2012. március 17., szombat

78.rész_ Miért érzem még mindig ezt ?


Február 10.

*Liam szemszöge*

Mióta nyilvánosságra hoztam,hogy újra Daniellel vagyok,Kata nagyon elhidegült tőlem. És amit a reptéren is leművelt. Ennyi idő után is még szeretne ennyire, hogy féltékenységi roham tör rá?
Harry buliján is végig került engem. Akárhányszor odamentem hozzá,hogy dumáljunk,mindig elsétált.
Nem értem mi ütött belé..mind ezt csak Dani miatt?? Nem értem...

*Kata szemszöge*

Annyira kikészít ez az egész Liam-Danielle dolog. Oké,hogy Harry az életem,de aggódom Liamért. Nem akarom hogy Dani megint átverje,és Liam szenvedjen ez miatt.

Mióta összejöttek,próbálom Liamet kerülni,mert érzem,hogy annak nem lenne jó vége,ha mi leállnánk beszélgetni.
Nem az,hogy féltékeny vagyok..csak féltem őt egy újabb porfára eséstől.
Na meg..tuti kiosztanám,hogy hogy lehet ilyen...
Jól van..felesleges tagadni..és emiatt emésztenem magam. Igen. Még mindig szeretem Liamet,és nem értem,hogy sikerült ezt összehoznom. Lassan egy éve,hogy szakítottunk,és  én még mindig annyira oda vagyok érte mint amikor találkoztunk. Kikészít. Szeretem. És féltem őt.
Viszont most itt van nekem Harry. És őt is szeretem nagyon is. Nem hagynám el őt senkiért,még Liamért sem. Bármennyire is szeretem azt az idiótát....

*Harry szemszöge*

Kata amióta hazaérkeztünk Brazíliából,és kiderült,hogy Liam újra Daniellel jár,elég furán viselkedik.
Úgy érzem,hogy féltékeny a kapcsolatukra,csak nem értem miért...
Én mindent megadtam neki ami lehetséges. Oké,hogy felesleges dolgokon akadok ki, de végül úgy is bocsánatot kérek.
Ez egy nagy hibám. De szerintem ha szeretünk valakit,azt az összes hibájával együtt szeretjük
Én így vagyok Katával. Örökké szeretni fogom,akármit is tesz ellenem...

*Danielle szemszöge*

Teljesen meglepődtem Kata reakcióján. Nem gondoltam volna ,hogy még ennyire szereti Liamet.
Mert nagyon lehet látni rajta,hogy még mindig nagyon oda van Liamért.
Én sosem szerettem őt így. Számomra csak egy ember volt,akit szeretek és kiállok mellette ha kell.
De én nem lettem volna érte képes semmi durvább dologra. Kata például otthagyta Harryt Liamért.
Én, ha akkoriban találok mást,akivel jól érzem magam, sosem mentem volna vissza Liamhez.
Lehet,hogy meg sem érdemlem őt?
Én sosem leszek olyan kitartó,és hűséges...

2 megjegyzés:

  1. :OOO tök jó lett *-* kiváncsi vagyok a folytatásra..:))
    siess nagyon *o*
    várom a kövit :)) xx

    VálaszTörlés
  2. örülök hogy bejön :) És meg is kaptad a folytatást :D És sietek majd :DD

    VálaszTörlés