2011. november 12., szombat

44-45.RÉSZ_

Ha szeretnétek még 1D-s történeteket olvasni, ajánlom figyelmetekbe ezt a két blogot :)


http://engedzsful.blog.neon.hu/
http://onedirectioncarrots.blogspot.com/


És így végül, de nem utolsó sorban. Egy újabb szereplő. Harry unokatesója.Joe.
Joe




Szeptember 22.




Már egy hete járunk Harryvel, és őszintén megvallva, nem tudom, hogy miért nem vele jöttem össze rögtön akkor, amikor találkozunk a srácokkal. Mondjuk lehet hogy azért mert ő nem mutatott semmi érdeklődést. De most már mindegy :D
Nagyon jól eltelt a hét, Liam drága barátnője senkit nem zavart, pedig sajnos elég sok óránk volt vele. Amikor vele volt óránk, próbáltam visszafogni magam, annyira irritált a jelenléte. Néha sikerült, néha nem..de láttam rajta, hogy ő is nagyon erőlködik.
Balszerencsémre, hiába iratkoztam át az ő osztályából máshova, ők kaptuk Biológiára...az meg heti 6szor van szóval csodálatos élmény -.-"
De szerencsére Harry mellettem van, ezért jobban bírom a dolgokat. Nem egyszer idegesített fel annyira Dani, hogy felálltam és eldöntöttem, hogy most megütöm. De Harry visszatartott.Balszerencséjére. Utána rajta vezettem le a dolgokat. Szóval elég morcos voltam, és nem szóltam hozzá. Utána meg nem tudta mit csináljon, hogy felvidítson. Pedig az nem nehéz. Elég lett volna egy ölelés.
Szerencsére ma nincs Danivel óránk, szóval ma teljesen HAPPY vagyok.
Reggel Harry keltett. Szokás szerint. De most nem telefonon..hanem a saját ágyamba. Teljesen meglepődtem. Tök nyugodtan feküdtem az ágyamban, és vártam, hogy csörögjön az ébresztőm. (Még szundiztam."Még 5 perc" :D) Erre éreztem, hogy valaki megcsókol. Azonnal felriadtam, de mikor kinyitottam a szemem és megláttam, hogy Harry az, azonnal berántottam az ágyamba és "lekiabáltam".
"Harry Edward Styles. Mit képzelsz magadról?? Hogy képzelted, hogy csak úgy bejössz és nem is szólsz előtte, hogy reggel várjalak...És különben is. Hogy jöttél be ?? Nincs itthon senki.."


"Hát csak megakartalak lepni. Sajnálom. Amúgy anyukád adott kulcsot. Azt mondta, hogy gyakorlatilag itt lakom. Meg bennem megbízik, hogy nem csinálok veled semmi rosszat" kuncogott Harry.
"Ahha. De én nem engedtem meg. Nem szeretem a meglepetéseket. És pont te nem csinálsz semmi rosszat ?? Anyám elhagyta az eszét vagy micsoda ? " nevettem.
"Na jól van hercegnő. Inkább készülődj, mert elkésünk." nézett rám Harry.
"Mi az hogy hercegnő?? Nem vagyok az. Amúgy meg honnan késünk el?? 7óra sincs . Majom" mondtam neki.
"Olyan kis kényes vagy...de akkor is elkésünk. Na siess" nevetett Harry.
Felkeltem az ágyból, és kimentem a fürdőbe. Gyorsan elvégeztem a reggeli szükségleteket. Aztán felöltöztem. Egy pólót és egy rövidnadrágot vettem fel. Felvettem egy pulcsit is, mivel reggel azért hűvös van.
"Kész vagyok Mr. Majom. És még negyed 8 sincs" nevettem.
"Nem baj az. Na gyere." fogta meg a kezem, majd közelebb húzott magához és megcsókolt.
Hosszasan csókoltuk egymást. Ilyenkor mindig annyira hevesen ver a szívem, hogy szerintem ő is hallja. Sőt biztos,mert elkezdett kuncogni.
"Mi az ?" kérdeztem kíváncsian.
"Idehallom, hogy dobog a szíved. Először azt hittem, hogy az enyém. De aztán rájöttem, hogy a tiedé. Az enyém is nagyon hevesen ver, de a tied." mondta , majd megfogta a kezem és a mellkasára tette.
"És ezt mind miattam??" pirultam el.
"Igen. De most már tényleg induljunk" csókolt meg megint. De ez már nem volt hosszú.
Lesétáltunk, felkaptam a táskám meg a kulcsom, aztán kisétáltunk a házból.
Gondosan bezártam az ajtót, aztán Harry megfogta a kezem, és elsétáltunk.
"És hova megyünk??" kérdeztem kíváncsian.
"Majd meglátod. Türelem cicó " mosolygott.
"Hmm. Cicó?? Ez most hogy jött??" kérdeztem ismét.
"Mert te vagy az én kiscicám. Mindennél jobban szeretlek. " mosolygott.
"Hm.Én is nagyon szeretlek. Te majom " nevettem.
"Szép kis gyerekek lesznek a majom-cica kölykök" nevetett.
"Kölykök?? Szóval te szeretnél gyereket?? VELEM?? " Kérdeztem elkerekedett szemekkel.
"Ömm. Igen." pirult el.
"Istenem de édes vagy. Szeretlek"ugrottam a nyakába.
"Ezt de szeretem hallani. Lehetne hogy többször mondd? Amúgy én is szeretlek" mosolygott.
"Hmm. Persze hogy lehet. Szeretlek..Szeretlek..Szeretlek...Szeretlek...Szeretlek. Na ennyi elég erre a percre ??" kérdeztem tőle.
"Igen. Te butus. Na de megérkeztünk" mosolygott rám Harry.
Megfordultam és láttam, hogy egy étterem előtt állunk.
"Minek jöttünk ide??" kérdeztem meglepetten.
"Egy ismerősömé az étterem. És szeretnék veled reggelizni. Kettesben. Gyertafény minden." pirult el.
"Ez de romantikus." csillant fel a szemem.
"Örülök hogy tetszik. Akkor mehetünk?? Gyere. " fogta meg a kezem, majd elindultunk be, az étterembe.
"Hello. Megjöttünk." köszönt Harry egy srácnak.
"Sziasztok. Örülök, hogy megérkeztetek." mosolygott a srác.
Nagyon jól nézett ki, de azért Harryhez képest nem volt valami jó. Körülbelül 20 éves lehetett. És nagyon kedves volt .
Megmutatta, hogy hol az asztalunk majd visszament gondolom a konyhába.
Harry igazi úriember módjára kihúzta nekem a széket, majd megvárta míg leülök.
Leült ő is velem szemben. Olyan aranyos volt,ahogyan mosolygott. Habár ő mindig az.
"Biztosan tetszik?? Nem akarok olyat erőltetni, amit nem szeretsz." kérdezte.
"Igen tetszik. Nagyon aranyos volt tőled. És nem gondoltam volna, hogy ilyenek eszedbe jutnak." pirultam el.
"Én sem hittem volna. De akartam neked valami meglepetést, de nem tudtam mit. Aztán mondta anya, hogy Joe megnyitotta az éttermét , és így jutott eszembe. Amúgy Joe az unokatesóm. Majd ha visszajön bemutatlak neki" mosolygott Harry.
"Ha szeretnéd, hogy megismerkedjem a családod többi tagjával. Nagyon szívesen." mosolyogtam én is.
Joe nem sokára vissza is jött. És egy rózsát hozott a kezében.
"Harry. Ezt kinn hagytad." kacsintott unokatesójára.
"Ja igen. -pirult el Harry.- Kata. Ez még a tiéd. Tudom, hogy nagyon szereted a rózsát."
"Jajj köszönöm. Nem kellett volna. De honnan tudtad??" kérdeztem kíváncsian.
"Egy jó barát mindent tud a barátnőjéről. Amúgy Joe-Kata. Kata-Joe" mutatott be minket egymásnak Harry.
"Szia Kata. Örülök a találkozásnak. Igaz, hogy még csak látásból ismerlek, de tudom, hogy ilyen aranyos barátnője, az én drága unokaöcsikémnek még nem volt." mosolygott Joe.
"Oh. Hát ha ez egy bók akart lenni. Akkor köszönöm. Remélem, hogy jobban megismerhetjük majd egymást . " mondtam Joenak.
"Na jól van Joe. Inkább hozz valami reggelit nekünk,mert én már éhen halok" sürgette Joet Harry. Amire Joeval egyszerre kezdtünk el nevetni.
Joe elment a konyhába és kisvártatva vissza is tért.
Hogy mi volt az amit ettünk, nem tudom pontosan, de valami kukoricás , sonkás dolog volt. És nagyon finom.
Harryvel lassan megreggeliztünk. Nagyon jól éreztem magam közben.
Néhány csók elcsattan, nevettünk is egy csomót.
Mikor megreggeliztünk elköszöntünk Joetól, aztán sajnos, de mivel muszáj volt, célba vettük az iskolát.
"Köszönöm Harry. Nagyon jól éreztem magam." mosolyogtam rá.
"Én is. És remélem még sok ilyen lesz." mosolygott rám ő is, majd nyomott egy puszit az arcomra.
Megfogta a kezem, és így sétáltunk egészen a suliig....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése