2012. március 18., vasárnap

80.rész_Meglepetés

Na sziasztok. Igaz,hogy azt mondtam,hogy vége a blognak..de ez most még sincs így. Mondjuk úgy,hogy ideiglenesen szünetel. Nagyon ritkán lesznek részek,de akkor igyekszem minél hosszabbakat írni. Remélem tetszik a rész. Jó olvasást :)



*Louis szemszöge*

Egészen Harryékig meg sem álltunk. Az út felénél azt hittem meghalok. Elszoktam én már a futástól. De Kata elég jól bírta. Amikor megérkeztünk,kopogás nélkül bementünk.
-Bocsi. Csak akadt egy kis probléma.-sétáltunk lihegve a nappaliba
Mindenki ott volt. Harry,Claire,és a kicsik is.
-Veletek meg mi történt? Futottatok?-pattant fel rögtön Harry.
-Igazából..igen. Képzeld.. Louis megölelt..és erre megjelentek a fotósok..annyira örültem neki. Jobbnak láttam,hogy eljövünk.-magyarázta Kata
-Ééértem…Amúgy Louis..veled mi van?? Neked ki vannak sírva a szemeid?-kérdezte elkerekedett szemekkel Harry.
-Ami azt illeti igen.-válaszoltam.- Ha gondolod elmesélem mi történt.-néztem rá
-Persze. Gyertek üljünk le. Lou te meg mindent szépen elmesélsz.-mondta Harry,majd elindultunk a nappali felé.
Szépen sorjában elmeséltem a történteket,és Harry alig akart hinni a fülének.
-Pedig így volt. Én sem tudom elhinni. Na de én nem is szeretnék zavarni. Sziasztok.És köszi mindent.-köszöntem eltőlük.
Hazafele úton elgondolkodtam a történteken,de rájöttem,hogy már nem igazán érdekel. Ez van..majd lesz jobb is.

*Pár nappal később*

Reggel arra ébredtem,hogy valaki a nevemen szólít. Kinyitottam a szemem,és láttam,hogy Liam hadonászik előttem egy újsággal.
-Hé haver. Mi történt? Mi ez az újság?- ültem fel nyűgösen.
-Bocs,hogy felébresztettelek.De ezt látnod kell..meg várok egy kis magyarázatot.- nézett rám felvont szemöldökkel Liam.
Kikaptam a kezéből az újságot,de úgy érzem hiba volt. Két perc alatt felment bennem a pumpa.
Nem más volt látható a címlapon,mint én,és Kata amint megöleltük egymást. De a cikk,ami hozzá volt. Na az idegesített fel a legjobban. Röviden tömören annyi állt benne,hogy új csajom van,csak az a bökkenő benne,hogy a lány Harry barátnője. Hogy ezek mennyi szart összetudnak hordani….
-Liam..Te lehet,hogy még nem tudod,de szakítottam Nicivel,mert megcsalt. Aztán megkértem Katát,hogy találkozzunk. Elmeséltem neki mi történt. Aztán megölelt..és ekkor jött képbe a fotós,aki csinálta ezt a képet….- meséltem el az egész történetet.
-ÁÁ.Értem..Azt hittem már,hogy komoly a dolog. De megnyugodtam. És most mit tesztek?-kérdezte Liam
-Szerintem felhívom Katát,és elmondom neki.Aztán majd együtt kisütünk valamit.- válaszoltam neki.
Válaszom után Liam ki is sétált a szobámból,én pedig rögtön a telefonomért nyúltam,és tárcsáztam Katát. 

Szerencsére azonnal felvette,és álmos hangon beleszólt.
-Mondjad Lou.
-Szia. Ugye nem ébresztettelek fel??-kérdeztem.Bár ez egy eléggé hülye kérdés volt.
-Igazából nem. Már fenn vagyok egy ideje..csak lustálkodtam-válaszolt
-Oké.Szóval…Van egy kis baj.-kezdtem bele
-Úristen.Már megint mi? Kezdd.- szólt rám
-Emlékszel a fotósra?? Na..szóval megjelent az újságban a kép..meg hozzá egy cikk. Ami szerint mi egy párt alkotunk.- mondtam lassan
-OMG.Louis..tegyünk valamit.-mondta erősebb hangon
-Tehetnénk ma egy nyilatkozatot,amiben elmondjuk,hogy köztünk csak barátság van. Ha kell még a Nicis dolgot is elmesélem nekik.- vetettem fel az ötletet.
-Nekem oké. De ezt mégis hogyan?-kérdezte
-Ne aggódj emiatt. Körbe telefonálok.Kb 10 perc és visszahívlak,hogy mi van.-válaszoltam
-Oké.Akkor tíz perc múlva. Szia.-köszönt el,és le is rakta.

Én pedig gyorsan körbetelefonáltam mindenkit,és elintéztem a dolgokat.

*Kata szemszöge*

Reggel Louis hívott telefonon,s amit mondott ,azon teljesen ledöbbentem.
Őrjöngtem. Harry nem is értette mi a bajom.
-Héé.Kicsim..Mi a baj??-ölelt át hátulról.
-A Louissal készült képem benn van egy újságban,és van egy sztori.Mi szerint mi járunk…-mondtam dühösen
-Jajj..nyugi cica. Majd elintézzük valahogy.-nyomott egy puszit a vállamra
-Louis azt mondta,hogy kéne adnunk egy nyilatkozatot erről. Bármelyik percben hívhat,hogy most akkor mivan.-mondtam Harrynek
Alig,hogy kimondtam ezt, meg is csörrent a telefonom. Természetesen Louis volt az.
Megadott egy címet,és megkért,hogy 4 kor legyek ott.
Az információszerzés után letettem a telefont,és megosztottam a híreket Harryvel.
-Elmenjek veled? Vagy megleszel egyedül?-kérdezte
-Ha szeretnél jöhetsz. Legalább lenne bizonyíték,hogy én veled vagyok. És csak is téged szeretlek.-bújtam hozzá
-Én pedig téged.És nem hagyom,hogy bármi kavarás is menjen.-mosolyodott el

Beszélgetésünk után lementünk reggelizni,majd felöltöztünk,és délutánig tv-zéssel ütöttük el az időt.
A megbeszélt  időpontra meg is érkeztünk a stúdióhoz,ahol interjút fogunk adni.
Rengeteg újság író volt ott,és természetesen kamera is.
Az interjú elején még semmi gáz nem volt,addig amíg nem kérdezték Louistól,hogy most akkor mi van Nicivel.
Láttam,ahogy könnyek gyűlnek a szemében,és ezt Harry is észrevette.
Rögtön odarohant hozzánk,és magához ölelte Louist,aki csak ennyit mondott szipogva.
-Sajnálom emberek.De ez a téma elég érzékenyen érint. Nem rég vesztettem el őt. Már nem titok,megcsalt,és ez nekem fáj. És akármennyire is gáz,megtörtem,kész ennyi.
-Tehát Louis Tomlinsont elhagyta a barátnője,egy másik srácért. Köszönjük ,hogy minket néztek. Hollie Gomez voltam.Köszönjük,hogy minket néztek.-mondta a tv-s tudósító.
Lassan az újságírók is elszivárogtak,de Louis ugyan úgy ott állt,mint amikor Harry bejött.
-Louis,jól vagy?-mentem én is oda hozzá.
-Persze,meg leszek. De nem mehetnénk haza?-kérdezte,amire én csak bólintottam,és elindultunk az autó felé….

9 megjegyzés:

  1. annyira jó lett :3 Nagyon tetszett. :3
    Látoood, mondtam én, hogy ne zárd be, te. :D Hülye :3 <3
    siess a folytival, és tudd, bármikor számíthatsz rám <3 !
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha.örülök hogy tetszett :F és most részleges zárva tartás vanxd és nem vagyok hülye :DD és sietek amint agyam engedixd és köszönöm:3

      Törlés
  2. nagyon örülök hogy nem fejezted be a blogot és nekem nagyon tetszett ez a rész is és szerintem van tehetséged az íráshoz és kár lenne felhagynod ezzel :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök hogy tetszett. igyekszem folytatni. :DD És köszönöm a dicséretet :_DD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a blogod!!!! :D Remélem nem hagyod abba, és várom a folytatást!! :D

    VálaszTörlés
  5. nem fogom abba hagyni,viszont sajnos csak ritkán lesz rész,de akkor igyekszem minél hosszabbat írni :)) és köszi :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó a blogod:D Remélem lesz még sok sok rész minél hamarabb!:_DDDDD

    VálaszTörlés
  7. örülök hogy tetszik,és igyekszem :)

    VálaszTörlés
  8. http://lorenandmayalifes.eblog.hu/ Szia kérlek elolvasnád és ha tetszik akkor oszd meg kérlek hogy tudjuk folytatni és legyenek olvasóink amibe remélem te is benne leszel :)

    VálaszTörlés