2012. február 26., vasárnap

02.26.




Sziasztok.
Tudom,hogy elég rég hoztam részt, viszont most egy ajánlattal jöttem :)

Mivel az előző részhez, a szokottnál több komment lett,és nagyon sokan benéztetek,ezért lenne egy ajánlatom.
A következő résszel együtt,hoznék egy bónusz részt,és ti dönthetitek el,hogy kiről/kikről szóljon.
Ehhez csak annyit kell tennetek,hogy kommentben leírjátok a véleményeteket, hogy mit szeretnétek a bónusz részben viszont látni :)
Egy kis segítség.
Pl: Harry és Kata elmennek egy luxushajó útra,és az úton valami történik velük. Vagy akár Louis szakít a barátnőjével. Bármit.
Remélem tetszik az ötlet,és sok komment érkezik majd. :)
További szép napot :)
xx

10 megjegyzés:

  1. Eszti a Lous ötlet tetszik! :P xx

    VálaszTörlés
  2. gonosz leszek, és azt mondom, hogy szakítsanak :$
    de semmi ötletem sincs :$$ :( szokatlan, mi? :s
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint kik szakítsanak?? Kata és Harry? :)) Am erre is van egy két ötletem...:DDDD

      Törlés
    2. Louékra értettem, de ha akarod, Katáék is :OOOO ♥ xx

      Törlés
    3. haha..akkor nem :DD majd várom a további ötleteket :DD ha nem lesz..akkor Louék szakítanak :DDDD de jujj.elkezdtem írni ügyeletben egy részt...hát sztem kiba jó lett,xDD

      Törlés
    4. O.o XDDDDD remélem :333 alig várom, hogy olvashassam. !! x

      Törlés
    5. hahh.igyekszem,hogy olvasshasd :DD

      Törlés