2011. november 12., szombat

10.rész

A reggel, Liam ébresztett, ami meglepett, mivel a telefonom be volt állítva, hogy csörögjön. "Hé haver, mivan ég a ház??" húztam a fejemre a párnát. "Miaz hogy haver, különben meg nem. Csak van egy meglepetésünk" ugrott mellém az ágyra, majd megölelt. Leszedtem a fejemről a párnát, és látom hogy mind az 5srác ott áll előttem, még Harry is. Sokkal jobban néz ki mint tegnap. "Na szóval , mi lenne a meglepetés?? Hogy hála nekem, Harry nem halt éhen meg szomjan?" flegmáskodtam. "Nem éppen,de ezt szeretnénk meghálálni" nevetett Lou. "Okééé. Akkor mondjátok vagy mutatjátok?" kezdtem vigyorogni, majd kipattantam az ágyból, mire valaki eltakarta a szemem és egy másik valaki meg elkezdett előre felé húzni. Mikor már láthattam mivan, teljesen ledöbbentem. Az asztal tele volt kajával, palacsinta , rántotta, narancslé,kávé, minden amit csak eltudtok képzelni. "Hát srácok... ezt mind nekem?? Nem kellett volna" néztem rájuk értetlenül. "Harry érdeme" zengték egyszerre, majd mindnyájan ránéztünk, amire ő elpirult...olyan aranyos volt. Együtt megreggeliztünk , majd felrohantam a szobába felöltözni és összeszedni a cuccom. Mire kész lettem Becca és Nici már ott voltak és éppen párjaikkal édelegtek. "Na én kész vagyok.Indulhatunk?" kiáltottam, mire odalépet hozzám Harry. "Köszönöm a tegnap estét, már sokkal jobban vagyok, tehát suliba is megyek. Szeretném ha ma én vihetnélek be" mondta mosollyal az arcán. "Oké, nem bánom. " válaszoltam, majd odamentem Liamhez elbúcsúzni."Most megyek suliba, de délután jövök a cuccomért.Jó legyél szeretlek" nyomtam egy puszit az arcára éés indultam volna, de megragadta a kezem , magához rántott és megcsókolt. Amire persze a többiek elkezdtek huhogni. Mikor Harryhez fordultam, hogy szóljak, indulhatunk, csalódottságot láttam a szemében. Harrybe karoltam majd elindultunk kifelé a kocsihoz. Kinyitotta nekem az ajtót, majd mikor beszállt ő is megkérdeztem mi lelte. "Semmi, csak olyan rossz, hogy nekem ott volt Sam,de én is éreztem , hogy csak a hírnevem miatt van velem..de te, látom hogy fülig bele vagy esve Liambe.és ez olyan rossz" mondta lesütött szemmel. "Harry,Mi az hogy csak VOLT?? Szakítottatok vagy mi??" kérdeztem értetlenül, majd megfogtam a kezét. "Még nem, de ma fogok vele suliban"mondta, és láttam , hogy könny szökött a szemébe,  ezért megöleltem. "Köszönöm a támogatást, Kata, de jobb lesz ha indulunk" mondtam, majd elindultunk. Mikor beértünk a suliba és kiszálltunk, meglepetten láttunk, hogy Sam nincs iskolában. Ilyenkor már rég a törzshelyünkön ugrál. Bementünk a suliba, majd megkérdeztük mi van Sammel, mire Leila közölte, hogy Sam beteg lett, így egy darabig nem jön iskolába. Megkönnyebbültem. Nem tudom miért... karon  fogtam Harry-t és behúztam, egészen a kémia teremig , ahol óránk volt. " Na most mit fogsz csinálni?" kérdeztem felvont szemöldökkel. "Nem tudom, szerintem suli után elmegyek hozzá, és elmondom neki hogy vége" mondta, majd megölelt. "Köszönöm tényleg, hogy segítettél. Hálám üldözni fog" mosolygott. Becsöngettek. Bementünk kémiára és végig brillíroztuk Harryvel az egész órát. A tanár nagyon büszke volt ránk. Mikor kicsöngettek, éreztem hogy rezeg a telefonom...megnéztem.Sam volt az. "Hát ez meg mit akarhat??" gondoltam, amajd felvettem. "TE PICSA !!! MIT KÉPZELSZ MAGADRÓL??" ordította a telefonba. " Neked is szia. Mi a problémád??" válaszoltam higgadtan. " HAHA, PROBLÉMA?? TALÁN HOGY LENYÚLOD A PASIMAT, MIKÖZBEN NEKED IS VAN...TALÁN EZ A PROBLÉMA" visította. ' De te ezt honnan szeded te isten átka??" mondtam még higgadtabban, "Leila mondta, hogy ölelkeztetek szünetben." mondta higgadtabban. "Jaaa. Hát az azért volt , mert tudod Harry beteg volt... és a drága barátnője meg sem látogatta.. és nekem kellett tegnap neki enni, meg inni adnom, mert nem figyelt rá senki egésznap. És ezért hálából Harry megölelt" meséltem neki. Hallottam, ahogy mély levegőt vesz, majd megszólalt. "Sajnálom, nem akartam. De elég furán jött le, ahogy Leila mesélte" mentegetőzött. Na most ha Harry tényleg szakít vele én leszek a világ legszemetebb embere..gondoltam, de nem érdekel. "Oké semmi baj, de legközelebb ne ítélj első hallásra." mondtam neki, majd letettem a telefont. Ezek után a nap átlagosan telt el, nem történt semmi érdekfeszítő sem. Igaz , hogy Harryvel egy osztályba járunk, de ma ő hamarabb végzett, mert elmaradt az emelt franciája. Természetesen nekem benn kellett maradnom, emelt németen..mivel a mi tanárunk sosem betegszik le... Mikor kijöttem németről, meglepetten láttam, hogy Harry vár rám a szekrényeknél. "Szia, hát te ?" kérdeztem meglepetten. " Megvártalak, nehogy már egyedül kelljen menned, különben is, úgy is hozzánk jössz." mosolygott, majd belekaroltam és elindultunk kifelé. Egész úton beszélgettünk, és elmesélte , hogy míg rám várt, egy kislány ment oda hozzá (olyan 6 év körüli) hogy nem adna e neki egy puszit, mert ő a kedvenc énekese. Nagyon aranyos kis sztori volt, Harry teljesen belepirult..amit nem értettem, de hát fiú , őket meg kiérti,nem ?? Mikor megérkeztünk hozzájuk,láttam hogy Liam vigyorogva jön ki a házból. "Hát téged meg mi lelt?" kérdeztük Harryvel egyszerre. "Semmi, csak boldog vagyok, hogy itt van a barátnőm" vigyorgott Liam. "Ahaaaaaaaaaaaaaa."Húztam el a a szót. Ahhoz képest hogy tegnap az este második felében milyen volt.. engem zavarnak az ilyen hirtelen hangulat változásai... "Nem megyünk be??" kérdezte Harry. "Szerintem is menjünk, fázom" mondtam én is. Felmentünk Liam szobájába, ahol még egy ideig beszélgettünk, majd lementünk a nappaliba filmet nézni. A Halálos Temetést néztük meg. Végig sírtam az egészet a röhögéstől :DD Tényleg Halálos volt. Mikor megnéztük a filmet, felmentem a cuccaimért, felkaptam őket és lementem. "Bocsi srácok, de én most megyek.Jók legyetek. Harry te pedig, most egy ideig kerüld el Sam-et .Köszi" mondtam, majd nyomtam mindegyikük arcára egy puszit. Liam kikísért a ház elé, majd adott egy búcsúcsókot. Elég hűvös volt, de sütött a Nap, így jól esett haza sétálni. Mikor hazaértem, gyors lefürödtem , felkaptam Liam pulcsiját, elővettem a füzeteim és elkezdtem tanulni. Mikor végeztem bekapcsoltam a gépem, és felmentem twitterre, ahol egy üzenet fogadott. "Szia. Nem tudom miért mondtad, hogy kerüljem el Sam-et , de szeretném ha elmesélnéd, akár itt, akár telefonon. Itt a számom: 3299601. Köszi, puszillak:Harry" . Meglepett, de felhívtam és elmeséltem neki, mindent amit Sam ma mondott nekem, és megkértem, hogy míg nem gyógyul fel Sam, addíg ne találkozzanak, ne is szakítson vele, mert akkor rögtön azt hiszi, hogy kavarok Harryvel. Harry meg is értette, elbúcsúztunk, majd letettük a telefont. Az nap éjjel könnyen elaludtam, és anyukám hívásáig fel sem ébredtem...

1 megjegyzés:

  1. Szia! A blogomon vár egy díj rád! :DD http://onedirectionfanfiction5.blogspot.hu/

    VálaszTörlés