2011. november 23., szerda

68.rész_Városnézés



Január 12.



Az este Santosban volt fellépésük a srácoknak, és megbeszéltük,hogy előtte megnézzük a várost. Kb 2re mindnyájan elkészültünk, tehát még 6 óránk volt  a koncertig. Ami nem is baj, mert Santos elég nagy város.

Összeszedtük a cuccainkat, aztán az előtérben találkoztunk a többiekkel. Taylor amint meglátta Jamest, rögtön a nyakába ugrott és megcsókolta.
-Fasza…Mindenkinek van valakije, csak nekem nincs.-húzta a száját Liam.
-De Zaynnek sincsen.-fogtam meg Liam karját.
-Jó,de neki csak azért, mert Becca nem tudott eljönni.- mondta szomorúan.
-Tudom,hogy ez nem vígasz. De én itt vagyok, ha szükséged lenne valamire/valakire.-mosolyogtam rá.
-Köszönöm.-vigyorgott , és látszott rajta,hogy tényleg örül az ajánlatomnak.
-Na mehetünk?-kiáltotta el magát Lou.
-Persze hogy.. mosolyogtam, majd odamentem Harryhez és megfogtam a kezét.
-Na skacok. Hova menjünk?-kérdezte Kendall.
-Mi lenne, ha valamit kajálnánk először?-kérdezett most Logan.
-Aha. Kaja. Benne vagyok.- örvendezett Niall.
-Tudtam,hogy ezt fogod mondani.-mosolygott Alexis, majd nyomott egy puszit Niall szájára.
-Szeretlek.-súgta neki Niall.
-Én is.-pirult el a lány
Elindultunk valami jó helyet keresni, s Niallnek hála, nem sokára találtunk is egyet.

Persze útközben egy csomó rajongó letámadott minket, de hát ez már megszokott. Tayloron és Alexisen látszott, hogy nem bírják , de aztán elfogadták a helyzetet.

A kajáldában a pincér rögtön felismerte a srácokat, és autogramot is kért. Egy kb. 21 év körüli csaj volt, nagyon szép mosollyal. Nagyon kacsintgatott Liamra, de ő szinte észre sem vette. Szegény lány..
Gyorsan bekajáltunk, közben persze hoztuk a szokott formánkat. Mikor végeztünk, kifizettük a számlát, és tovább álltunk.

Amikor kiléptünk az ajtón , láttuk, ahogy Lou földbegyökerezett lábakkal áll, majd elkiáltja magát.
-Basszátok meg. Az ott Neymar.
-Hol? Hol?-kérdezte lelkesen Des.
-Ott. Figyeld. –mutatott Lou a kezével az egyik emberre.
-Basszus ez tényleg ő. Menjünk oda. –nyagatott minket Des.
-Menjünk.-mondta unottan Liam, majd elindultunk a srác felé.

Nagy meglepetésünkre Neymar felismerte a srácokat.
-Azta. Ti a One Direction vagytok.?-kérdezte cuki akcentussal.
-Igen.-válaszoltak egyszerre a srácok.
-És a Big Time Rush. Úristen.Nagy rajongótok vagyok.-mondta Neymar portugálul.
-Ezt nem értem. Des. Tolmácsolnál?-kérte Louis vörös fejjel.
-Persze. Azt mondta, hogy nagy rajongótok.-fordított Des.
-Mondd neki, hogy mi is rajongunk érte.-kérte Lou.
Des tolmácsolt, majd Neymar elkerekedett szemekkel nézett rá.
-Te tudsz portugálul?-kérdezte
-Igen.-mosolygott Des.
-Akkor mond meg nekik,hogy bocs, de nem jó az angol tudásom…-mondta Neymar,aztán Des rögtön fordított nekünk.

2 megjegyzés:

  1. véleményem: AKSDGHUSDKFHGARIOJGAIOHNIGB. ♥ köszönöm újraa :$$$és basszadmeg, az ott Neymaaaaaaaaaaar! :'DDDD ♥ siess a következő csodálatos részeddel, szeretnék olvasni:$$!♥

    VálaszTörlés
  2. grrrgrrrgrrrgrrrgrrrgrrrgrrrgrr.:$ :D

    VálaszTörlés