2012. április 9., hétfő

84.rész_Terhesség




*Harry szemszöge*

Egész héten azt tervezgettem,hogy megkérem Kata kezét. Elmentem ékszereshez,vagy egy millióhoz,csak hogy megtaláljam a tökéletes gyűrűt. Még Louishoz is elmentem,hogy kikérjem a véleményét az egész üggyel kapcsolatban.Szerencsére ő teljes mértékben támogatott engem.

Felhívtam Katát,megbeszéltem vele hogy találkozzunk,és ő igent mondott. Már akkor nagyon boldog voltam,hisz egy lépéssel közelebb kerültem ahhoz,hogy megkérjem a kezét.

Mielőtt találkoztunk volna,be kellett rohannom az ékszereshez,aki balszerencsémre nem találta a gyűrűt.
Mikor megtalálta,elindultam a megbeszélt helyre,de ismét balszerencsém volt,megtaláltak a rajongók.
Kb fél óráig autogramokat meg képeket osztogattam,aztán hálistennek utamra engedtek.

Végül nagy nehezen odaértem,s megtaláltam Katát is.
Az elején még beszélgettünk,majd összeszedtem a bátorságom,és letérdeltem elé.

Kis gondolkodás után válaszolt,de megszabott egy feltételt is.
Azonnal elfogattam a feltételt,hisz mi bajom lehet abból,ha az esküvőt később tartjuk meg,attól függetlenül a menyasszonyom. És csak az enyém.

Felhúztam a gyűrűjét,és megcsókoltam.Annyira boldognak éreztem magam,és a szeme csillogásából azt vettem le,hogy ő is így érzem.

-Harry,mondanom kell valamit. Ha már így megkérted a kezem,meg minden.-nézett fel rám félénken.
-Oké.Mondd csak.-mondtam neki 
-Szóval,lehet hogy örülni fogsz,lehet hogy nem..de..én terhes vagyok.-sütötte le szemét
-Ugye most csak viccelsz? Komolyan? És most mit fogsz tenni?-vigyorogtam
-Hát nem is tudom...mit tegyek?-kérdezte
-Amit szeretnél.Ha akarod,vetesd el...de ha nem..én jó apja leszek.-éreztem,hogy elvörösödik a fejem
-Te szeretnéd hogy megtartsam?-tette fel a kérdést
-Ha te nem,akkor én se. De őszinte leszek.Örülnék neki.-szerintem a színem már a paradicsoméval vetekedett
-Akkor ezt még megbeszéljük otthon,jó?-mosolyodott el,majd adott egy lágy csókot az ajkaimra.

A hír egyszerre sokkolt,és jó kedvre is derített. Nem elég,hogy egyszer,még a feleségem lesz. Még talán gyerekem is lesz tőle. És nem is olyan sokára.

Adtam neki még egy utolsó csókot,majd megfogtam a kezét,és elindultunk hozzánk.

10 megjegyzés:

  1. wow!
    tudtam tudtam tudtam! *o*
    baaaa. Harry olyan aranyosan aranyos *o*
    Kataaa.:'))(KL)
    siesssss!!:333
    xxxx

    VálaszTörlés
  2. háhá én megmondtam^^ lesz baby Harry*-*

    VálaszTörlés
  3. Wow! Nagyon tetszik! Imádom! Mikor lesz kövi?

    VálaszTörlés
  4. Örülök,hogy tetszik nektek.:) a következő mikor lesz? ha rájövök,hogy hogyan is folytathatnám a sztorit =/ maximális ihlet hiányban szenvedek =/

    VálaszTörlés
  5. Szia :)
    Nagyon tetszik az egész blogod, imádom.
    Igazán ügyes vagy, de azért én titkon remélem, hogy a végén mégiscsak Liam lesz a befutó.

    p.s.: Amúgy én is nyitottam egy blogot, ha gondolod nézz be. :)
    http://foundmyhero.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Szia. Örülök,hogy tetszik,és nagyon köszönöm.
    Hát..mivel most Harry megkérte a kezét,meg terhes is tőle,nem hiszem hogy jó lenne,ha újra összejönne Liammel.De ez még a jövő kérdése. magam sem tudom miként végződik ez a történet majd :D
    És benézek persze :))

    VálaszTörlés
  7. és egy újabb hihetetlenextramegaszuperduperzsírkirály rész :DD graat :D

    VálaszTörlés
  8. haha. túlzás. de köszönöm :))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó! alig várom a kövi részt :S

    VálaszTörlés
  10. Én is nyitottam egy blogot : http://onedirectiondreamstories.blogspot.com/ igaz, hogy még csak az első két fejezet van fent, de ha gondolod nézz be köszi- puszi ♥

    VálaszTörlés