2012. április 9., hétfő

82.rész_Új utakon





*Louis szemszöge*

Még egy hete sincsen, hogy külön költöztem,de már hiányoznak a srácok.
Annyira furcsa,hogy nem arra kelek,hogy Liam ugrál az ágyamon.
Igaz,hogy nem szerettem,ha felébresztettek,de örültem neki,hogy vannak még olyan idióták mint én.

Hiányzott a nyüzsgés,ami a házban fogadott,hiányzott az,hogy Esther nem sír éjszakánként, de a legjobban az hiányzott,hogy nem volt aki mellettem aludt,akire számíthattam,akit szerettem.

Igen,hiányzott Nici közelsége,hiányzott ahogy átölelt,ahogy megcsókolt minden.
De ennek már vége,új utakon kell járnom,és a múltam ezen szakaszát magam mögött hagynom.

Nem szabad,hogy szomorú legyek olyasmi miatt,amit nem is én tettem. Csak én nem értem azt,hogy mit rontottam el? Nici miért csalt meg engem? Miben volt jobb az a srác,mint én? 

Ilyen gondolatok kavarogtak a fejemben,amikor kopogtatott valaki. Felálltam,és kinyitottam az ajtót. Meglepetésemre,Harry állt a túloldalon.

-Helo haver. Hát te meg?-örömömben a nyakába ugrottam.
-Szia Louis. Te is nagyon hiányoztál,tényleg,de nem mehetnék be?-mosolygott Harry,miközben ő is megölelt.

Beinvitáltam a házba,és bementünk a konyhába.
-Kérsz valamit inni?-dőltem neki a konyhapultnak.
-Nem,köszönöm. Igazából,a segítségedre lenne szükségem.-sütötte le szemét,és teljesen elvörösödött.
-Hát..arról lenne szó..hogy...-húzta az agyamat
-Mondjad már. Megölsz.-nevettem fel.
-Szeretném megkérni Kata kezét. Szerinted jó ötlet?-nézett fel rám
-Hogy jó ötlet-e ? Szerintem teljesen odalesz.-fogtam meg vállát bíztatóan.
-És lenne még valami....-pásztázta a földet.
-Hallgatlak.-mondtam kíváncsian
-Szerintem Kata terhes..Minden reggel rosszul van.És mostanában,nem akarok bunkó lenni,de felszedett egy keveset..és most kérdezhetnéd,hogy honnan szedem ezt,lehet,hogy csak beteg,de  nem...egyszer elfelejtettem védekezni,de nem szóltam neki. És úgy érzem,hogy most terhes.-mesélte
-Hát Harry..Nem lennék a helyedben. De nem lesz semmi gáz. Ha akarod,ott leszek veled,amikor elmondod.-mosolyogtam rá

-Köszönöm szépen. Az sokat jelentene. Viszont én most megyek,nem zavarok tovább. Köszönök mindent. Szeretlek babycake.-vigyorgott majd adott egy puszit az arcomra.
Teljesen lesokkolt. Olyan rég játszottuk már ezt.
Én is viszonoztam a pusziját,aztán kikísértem az ajtóig,és megvártam míg elment.

Annyira örültem neki,hogy eljött hozzám,remélem gyakrabban megteszi ezt majd.És remélem azt is,hogy összejön neki amit szeretne,és Kata nem nyírja ki,hogyha tényleg terhes.
De biztos aranyosak lesznek együtt. Mint egy kis család :)



7 megjegyzés:

  1. waaa *o*
    1. nagyon tetszik az új design! :)
    2. nagyon tetszik a rész is! :)
    3. ügyes vagy *o*
    4. whaat?! Kata terhes?:O
    5. Harry megkéri a kezét (KL) so cute ;$
    6. siess!*o*
    xoxo

    VálaszTörlés
  2. húúú nagyon jó :) remélem megkéri a kezét de azt is hogy NEM terhes!! :DD

    VálaszTörlés
  3. Regi. Örülök,hogy tetszik. Köszönöm e szép szavakat :D És majd megtudod,hogy terhes-e. DE igen,megkéri :DD sietek :DDD <3

    IHope: örülök hogy tetszik,és igen megkéri.és majd kiderül mi lesz :DDD

    VálaszTörlés
  4. jujj nekem nagyon tetszett^^ lesz baby Harry??*-*

    jah és nézz be a blogomra vár egy ki meglepi;)
    http://niallandfaith.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. örülök ,hogy bejött. már csak a te blogodat akarom olvasni :DD éés leeheet :DD és meglesz :DD

    VálaszTörlés
  6. JUUUJ! baby Harry :DD ááá és várom a köviit :DD gyorsangyorsan :D

    VálaszTörlés
  7. Megjöttek a kövik. remélem tetszeni fognak :)) és örülök ha tetszik amit írok :D

    VálaszTörlés