2011. november 12., szombat

4.rész_A koncert







Az éjjel nagyon hamar elnyomott az álom.Lehet hogy Liam pulcsijának köszönhető, de mostanában egyre jobban alszom. Reggel (vagyis 11kor) arra keltem hogy sms.em jött. Vajon ki mástól mint Liamtől :)) Megnyitottam és ez állt benne " Szia. Remélem nem ébresztettelek fel. Úgy hallottam, hogy Louék említették hogy lesz koncertünk itt, és szeretném ha eljönnél. A srácok szeretnék ha a barátnőidet is hoznád.:)) Ha neked is oké. akkor 7re elmegyünk értetek hozzád. Írj vagy csörgess meg hogy felhívhassalak hogy milegyen. köszönöm. puszillak". Istenem még egy édes sms, és a lányok is tuti oda lesznek. Gyorsan visszaírtam Liamnek " Szia. Hát éppenséggel felkeltettél, de nem baj mert ideje lett volna már felkelnem. A lányok tuti benne lesznek, és felőlem is oké..de mindjárt felhívom őket és biztos infót adok. legyél jó. puszi :) " Miután elküldtem az üzenetet Liamnek felhívtam a csajokat hogy mi a helyzet..akik persze rögtön igent mondtak. Szóltam nekik hogy 7kor jönnek a srácok, szóval hozzanak magukkal cuccot amit felszeretnének venni és akkor nálunk összedobjuk magunkat. Miután letettem a telefont, gyorsan megírtam Liamnek. hogy nekünk minden oké, szóval majd akkor találkozunk. Kikecmeregtem az ágyból és átsétáltam tesóm szobájában, ahol már nem volt senki. Láttam hogy az asztalán van egy papír, így hát odamentem hogy megnézzem mi az. Egy üzenet volt, "Szia. Visszamentem a koleszba. Megtartom a titkod, de te is tartsd meg az enyém. Köszönöm. Jó legyél. Üdv. Dave." Felkaptam az üzenetet és ki is dobtam, nehogy anyáék meglássák és kérdezősködjenek.. aztán átfutott az agyamon hogy lehet hogy már látták...de mivel Dave nem jelentette be , hogy hazajön így nem jöttek be a szobájába..gondolom... de azért kidobtam az üzenetet. Aztán lementem a konyhába. Észrevettem hogy olyan csend van a házban. Felmentem anyáékhoz senki,kertben senki. Szuper.. vasárnap van és senki sincs itthon..megint. Holnap őszi bál.. dejó akkor az apa-lánya tánc is elmarad szerintem..mert apa ha vasárnap dolgozik,akkor hétfőn sincs otthon =// szupppeeeeeeer. Leültem hogy eszem valamit..de valahogy annyira rossz kedvem lett hogy egy falat sem csúszott le a torkomon. Fogtam magam és lefeküdtem a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t. Hát nem a Forever Young-ot adták a srácok előadásában?? Rögtön felhangosítottam és elkezdtem énekelni.

Sokkal jobb kedvem lett. Az tombolásom a csengő törte meg. Kinyitottam az ajtót és teljesen ledermedtem...Louis állt az ajtónkban. Nem az volt a probléma hogy eljött..hanem hogy honnan tudja hogy hol lakom. De kedves voltam így behívtam :DD "Szia Louis,gyere be. Hogy vagy??" kérdeztem. "Szia Kata, nagyon jól vagyok köszönöm, de segítségre lenne szükségem" mondta félénken. " Segítek ha tudok,csak mondd hogy mi kéne, ha volna." vettem viccesre a figurát :DD " Hát..nekem nagyon tetszik Nici, és mivel te rég óta ismered..ezért szeretnélek megkérni hogy mondd el mit tegyek hogy bevágódjak nála" mondta és elpirult. " Louis.... legyél önmagad. Hints el neki pár poént és már nyert ügyed van :)" mondtam neki segítőkészen. Még egy darabig elbeszélgettünk aztáán mondtam neki hogy 5felé jönnek hozzám Niciék , szóval ha szeretne beszélhet vele. "Én még nem merem ezt megcsinálni. Majd az este végén. De én megyek is köszönöm a tanácsot , szia" Megölelt aztán kiviharzott az ajtón. Ez meglepett... már nem kellett sokat várnom és a csajok meg is jöttek. Megkínáltam őket sütivel és Limonádéval.. leültünk ettünk és ittunk egy keveset , majd felmentünk a szobámba. Bekapcsoltam a Hits-et és elkezdtünk készülődni. Én persze megint kész voltam 20 perc alatt..de ők még úgy is több mint 1 órát készülődtek..hogy a ruhájuk már ki volt választva. Nem értem őket.. de elég pontosan lettek kész. Mert mire leértünk a nappaliba hogy nézünk vmit a tv.be a srácok meg is érkeztek. Felkaptuk a kabátunk és indultunk is ki. Egy csodás autó várt kint ránk. Szépen beszálltunk mindannyian és elindultunk. Az egész utat végig nevettük és örömmel vettem észre hogy Zayn és Becca meg Nici és Louis között is alakulnak a dolgok. Liam ma este olyan más volt.. nem tudom miért... még mikor a kezünk összeért , akkor is elhúzódott.."vajon valami rosszat csinálhattam ?? :|| majd a koncert után megkérdezem."-gondoltam. Mikor megérkeztünk már nagyon sokan voltak. Mi a színpad mögül nézhettük az eseményeket. Nagyon jó koncert volt, végig tomboltuk az egészet..a táncosok is valami isteniek voltak. Mikor a fiúk lejöttek a színpadról, Zayn és Louis rögtön odamentek Nicihez és Beccahoz.. de Liam nem jött oda hozzám. Ő bement az öltözőbe.. valahogy nagy csalódottságot éreztem, amit Harry és Niall észrevett így odajöttek hozzám. "Mi a baj??"-kérdezték egyszerre. "Ajj srácok én már nem értem Liam.et.. nem tudom hogy nektek mesélte-e de egyik nap átjött hozzám és megcsókolt .. és azt mondta hogy szeret..ma meg látjátok milyen" - mondtam már majdnem sírva. " Igen, hallotuk..de mi sem tudjuk mi lehet..sosem szokott ilyen lenni..pedig már ismerjük egy ideje..De ne szomorkodj majd megoldódik" mondta Niall és megölelt. A koncert után elmentünk egy étterembe. Nagyon jól elvoltunk, bár Liam egész vacsora alatt hozzám sem szólt. Olyan fél tizenkettő felé mondtam hogy én menni szeretnék,amire Harry felajánlotta, hogy haza visz. Egész úton meg sem szólaltam annyira furán éreztem magam. Harry megkérdezte hogy jól vagyok-e . Persze én igennel válaszoltam. A házunk előtt leállította a motort és maga felé fordított. "Biztos hogy minden oké?? egész úton meg sem szólaltál." mondta gyanakvóan. "Teljesen jól vagyok. Kérhetnék egy szívességet?? Visszaadnád Liamnek a pulcsiját és megmondanád hogy ezek után inkább tartsa meg a pulcsiját és nem kell másikat vennie?? Köszi" mondtam. Majd felviharzottam a szobámba lehoztam a pulcsit és odaadtam Harrynek. "Ahogy szeretnéd. Remélem meg leszel. De nekem most mennem kell. Jóéjt." Kiszállt az autóból és nyomott egy puszit az arcomra. "Szia Harry és köszönök mindent" válaszoltam meglepetten. Felmentem a szobámba, lefürödtem felvettem a pizsim és az mp4em társaságában befeküdtem az ágyba. Természetesen One Direction-t hallgattam.. meglepődtem azon ami következett..elkezdtem sírni..pedig sosem szoktam... aztán végül álomba sírtam magam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése