2012. április 9., hétfő

Díj 2.0

Sziasztok.
Nem hiszem el,megint kaptam egy díjat. Köszönöm Regi <3





Szabályok:
1. Tedd ki a képet a blogodra. *kész
2. Említsd meg annak a jómadárnak a nevét, akitől kaptad a díjat. *kész
3. Küldd tovább minimum három, kizárólag One Direction fanfictionos blognak. *kész
4. Írj magadról pár infót, amit 1D-vel kapcsolatos. [Pl. hol és hogyan ismerted meg őket, ki(k) a kedvence(i)d, és miért, stb.] *kész
5. Akiknek tovább küldöd, hagyj egy megjegyzést a blogjukon, hogy tudják, mi vár rájuk. *kész

Az X-Factorban ismertem meg a One Direction-t, 2010-ben.
Egy barátnőm kért,hogy nézzem meg az egyik videót,mert Zayn olyan helyes. Azóta imádom őket,de csak tavaly nyáróta követem intenzívebben nyomom a történteket.
A Viva la Vida-t hallottam tőlük először.
Mindegyik srácot szeretem,mindegyiket másért.Most épp a Niall láz tombol nálam :DD


Akiknek én küldeném:
Milla
Sandra
Sabine

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése