2012. április 8., vasárnap

81.rész_A költözés

Sziasztok. Meghoztam az új részt. Remélem tetszeni fog. Lehet,hogy a terjedelme igencsak rövid lesz,de (tudom hogy ez nyálas) de szeretettel írom,csak NEKTEK :)
Jó olvasást :)




*Március*

-Louis. Ugye ezt nem gondoltad komolyan? Nem hagyhatsz itt.-nézett rám könnyes szemekkel Kata.
-De pedig muszáj. Nici egyre többet van erre,meg különben is. Új életet szeretnék kezdeni,és az itt nem igen menne.-mondtam könnyedén.
-Az engem nem érdekel. Louis kérlek.Maradj.-ölelt meg.
-Kérlek.Meg kell értened. Szerettem itt lakni,de nekem nagyobb szabadság kell,de akármikor akarod,találkozhatunk.-öleltem meg én is.
-Oké.-törölte le könnyeit.-De igyekezz,mert sokszor lesz ilyen.-mosolyodott el
-Felkötöm a nacim.Segítesz lakást választani?-karoltam át vállait
-Ha nagyon muszáj..-sóhajtott,majd felvánszorogtunk a szobámba és levetődtünk a gép elé.

Rengeteg lakáslehetőséget átnéztünk,amikor rátaláltunk a megfelelőre. Rögtön tárcsáztam az ajánlat alatti telefonszámot,és vártam hogy felvegyék.
Szerencsére második csörgésre felvették.

-Igen tessék.-szólt bele egy kedves női hang.
-Jó napot. Louis Tomlinson vagyok,és érdeklődnék,hogy nem adták-e még el azt a házat,ami a hirdetésben áll.-mondtam
-Az a Louis Tomlinson?-hallottam a nő hangján csodálkozást.
-Csak semmi felhajtás.-nevettem fel.-Szóval szabad vagy sem?-tettem fel a kérdést
-Igen.Még nem adtuk el. Meg szeretné nézni a lakást?-kérdezte
-Persze. Mikor tehetném ezt meg ?-érdeklődtem
-Amikor csak magának megfelel.Akár ma délután.-válaszolt
-Rendben.Akkor ma 4kor a hirdetésben látható címnél találkozhatnánk?-tettem fel ismét én a kérdést.
-Nekem megfelel.Akkor a viszont látásra talán.-köszönt el,majd én is elköszöntem és letettem.
-4kor eljössz velem megnézni a házat?-néztem kiskutya szemekkel Katára.
-Persze. Egyedül nem is engednélek el.-nevetett fel Kata.

Elmentünk kajálni,majd összekaptuk magunkat,és elmentünk megnézni a házat.
A ház valami eszméletlen volt. Ott a helyszínen megbeszéltük a részleteket,és a nő azt mondta,hogy akár a héten költözhetem is.
Nagyon nehéz lesz ott hagyni a srácokat,és csak a turnékon találkozni velük,meg akkor ha esetleg átugranak,de kell nekem ekkora szabadság.
Kell valami új,valami izgalom. :)



Na,hát ennyi lett volna ez a rész. Elég rövid lett. Ebből csak ennyit tudtam kihozni.Ne haragudjatok. De azért remélem tetszik.
Várom a reakciókat. Köszi :))

6 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszett ez a rész is mint a többi is :D mikor lesz folytatás ? már alig várom :D

    VálaszTörlés
  2. szerintem holnap írom az újabbat :))

    VálaszTörlés
  3. waaaaa nagyon jó rész lett:))
    ne zavarjon a rövidsége.:}
    inkább legyenek rövidek, de gyakrabban.;)
    xoxo

    VálaszTörlés
  4. Jóó.Regi igyekszem. De te is írhatnál gyakrabban :DD

    VálaszTörlés
  5. - De én hosszúakat írok, és lusta is vagyok. :DDD
    AMÚGY!!!!
    menj fel a blogomra (zouis-love.blogspot.com)!
    Ismét vár egy meglepi!
    xxx

    VálaszTörlés
  6. jóddemikor?:D siessél már :DD ééés megnéztem.köszi :3 <33

    VálaszTörlés