2012. április 7., szombat

Díj

sziasztok! Képzeljétek el, kaptam egy díjat!
Mikor megláttam szabályosan elkezdtem sírni,annyira örülök neki,hogy valaki ennyire méltatja a blogomat.:)
Imádok mindenkit.
És köszönöm Regi :)) <3
És köszönöm Tinának is :)) <3


Szabályok:
Tedd ki a képet a blogodra! *kész
Köszönd meg annak, akitől kaptad! *kész
Írj 6 dolgot magadról! *lent
Küldd tovább 5 írónak linkkel együtt! *kész
Hagyj megjegyzést a blogukon! *kész

***
1. Esztinek hívnak,17 éves vagyok,és imádok blogot írni. a másik szenvedélyem a röplabdázás
2. egyszer szeretnék elmenni Spanyolországba
3. Imádok főzni és sütni
4. Imádok a barátnőimmel, barátaimmal lenni.
5. A 1D-t egy barátnőm által ismertem meg,akivel sajnos eltávolodtunk egymástól azóta :(
6. Imádok énekelni,az egy dolog,hogy nem tudok

***

Akikek én küldeném:

Regi
Vivi
Dóri
Tina
Virág
Barbi

1 megjegyzés:

  1. szeretlek! ♥
    u.i.: "imádok énekelni,az egy dolog,hogy nem tudok" - megöltél XDDD
    xxx

    VálaszTörlés