Most azt szeretnéd,hogy elvetessem a gyereket,vagy visszaakarod vonni a megkérésemet?-vontam fel a szemöldököm

-Magam sem tudom. De nem akarlak elveszíteni.-fordult felém

-Harry,én ha akarod,ha nem,megtartom a gyereket.-mondtam

Erre a mondatomra nem mondott semmit,csak nyomott egy puszit a homlokomra,aztán elindította az autót,és elindultunk 1Dházba...


Ennyi lett volna a rész.Remélem tetszett,véleményeket kommentben:) 10 komment,és hozom a következőt :)
Puszi

16 megjegyzés:

  1. úúúúúúúúúúúrrrrrrrrrrriiiisten. eztnemhiszemel! folytatást MOST:D

    VálaszTörlés
  2. huhuuu. ez állat.
    kövit.
    MOST!
    nagyooooon jóó~óóó~óóóóóóóóóóó :))

    VálaszTörlés
  3. Egyhuzamban mind a 86-ot... Jojózik a szemem a sok betűtől.!! De most a lényeg.: Nagyon jól írsz, talán kicsit sok a szóismétlés, de nekem nagyon bejön a blog, kár, hogy hamarosan vége.. Miközben olvastam beleéltem magam Kata, és a többiek helyébe.. Az összes rész szuper, megérte reggel 6-tól olvasni (persze közbe mást is csináltam.!!).. Ehhez csak gratulálni tudok.!
    Berni1DHoran*-*
    UI.: Benéznél egy kicsit hozzám.? Előre is köszi, ha igen onedirectionaremyheart.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmm.elég jól bírtad :DD és köszönöm,örülök ha tetszik,viszont a szó ismétlésekkel nem tudok mit tenni,számomra így értelmesek a mondatokxD ilyen dolgokban sosem voltam jó :D És hát szerintem épp itt az ideje befejezni.Szerintem 90fejezet környékén már minden lehetőt kihoztam ebből,az más kérdés hogy milyen szinten :DD

      Törlés
  4. De édes Claire.... de am jó rész lett.:D rem minden helyre jön.:D és a gyerek is marad a gyűrű is és nem mennek szét.:D Kövit gyorsaaan!*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt az édest nem szó szerint kell érteni,ugye ?:DD és örülök hogy tetszik. És az,hogy mi lsz Harryékkel..az még a jövő titka :DD

      Törlés
  5. El sem hiszem hogy alig 1,5 nap alatt elolvastam!
    El sem hiszem, hogy a 86.résznél vagyok! :) Először nem mertem kezdeni, mert nagyon soknak tűnt, de már az első rész is érdekes volt, ezért folytattam. És ennek mikor lesz folytatása?

    Valahogy nekem nem tetszik, hogy Kata terhes lett ennyi idősen...de hát na. Mos tmár mindegy. Azon is kiakadtam mikor Becky lett terhes. :S

    Remélem lesz még pár rész! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem hiszem el,hogy ilyen kitartóan tudsz olvasni :DD és azt sem hogy ÉN ennyi fejezetet megírtam már. És a folytatást hamarosan megérkezik. AZért ennyi "negatívum" ellenére remélem tetszik és tetszeni fog a többi rész is. És a terhesség dologhoz pedig annyit,hogy kell egy kis izgalom. És majd még kiderül,hogy mi lesz velük.Nem olyan biztos,hogy mindenkinek tetszeni fog az a befejezés,amit én ennek a sztorinak szántam,de majd kiderül.Azért remélem továbbra is velem tartasz majd,és követed az eseményket :)

      Törlés