2012. március 16., péntek

77.rész_Liam "új" barátnője




Sziasztok. Meghoztam az új részt. Ne haragudjatok,hogy ilyen későn :) Van egy kis változás a történetben,de majd meglátjátok.hogy mi. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást :)


Becsuktam a szememet,és egyszer csak arra eszméltem,hogy valaki szólítgat. Kinyitottam a szememet,és újra a repülőn találtam magam. Megláttam Harryt,aki kétségbeesetten nézett rám. Örömömben a nyakába ugrottam,és magamhoz szorítottam.
-Mi a baj kicsim?-kérdezte Harry
-Rosszat álmodtam, álomban egy álom volt.És nagyon rossz volt. Elveszítettelek,és azt hittem meghalok.-suttogtam
-Úristen. Ettől sose félj. Sosem hagynálak el. -lehelt egy csókot az ajkaimra.
-Tudom.Csak rossz volt. Nem szeretnék többet nélküled lenni.-kezdtem el sírni
-Jajj.Ne legyél buta.-mosolyodott el,majd szorosan magához ölelt.
Pár percig így ültünk,majd hallottam,hogy valaki kuncog,ezért kibontakoztam Harry öleléséből,és megfordultam.
Liam volt az,és épp a telefonját nyomkodta,közben kuncogott. Észrevette hogy figyelem,rám nézett és eltátogott egy "majd elmesélem"-et. Ennyivel el is intéztem,aztán visszafordultam Harryhez,és hozzábújtam.
Míg le nem szálltunk,végig a hátamat simogatta,és apró puszikat nyomott a homlokomra.
Leírhatatlan mennyire örülök neki,hogy amit álmodtam,nem vált valóra és tényleg csak egy álom volt.
Miután leszálltunk,az első dolgom az volt,hogy odamentem Liamhez megkérdezni,min vigyorgott annyira.
-Szia. Zavarhatlak egy kicsit ?- sétáltam oda
-Szia.Persze.Mondd.-karolta át a vállamat.
-Hát..min vigyorogtál annyira a repülőn?-néztem fel rá.
-Hát...összejöttem valakivel...-sütötte le a szemét.
-Naaaa. Gratulálok. És kivel??-néztem rá kiskutya szemekkel.
-Hát őőő...majd megtudod.-kacsintott rám,majd utunkat vettük a kapu felé,hogy végre kiérjünk a reptéri váróhoz.
Körbenéztem és  megláttam a szüleim,Louis apukáját,Beccat,Annet...és Daniellet.
Várjunk csak,ő mit keres itt.-álltam meg döbbenten.
Ebbe a pillanatban Liam elsétált mellettem és Danielle elkezdett felé futni. Liam felkapta és megcsókolták egymást.
Annyira ledöbbentem.hogy a telefon,amit eddig a kezemben tartottam,kiesett a kezemből.
Azt hittem, ott helyben elájulok. Ez csak valami rossz vicc lehet... tántorogtam. Szerencsémre két erős kar megfogott hátulról. Harry volt az.
-Hé! Mi a baj??-értetlenkedett
-Semmi.Csak ledöbbentem..ennyi.-mosolyodtam el.
-Tuti nincsen semmi gáz?-ölelt magához.
-Tényleg nincs.-nyomtam egy puszit az arcára és odamentem Liamékhez.
-Szia Danielle. Elrabolhatom egy percre Liamet?-dőlöngéltem.
-Szia. Persze. Csak hozd vissza.-nevetett fel
Nem..majd elrabolom..csicska..-gondoltam majd elrángattam Liamet.
-Ugye ez csak valami rossz vicc?? Miért pont vele?? Úristen Liam..Észnél vagy?-mérgelődtem.
-Nem..ez komoly. És igen. Észnél vagyok. De úgy látom te meg féltékeny vagy.-kezdte el húzogatni a szemöldökét.
-És ha az vagyok?? Igazán nem számít.Na visszaengedlek. Szia.-köszöntem el,majd ott sem voltam.
Odamentem Harryhez,és Annehez, és megbeszéltem velük,hogy ma náluk alszom.
Üdvözöltem a szüleimet,és elindultunk az autónkhoz. Megkértem őket,hogy este vigyenek át Harryhez,de addig elmesélek mindent,ami történt.
Már az út közben részletes beszámolót tartottam. Be sem állt a szám. Egészen addig,amíg anyum meg nem kérdezte,merre van Des.
-Hát..Brazíliában..Bepasizott. De ne féljetek. Biztonságban van.-bólogattam,csak nem értem miért.
-És ki a szerencsés?- nézett a visszapillantó tükörbe apa,hogy lássa az arcom.
-Akár hiszed,akár nem..Neymarral.-mosolyogtam
-Azzal a Neymarral?-kérdezte apa elkerekedett szemekkel.
-Miért? Ismersz más milyet is?-nevettem
-Nem..de ahh..kis szerencsés..majd megyünk meglátogatni őt.-nevetett fel apa,majd hazáig újra enyém volt a szó.
Mikor hazaértünk,gyorsan lepakoltam a cuccaimat,megfürödtem,ettem egy keveset,majd összeszedtem a cuccaim,és megkértem apát,hogy vigyen át Harryékhez.
Bepattantunk a kocsiba,és célba vettük Harryék házát. Mikor odaértünk,apa a lelkemre kötötte,hogy bármi lesz Harryvel,védekezzünk,mert még nem akar nagyapa lenni. Ezen elmosolyodtam,majd adtam neki egy puszit,és kiszálltam a kocsiból.
Felrohantam a lépcsőn, és mikor kopogni akartam,már nyílt is az ajtó. Természetesen Harry állt a túl oldalon.
Berántott az ajtón,és gyorsan megcsókolt.
-Neked is szia.-bújtam hozzá
-Menjünk fel a szobámba.-mosolyodott el,majd megfogta a kezem,én pedig követtem őt.
Mikor felértünk, lepakoltam,és átvettem volna a pizsimet,de megakadályozott.
Karjaival átfogta derekam,majd közelebb húzott magához.
-A-a..Arra szükséged nem lesz.-jelent meg egy kanos vigyor az arcán.
-És anyukád?-néztem rá felvont szemöldökkel.
-Nem érdekel..majd bezárom az ajtót..-kuncogott.
-Tyűha..-de csak ennyit tudtam kinyögni,mert rögtön megcsókolt.
Ahogy mondta,tényleg bezárta az ajtót,és mikor visszatért hozzám,rögtön a lényegre tért.
Ott csókoltuk egymást,ahol értük. Szélsebesen rángattuk,le egymásról a ruhát. 
Nem tudom mi ütött belénk,de alig bírtunk magunkkal.
Mondanom sem kell..elég szép éjjelnek néztünk elébe :333


Remélem tetszett. Várom a véleményeket kommentben.És így utószónak egy klip. Tudom ,hogy nem 1D de én imádom ezt a számot.
Jó zene hallgatást :))

5 megjegyzés:

  1. szerintem szupi lett:)) benézel hozzám is??http://dreamofthe1d.blogspot.com/:DD

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :) És igen benéztem.:) nagyon tetszetős. ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  3. Na, de mi Harry titka?? És mikor derül ki? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez a titok ez melyik részben volt? kérlek világosíts fel,mert szerintem erről az apró részletről megfeledkeztem :|

      Törlés