2012. április 26., csütörtök

85.rész_Beavatás

Sziasztok. 
Hosszú kihagyás után,de meghoztam az új részt. Ne haragudjatok rám, de eléggé nagy alkotói válságban vagyok. Már nem érzem úgy,hogy ebből a történetből bármit is kitudok hozni.
Ezért jutottam arra a döntésre,hogy nem sokára befejezem. Ez a nem sokára,maximum 5 részt foglal még magába. Remélem nem haragszotok,de már tényleg nem megy. De ne féljetek,nem fogok eltűnni. Ezenkívül még van 3 blogom,és ott még erősen dolgozni fogok. Remélem ott is velem tartotok majd,és élvezni fogjátok az írásaimat.Tényleg sajnálom.:(
De nem beszélek tovább. Íme az új rész :)



*Liam szemszöge*

Harry hatalmas vigyorral az arcán,és nagyon sietősen távozott el otthonról. Egyikünk sem tudta mi lehet vele. "Majd ha visszajön megkérdezem." gondoltam,majd felsétáltam a szobámba.

Nem is kellett sokáig várnom,mivel pár óra múlva hatalmas ajtócsattanásra lettem figyelmes,majd egyszer csak hallottam,ahogy Harry értünk kiált. Hallani lehetett a hangján.hogy nagyon boldog.
Lekászálódtam a nappaliba. Mire odaértem,már mindenki ott volt.Kíváncsian fürkésztem Harry arcát,de nem bírtam leolvasni róla semmit.

Pár perccel később Kata is belépett a nappaliba,majd Harry mellé állt és megfogta a kezét.

-Srácok. Nagy hírünk van számotokra.-mosolyodott el Kata
-És nem is egy.-folytatta Harry
-Elmondjátok még ma?-kérdezte izgatottan Niall.
-Oké.De kapaszkodjatok meg.-nevetett fel Kata.-Szóval...terhes vagyok.-sütötte le szemét
-Hogy micsoda?-pattantam fel.-Ugye most csak szívatsz?-néztem Katára kétségbeesetten
-Nem Liam..ez teljesen komoly..és...A felesége is leszek..Majd egyszer.Megkérte a kezemet.-mondta teljes hidegvérrel Kata.

Ez teljesen szívem ütött. Terhes tőle,és hozzá fog menni...Ez biztosan csak rémálom. Ez nem lehet.
Megsemmisülten estem a kanapéra. Fejemet kezeim közé fogtam. Nem bírtam elhinni,hogy ez igaz.
Teljesen megszűntem létezni,semmit nem érzékeltem abból ami körülöttem történt.
Már csak arra eszméltem fel,hogy valaki mellém ül,és egy kar fonódik a derekamra. Kata volt az.

-Liam.Sajnálom. De szeretem,és boldog vagyok vele.Ő az életem.-suttogta
-Nem baj. Megértem. Csak én voltam hülye.Ennyi. Legyetek boldogok. De kérhetek valamit?-néztem rá
-Persze. Nyugodtan.-mosolyodott el
-Ha fiatok lesz.Légy szí legyen Liam a neve.-éreztem hogy elvörösödöm.
-Ennek semmi akadálya. De én most visszamegyek a többiekhez. Remélem Daniellel minden oké köztetek,és az is marad. És boldog leszel vele.-engedte el a derekam,majd adott egy puszit és el is ment.

Figyeltem,ahogy visszamegy a srácokhoz.Megöleli Niallt,Zaynt és végül Harry karjaiban köt ki.
Eléggé rossz érzés volt,hisz mindenért én vagyok a hibás. Magamnak köszönhetem,hogy elveszítettem,de legalább most boldog.És ez a legfontosabb.

-Amúgy. Louis tud ezekről?-kérdeztem
-Igen.Ő volt az első,akinek elmondtam.-Harry
-Éés..a gyerekről is tud?-kérdeztem én újra

-Hát részben...-válaszolt
-Mi az,hogy részben? Mégis mit tud ő?-kérdezte döbbenten Kata
-Hát..Mondtam neki,hogy szerintem terhes vagy...-sütötte le Harry a szemét
-Jó,hogy te hamarabb észrevetted..vagy ha nem is,már elkezdted terjeszteni..-emelete fel egy kicsit Kata a hangját
-Bocsi?-tette védekezően kezeit maga elé Harry

-Jól van Styles.Ezt majd később megdumáljuk. Most nem mehetnénk el ?- nézett Kata Harryre,majd elindult az ajtó felé.
-Srácok,köszönök mindent. Aranyosak vagytok. Hamarosan találkozunk.-mosolyodott el Harry,majd Kata után ment,és már itt sem voltak.


*Harry szemszöge*

-Kicsim,most haragszol rám.-siettem Kata után
-Nem. Dehogy. Csak, te tényleg észrevetted,hogy terhes vagyok?-motyogta

-Hát igen.De csak feltételeztem. Nagyon sokszor voltál rosszul,meg..Nem bunkózásból,de a pocid is nőtt,meg egy picit fel is szedtél..-számoltam be
-De miért nem mondtad? Mármint..rákérdezhettél volna..Szerintem először meg kellett volna kérdezned engem,ahelyett,hogy Lounak számolsz be erről..-motyogta ismét

-Nagyon sajnálom,de szeretlek.És azért mentem Louishoz,mert kikértem a véleményét arról,hogy megkérjelek,plusz biztosra akartam menni,hogy terhes vagy-e.Mármint inkább elmondtam Lounak,minthogy letámadjalak,és ne legyél terhes..Érted?-fogtam meg a karját,majd magamhoz húztam.
-Semmi baj,tényleg.De máskor inkább kérdezz,jó?-mosolygott
-Megígérem.-fogtam kezeim közé arcát,majd egy lágy csókot leheltem ajkaira,amit még nagyobb mosollyal nyugtázott

-Harry,elmehetünk anyudékhoz?-nézett rám kiskutya szemekkel.
-Persze,ha ezt szeretnéd. Amúgy,a te szüleidnek mikor akarjuk elmondani?-kérdeztem
-Már tudják.És gratuláltak.Bár nem örülnek neki. De azt mondták,hogy ha szeretném,tartsam meg. És apa üzeni,ha nem leszel jó apja a gyereknek,megöl.-a végét elnevette
-Uhh.Félnem kéne.De felesleges.Mert örökké melletted leszek.-mondtam,majd újra megcsókoltam.
-Hát remélem is.-mosolygott,majd átölelte a derekam,és elindultunk az autóhoz.

Mikor beszálltunk a kocsiba,felhívtam anyát,és megkérdeztem,hogy otthon vannak e mindnyájan. Az igenleges válasz miatt, a következő célunk,anyámék háza volt. Remélem ők is úgy fogadják majd a hírt,mint Kata szülei.



Na,hát ennyi lett volna a 85.rész. Remélem tetszett. Kommentben várom a véleményeket :)
10komment után hozom a következő részt. Szóval Hajrá :DD

20 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik.:}
    Liam... ne hisztizz már... végül is, jó ez így... :}
    ne már h befejezed :'( annyira szereteem!! <3
    siess a kövivel és ne hagyd abba :$ <3
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy tetszik :) és bocs,de már tényleg nem tudok belőle mit kihozni =/
      és sietek vele,de te is tudod,hogy nehéz.
      És ne haragudj rám,hogy abbahagyom :( de a másik blogjaimon megtalálsz :((
      xx

      Törlés
  2. :) ottvan nagyon:) már vártam a részt:) és ne hagyd abba, eszmélet jó :)
    igazából 'te' ihlettél meg, és én is írok egy blogot! :D:) örülnék neki ha megnéznéd:) előre is köszi! és tényleg ne hagyd abba az írást!:)
    http://onedirectionfanatics.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm. örülök hogy valamilyen szinten segítettem,és nagyon tetszik a blogod,tiszta ötletes :) és igyekszem az irással,de már nem megy,ebből a blogból többet nem tudok kihozni,de a többiből igen,remélem ott is figyelemmel kíséred majd az eseményeket :)

      Törlés
  3. nagyon jó várom a kövi részt :D

    VálaszTörlés
  4. Ne!ne!ne! Ne fejezd be!!!:D folytasd nem baj ha ritkák a részek csak legyenek:DDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az a baj,hogy már nincs ötletem a bloghoz,szóval muszáj lesz =/

      Törlés
  5. kicsit jóó volt.:D kövit.!*-*

    VálaszTörlés
  6. waaa, eddig nem kommenteltem, nem tudom miért... de most, hogy látom, hogy 10 komi kell, inkább írok!
    1. nem szokásom káromkodni, de KIBEBASZOTT ÁLLATI az egész :)
    2. nagyon-nagyon várom a további részeket
    3. ha rajtam múlna, már több ezer díjat kaptál volna, nem csak ilyen netes képeket (amik amúgy nagyon aranyosak ;) )

    csak így tovább, nagyon tetszik és ügyi vagy :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt én sem tudom,de köszönöm hogy írtál:) elég sokat jelent ez nekem :)
      1.az nem is baj,de örülök hogy a blogom miatt képes vagy rá :D
      2.igyekszem úgy megcsinálni,hogy a folytatás is tetszen :)
      3.jajj,nagyon köszönöm,aranyos vagy :)

      igyekszem és nagyon köszönöm :)

      Törlés
  7. wááááááá új rész *-* De husi :) Liam mit izél??? sajnálom de tényleg ő a hibás...
    várooom a kövit :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy örülsz. Liam szimplán hülye,nem tudja mit akar,és most már bánja,hogy elcseszte a dolgait :DD és igyekszem a folytatással:)

      Törlés