2011. november 12., szombat

12.RÉSZ_AZ UTAZÁS

Október 19:
Reggel 7 óra van, és én még az ágyban fekszem.De sajnos nem azért, mert ma elmarad a suli, hanem mert anya, ténylegesen itt hagy egy időre, és leghamarabb csak jövő héten láthatom. Persze örülök neki, hogy találkozik apával, de ez azért még is más.Anya fél nyolckor jött be a szobámba, hogy lassan indulnia kell a repülőtérre, így jobb lesz ha felkelek.
Felpattantam az ágyból és egyből kiindultam a fürdőbe. Gyorsan lefürödtem, fogat mostam, majd felkaptam egy melegítőt. " Most arra, hogy kimenjek a repülőtérre, megfelel ez a ruha is,Nem?" gondoltam, majd sorra felvettem a nadrágot, pólót, és pulcsit.Mikor kész lettem, lementem a konyhába, ahol már anya várt rám. Csodálatosan nézett ki. Mivel Spanyolországban, sokkal melegebb van , mint nálunk, ezért egy mély kivágású  póló, és egy sort volt rajta, amire persze rávett egy pulcsit, hogy amíg kiérünk a repülőtérre, meg ne fázzon. Bepakoltunk a bőröndöket a kocsiba, és kimentünk a repülőtérre. Mióta meg van a jogosítványom, most vezetek először, mert most van mit... Úgy hiszem, egész héten autókázni fogok.-gondoltam. Körülbelül fél óra alatt kinn is voltunk a repülőtéren. Kipakoltunk mindent, majd elmentünk bejelentkeztetni anyát. Nagyon sokan voltak, de szerencsénkre jött egy másik hölgy, akinél be lehetett regisztrálni, így mi voltunk az elsők a másik sorban :) A hölgy elvette anya csomagját, majd adott neki egy papírt, amivel majd igazolni tudja hogy az iigen-is az ő bőröndje. Még volt másfél óra az indulásig, így leültünk a váróterembe beszélgetni. "Anya, köszönöm, hogy megbízol bennem, és képes vagy itt hagyni egy időre" mondtam neki mosolyogva. " Ugyan drágám. Hisz már 17 leszel lassan, Mikor kezdjek el bízni benned, ha nem most ??" mosolygott vissza rám. "És mi van Liammel?? olyan rég beszéltél róla" nézett rám kíváncsian anyám. "Hát nem tudom, most elvileg beteg... majd ma átmegyek megnézem mi van vele. De nézd mit kaptam tőle" mutattam büszkén az újdonsült karkötőmre. "Hát ez gyönyörű. Mi van ráírva??" kérdezte elkerekedett szemekkel. "Te quiero para siempreTe quiero para siempre. Majd spanyolba kérdezd meg apát, mit jelent. Ő biztos tudja" mondtam anyámnak lelkesen, majd leírtam neki a telefonjába. Sajnos a gép indulásáig már csak fél óra volt, így el kellett búcsúznunk. "Szia anya. Vigyázz magadra és jó legyél." mondtam neki könnybe lábadt szemmel. "Te is kicsim, szeretlek." mondta végül, majd elindult a kapu felé. Megvártam míg beszálltak a repülőbe,megnéztem ahogy felszállt a repülő, majd elindultam haza. Olyan furcsa volt egyedül ülni az autóban, főleg úgy hogy én vezettem. Mivel ma nem kellett iskolába mennem, ezért gondoltam átmegyek, megnézem mi van Liammel. De előtte írtam egy sms-t Harrynek,hogy miért nem mentem suliba. Pár perc múlva meg is csörrent a telefonom. Természetesen Harry volt az. "Szia, sajnálom hogy anyukád elment.De ugye holnap jössz suliba?? Kész káosz nélküled a suli" mondta kedvesen. "Szia Harry.Persze megyek. Na és Sammel mi van?" kérdeztem. " Szerencsére ma sem jött suliba" mondta nevetve. "Akkor jó. Harry, ma meglátogatom Liam-et szóval majd nálatok találkozunk" mondtam neki . "Rendben , akkor nálunk" majd mindketten letettük a telefont. Körülbelül fél óra alatt meg is érkeztem Liamékhez, de nagy meglepetésemre, csak Louist találtam otthon. "Szia Lou, hát a többiek??' kérdeztem meglepetten. "Szia Kata, Liam orvosnál, a srácok meg vele mentek" mondta büszkeséggel az arcán, hogy valami jót tudott mondani. "Akkor ha nem baj megvárnám őket." Mosolyogtam Louisra. "No para. Gyere huppanj le mellém" ütögette maga mellett a kanapét . Úgy tettem, ahogy kérte, majd elkezdtünk tévézni. Valami vígjátékot adtak, nagyon vicces volt. Annyira hogy Louissal már egymáson fetrengtünk a röhögéstől. Amit persze kimás, mint maga Liam Payne tört meg. "Hát ti meg?" Kérdezte csalódottsággal a szemében. "Hát tévézünk. Egy tök jó vígjátékot adnak" nevettem. "Ahha.." mondta majd felviharzott a szobájába...Te Louis a srácok hol vannak?? kérdeztem meglepetten. "Nem tudom."válaszolt. "Na mindegy"mondtam neki, majd elindultam Liam szobája felé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése