2011. november 12., szombat

36.RÉSZ_ VÉGSŐ SZAKÍTÁS



Augusztus 22.


Tegnap, vagyis ma éjjel Liaméknél aludtam. Mit ne mondjak , elég jól elszórakoztunk a srácokkal. És ami az "alvás" résznél jött. Na az volt a legjobb.
Reggel tök boldogan keltem fel. Mivel mind az öt srác aludt még,ezért elhatároztam, hogy behozom az újságot és csinálok egy teát, közbe meg majd olvasgatok.
Terveim szerint is cselekedtem, kimentem az újságért. Amilyen szerencsés vagyok, ahogy felvettem le is esett a kezemből az újság. Lehajoltam érte, és amit láttam nem a legjobban érintett.
Az újság címlapján ez állt." Liam Paynenek barátnője van."
Nahát..ez még kit érdekel...de ami ezután következett.
Liam egy lánnyal volt a képen (aki nem én vagyok, mert ugye magamat csak felismerem) és épp csókolóztak. A kép alá be volt írva, hogy folytatás a 9.oldalon.
Gyorsan odalapoztam és elkezdtem olvasni. Nem kívánt sírásban törtem ki.
A cikkben ez állt.
"Liam és barátnője Danielle már 1 év 8 hónapja együtt vannak. Az X-factor alatt ismerkedtek meg. A lány a srácok egyik táncosa volt. -Nagyon boldog vagyok, mióta együtt vagyunk. El sem mondható mennyire. Ahhoz képest hogy Danielle 4 évvel idősebb nálam, eléggé jól meg vagyunk.-nyilatkozta az érintett srác. Hát reméljük sokáig együtt lesznek. SoK boldogságot nekik."
Na ez most igazán szíven ütött. Sírva rohantam be a házba. Addigra már mind az öt srác felébredt.
Liam, pont mint a többiek kérdően nézett rám.
"Ez mi??? 8 hónapja ?? Úristen. Te egész végig jártál vele, már akkor is mikor megismerkedtünk. Úristen" mondtam sírva, majd felrohantam az emeletre, be Harry szobájába.
Nem kellett sok, és Harry,Niall, Louis és Zayn már ott voltak mellettem.
Niall rögtön beült mellém és átölelt.
"Ti tudtátok??" szipogtam.
"Úristen. Hogy gondolod ezt?? Biztosan szóltunk volna" ölelt meg Zayn is.
"Hé. Most tudom, hogy nem ide illik. De sajnálom , hogy amikor azt mondtad Liam tuti megcsal, úgy lehordtalak. Most már én is így gondolom" mondta Harry.
"Hmm. Már mindegy. De ez azért durva. " mondtam.
"Istenem. Sosem hittem volna, hogy pont Liam tesz ilyet...annyira durvaa.. el sem hiszem." hitetlenkedett Louis is.
"Csak tudjátok az a durva, hogy én mindent elmondtam neki magamról. És jól tudta, hogy van egy olyan fogadalmam, hogy 18 éves korom előtt nem fekszem le senkivel, tudom hogy ez hülyeségnek hangzik. De én szerettem őt annyira hogy megszegtem miatta. És szeretem annyira még mindig, hogy bármit megszegnék érte. Az a para, hogy már csak pár simítás hiányzik a szülinapi bulijához és mindennel meg vagyok. De ezek után nem hiszem, hogy akarok jönni...vagy hogy megtartsam-e." meséltem nekik.
"Most nem mondod komolyan, hogy vele volt az első?" kérdezte elkerekedett szemmel Zayn.
"De pedig igen." pirultam el.
"Hát akkor te tényleg szerethetted, ha miatta feladtad az elveidet." mondta Zayn.
"Mind Nici és Becca úgy én is, képesek voltunk megtenni értetek ezt az áldozatot. Mindhárman megfogadtuk...és ha én nem vagyok hülye, aakkor Becca is azzal veszti el akit szeret..." kezdtem még jobban sírni.
"Jajj ugyan már. Ne hibáztasd magad" ölelt meg Zayn.
"Na most megnyugszom és beszélek Liammal." tártam fel tervemet a srácoknak.
"Oké. Ha így szeretnéd." törölte le a könnyeket arcomról Niall.
"Annyira aranyos tőletek, hogy így segítetek nekem. Köszönöm" mondtam, majd felálltam.
Lesétáltam a nappaliba, és láttam hogy Liam halál nyugodtan ül a kanapén és telefonál. Biztos Danielle-l beszélget. gondoltam...és igazam is volt.
Mikor Liam meglátta hogy jövök azonnal letette a telefont és elindult felém.
"Nem fog sokáig tartani. Ennek itt vége van. Nem akarok tőled semmit többé. És hozzám se érj-léptem egy lépéssel hátrébb-csak 2 kérdésre várok választ. Akkor is vele voltál amikor eltüntél 3 hétre ?? és szerettél engem akár mennyire is, vagy csak pótlék voltam??" kérdeztem.
"Igen, vele voltam. És szerettelek, de az elején csak pótléknak kellettél." válaszolt.
Erre a mondatára köpni-nyelni nem tudtam.
"Hát okéé..na még annyi, hogy rendeztem neked egy szülinapi bulit. Itt lesz nálatok. Jó szórakozást hozzá, és hozd csak el a kurvádat..leszarom, úgy sem jövök el." tértem lényegre majd elindultam fel a lépcsőn.
"Ő nem kurva" kiabált utánam Liam.
"Bizonyára.." nevettem el magam, majd mentem tovább.
Mély levegőt vettem, majd bementem a srácokhoz.
Szinte egyszerre kérdezték.
"Na mi volt??"
"Semmi. Vége. És a bulijára sem jövök" válaszoltam.
"Mi az hogy nem jössz?? Itt a helyed. Te csináltál mindent. Majd megoldjuk. Megbánja még Liam amit tett." nézett rám szúrós tekintettel Niall.
"AhHA és mégis hogy??" forgattam a szemem.
"Majd kitalálok valamit. De megcsináljuk" állt fel Harry, majd Niall és sorra az összes srác és megöleltek.
"Köszönöm srácok, de levegőt azért még szeretnék venni" nevettem.
"Na akkor mit csinálunk ma ??" kérdezte Niall.
"Szerintem hozzunk csokit, és nézzünk vígjátékokat. Katára ráférnek a boldogság hormonok" nézett rám Louis.
"Legyen" ugrott fel Zayn és Louissal együtt lementek a nappaliba.
Mikor visszajöttek, tele volt a kezük csokival. Ha 7féle nem volt akkor egy sem.
Lerakták az ágyra. Kikerestek egy csomó vígjátékot, majd egyet betettek a lejátszóba és mindnyájan felültünk az ágyra.
Igaza volt Louisnak, jól esett a csoki meg a film. Legalább egy időre elfeledtette velem Liamet. Habár volt egy rész az egyik filmben, ahol egy szerelmes pár volt.
Na annál a résznél elkezdtem sírni. A srácok alig győztek vígasztalni.
Azt a sírást leszámítva. Elég jól sikerült a tervük. Egészen addig amíg haza nem kellett mennem.
Mivel sajnos egyedül leszek otthon, ezért nincs kivel el legyek. Szerencsére a srácok felajánlották, hogy majd felhívnak és majd váltják egymást és addig dumálnak velem, amíg nem hallják, hogy elaludtam.
Nagy nehezen haza kászálódtam, és vártam hogy a srácok hívjanak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése