2011. november 12., szombat

22.RÉSZ_ KIBÉKÜLÉS UTÁN

Haza mentem, majd mikor bementem a házba, láttam hogy egy üzenet van az asztalon. Odamentem és elolvastam az üzenetet. „Apáddal elmentünk vacsorázni. Tesód pedig visszament a koleszbe. Olyan kilenc körül jövünk. Szia’ írta anyukám. „Remek. Szóval az egész délután az enyém a ház.” Gondoltam. Kinyitottam a hűtőt. ,majd kerestem valami kaját. Kivettem egy csomó gyümölcsöt (Szeretem, ha anya vásárol) megmostam őket, majd összevágtam őket egy tálba. Leültem a kanapéra tévézni, a salátám kíséretében. Kapcsolgattam a tévét, majd ráakadtam egy sport csatornára. Épp Barca-Real meccs volt, nagy érdeklődéssel figyeltem az eseményeket. Mivel a Barca a kedvenc focicsapatom, ezért még jobban érdekelt a dolog. Nagyon örültem, amikor David Villa gólt rúgott. Őrjöngve futkároztam fel és alá a lakásban. Szerencsére megnyertük a meccset. Mikor vége lett a meccsnek, felmentem a szobámba és bekapcsoltam a gépemet. Felmentem Twitterre és láttam, hogy Liam két perce küldött üzenetet.”Szia szerelmem. Örülök, hogy kibékültünk. Remélem jól vagy. Szeretlek. Remélem, hogy minél hamarabb találkozunk.”írta. Jajj de édes, gondoltam, majd visszaírtam neki. „Szia édesem. Nagyon örülök neki én is , hogy kibékültünk. Ha ráérsz a hétvégén találkozhatnánk. A héten sajnos sokat kell tanulnom, ígyhát nem érek rá. De szeretlek és várom, hogy találkozzunk.” Egész éjjel üzeneteket küldtünk egymásnak, majd mikor leakartam lépni, megláttam Liam utolsó tweetjét „Ma végre kibékültem a szerelmemmel. Annyira örülök neki. :$$$” írta, és láttam, hogy már 200nál többen lájkolták és 300nál is többen RT-zték. Istenem, de édes- Gondoltam, majd kikapcsoltam a gépem és boldogan feküdtem le aludni. Másnap reggel sajnos suli,szóval korán kell kelnem. Szerencsére hamar elaludtam, így reggel nem voltam annyira fáradt….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése