2011. november 12., szombat

59.RÉSZ_BALHÉ

November 20.


A Liammel történt dolgok, egészen furcsán hatottak rám. Nem szóltam senkihez, nem ettem 2 napig semmit és még inni sem voltam hajlandó. Nagy szemét (és már tényleg nem tudom minek hívjam magam) módjára, visszakönyörögtem magam Harryhez. Ő persze szó nélkül bele ment a dologba, mivel ő a történetünkben a hős szerelmes. Nem hiszem el, hogy ilyen könnyen megtud nekem bocsájtani. Akár mennyire szeretem , nekem nem menne ilyen könnyen.
Egyik nap, sajnos nem tudtunk találkozni,így én a napot Beccaéknál töltöttem.
A kis Esther nagyon aranyos. És milyen picike még. Imádni való. Biztos szép lány lesz majd belőle.IS.
Éppen Esthert tartottam a kezemben, amikor Zayn belépett a szobába. Mosolyogva megpuszilta kislányát, majd megkért hogy menjek ki vele egy percre mert beszélnünk kéne.
Én aggódva indultam utána. Becsuktam magam mögött az ajtót, majd utána mentem a nappaliba.
„Először ülj le.”nézett rám, majd mutatott a mellette lévő helyre.
„Úristen. Mi történt” kérdeztem ijedten.
„Hát…rám mozdult egy csaj..és nem akar leállni. Nem képes felfogni, hogy van valakim. De Beccat nem akarom ebbe belekeverni. Segítenél??” kérdezte Zayn.
„Persze. De mondd mit tehetek” néztem rá.
„Hát Facebookon. Kéne írni pár szerelmes üzenetet..oké?” pirult el.
„Jajj oké. Várj. Hozom a telóm, és megcsináljuk” kacsintottam rá.
Gyorsan írtunk Zaynnek pár üzenetet amire ő visszaválaszolgatott. És már kész is volt a tökéletes bizonyítéka.Persze a csaj rögtön írt neki, hogy tényleg a csaja vagyok e, amire Zayn egy egyszerű” igen és szeretem, szóval kérlek ne zaklass ilyenekkel” üzenetet küldött neki.
Mikor végeztünk, visszamentünk Beccahoz, aki éppen altatni próbálta Esthert, De sajnos nem sikerült neki. Erre Zayn odament, átvette Esther és elkezdte ringatni, miközben énekelt neki.
Mondanom sem kell,Esther pár percen belül el is aludt.Zayn óvatosan betette az ágyába, mi pedig csendben kimentünk a szobából.
„Köszönöm.” Suttogta Becca Zaynnek, majd nyomott egy csókot a szájára.
„Szívesen” ölelte magához Beccát, majd átkarolta a derekát, és úgy jöttek utánam.
Az előtérben elköszöntem tőlük,és megbeszéltem velük, hogy hamarosan jelentkezem. Adtam mindkettőjüknek egy puszit, aztán ott sem voltam.
Mikor haza értem, ismét egy teljesen üres ház fogadott. Már egyre furcsább, hogy nincs itthon senki. Még Harry sincs velem. De alig mondtam ezt ki, rám törte az ajtót. Ilyenkor utálom, hogy anya adott neki kulcsot.
„Szia.Neked meg mi bajod??” kérdeztem meglepetten.
„Hogy nekem mi bajom?? Meg magyaráznád ezt ??” hadonászott szemem előtt a telefonjával.
„De mégis mit? Így nem látom.Ne rángasd már” fogtam meg a kezét, és kivettem a telefont a kezéből.
Természetesen a Zayn és általam kreált üzeneteket láttam a képernyőn.
„Ez? Semmi. Zaynnek segítettem kimászni, egy helyzetből. Mert Beccat nem akarta bele keverni. Ennyi” mondtam neki.
„Ahha. Én meg most jöttem le a falvédőről. Megértem, hogy mással kavarsz- De pont vele?? Hisz gyereke van. És boldog párkapcsolatban él.Hahóóó. És a legjobb barátnőddel jár” kiabált velem Harry.
„Harry. Tényleg az történt amit mondtam. Ennyire azért nem kell kurvának nézni. Nem tenném tönkre a kapcsolatukat, ezt megígérhetem.De kösz a bizalmat.” Mondtam neki, majd felrohantam a szobámba.
De ő nem jött utánam. Oké. Szóval számára ennyivel minden el van intézve..oké. Megjegyeztem. Annyira jó, hogy pont én fogok ki két ilyen kapcsolatot…Lehet hogy velem van a baj?? Biztosan…Nem hiszem el.
Dühöngtem. Nem tudom miért. Megértem, hogy Harry ki volt akadva.De ha annyira szeret, akkor hinne nekem. Nem ??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése