2011. november 12., szombat

8.rész_Suli

Ma megint új szereplőnk lesz egy részre, Kata anyukája: Ann.
Ann


Elérkezett a reggel és én unottan keltem fel az ágyból. Belegondoltam, hogy Liam nem lesz mellettem és a barátnőim sem. Sajnos a csajok eggyel felettem járnak így nem nagyon van közös óránk. Bár van egy a tesi. Ezeknek a tényeknek a hatása alatt elindultam a fürdőbe felkötöttem a hajam és megmosakodtam. Kihúztam a szemem és kimentem a szekrényemhez. Kivettem a kedvenc farmerom , egy pólót és elővettem Liam pulcsiját hogy legalább az illatát érezzem.
Lementem a konyhába és meglepetésemre anya ült ott egy kávé mellett. Rögtön oda is rohantam hozzá hogy megöleljem. "Szia anya. Hát te ?? Olyan jó végre látni" mondtam neki ,mire viszonzásul megölelt." Ma szabadnapom van, és holnap is otthon leszek , szóval ha szeretnéd eltölthetünk egy csajos délutánt ma vagy holnap, és elmesélheted mi történt veled míg dolgoztam" mondta és belekortyolt a kávéjába. "Persze, nekem oké. Nagyon sok mesélni valóm van. de ne haragudj de most indulnom kell, mert elkésem" mondtam, nyomtam egy puszit az arcára és elmentem. A ház előtt Becca és Zayn várt rám. Nagyon meglepett de üdvözöltem őket." Sziasztok.Hát ti?? Főleg te, Zayn?" "Zayn elkísér ma suliba..vagyis elvisz minket, és lesz ott egy meglepetésünk. Ja és mellesleg jó a pulcsid" mondta mosolyogva. Beszálltunk a kocsiba, majd irány a suli.Nem is tudtam , hogy Zayn ilyen jó fej, egész úton viccelődött. Mikor a suliba értünk megpillantottam Harry-t. "Hát ez meg mi/vagy ki az istent keres itt??" gondoltam. Kiszálltunk, majd odamentem Harryhez hogy üdvözöljem. "Hát te?? hogy-hogy itt?" kérdeztem. "Szia,én is örülök neked.Mától ide fogok járni" válaszolt. "Igen?? És melyik osztályba" bámultam rá bambán. " 11.C " vigyorgott. "De hisz az az én osztályom" hökkentem meg. "Tudom, osztálytársak leszünk. Jómi??" mosolygott rám. " Hát ha neked jó, akkor nekem is. Ha gondolod ülhetsz mellém, és a suliban is megmutatok mindent , mi holvan? oké?" néztem rá még mindig értetlenül . "Nekem tökéletes. De mi lenne ha bemennénk??Mindjárt csöngetnek..utálok késni" mondta,majd karon fogott és elkezdett a bejárat felé húzni. A bejáratnál elengedett és megkért hogy mutassam neki merre kell menni . Első óránk biológia volt, a kedvencem .. és úgy vettem észre az övé is. Ki sem lehetett zökkenteeni a jegyzetelésből :) tök aranyos volt. Biosz után matek következett ami nem az erősségem, de örömmel vettem észre hogy Harrynek igen, aki segítőkészen elkezdte nekem mondani mit hogy kell. "Beccanak is elkéne egy Harryféle agy" gondoltam. Nagy szünet következett, így lementünk az udvarra hogy ott kajáljunk. Becca és Nici is csatlakozott hozzánk , és megkérdezték hogy tetszik Harrynek eddig a suli. "Nagyon jó, és Kata is nagyon sokat segít. Örülök hogy ide járhatok" mondta mosolyogva. "De azért te is nagyon sokat segítettél, pl matekon" vigyorogtam rá. "Matekból?? az nekem is jól jönne..segítenél??" kérdezte Becca, majd elpirult. " Szívesen mondanék igent, de Zayn ténylegesen jobb matekból mint én , így inkább őt ajánlanám" mosolygott Harry Beccára. Párperc múlva Samantha és Leila csatlakoztak hozzánk. Sam csókkal üdvözölte Harry-t amit nem tudom miért de nagyon rossz volt végig nézni. Főleg hogy olyan sokáig tartott. Már csak 5 perc volt a szünetből és nekünk kémiánk lesz szóval szóltam Harrynek hogy mennünk kéne, mert a terem a suli másik végében van. Búcsúzóul adott még egy csókot Samnek és elindultunk. A kémia, pont úgy mint a maradék két óra gyorsan eltelt. Már nagyon hazaszerettem volna menni, nem tudom mi volt velem , de kellemetlenül éreztem magam. Ahogy kiléptem a suliból , megcsörrent a telefonom, Liam volt az. "Szia . Mondjad" mondtam kelletlenül. "Szia édesem. Mi a baj??" kérdezte. "Semmi érdekes. Csak olyan furán érzem magam..hiányzol még a pulcsid sem segít.." mondtam neki szomorúan. "Hát ezen segíthetünk fordulj jobbra" hallottam a hangján hogy mosolyog. Elfordultam és láttam hogy ott áll teljes egészében. Odarohantam hozzá és magamhoz szorítottam. A kezei közé fogta az arcom az arca felé fordította és megcsókolt. Annyira felszabadultam ettől a csóktól. Mikor vége lett az ajkába haraptam, hogy éreztessem vele hogy nagyon szeretem és csókoljon meg még egyszer. Megtette, ez még hosszabb volt mint az előző. "Csókcsatánkat" Harry törte meg . Nagyon mérges voltam rá ez miatt. "Hé, haver. Hát te ?? Téged is látni még élve??" kérdezte Harry. "te idióta egy házban lakunk. tegnap este láttál :DD" nevetett Liam. Ránéztem Harryre , és láttam hogy az oldalán ott áll Sam. Megint furcsa érzésem támadt..de nem különösebben érdekelt. Pár perc múlva megérkezett Zayn és Becca , Nicivel és Louissal. Épphogy megálltak , nekik sem kellett több. Elkezdtek csókolózni. Olyan aranyosak voltak BFF.jeim, ahogy a barátjaikkal voltak. "Bocs, hogy megzavarom az enyelgéseteket, de Niall??" kérdeztem. Mire Zayn felnézett és válaszolt. "Már elmentek Leilával, valami étterembe" vigyorgott. Majd visszatért a "dolgára". "Van kedved csinálni valamit ma?" kérdezte Liam, majd egy puszit nyomott az arcomra. "Nagyon szívesen tenném, de ma anya kivételesen otthon van , így vele leszek, de holnap a tiéd vagyok" válaszoltam. "Semmi baj, de szeretném ha holnap nálam, azaz nálunk aludnál" vörösödött el Liam. "Háááááááááááttt...nem is tudooooooom" húztam az agyát. "Na légyszi mondj igent" könyörgött. "Najó,megbeszélem anyával,de nem garantálok semmit." vigyorogtam. Legnagyobb vágyam hogy egyszer a barátomnál aludhassak és mivel ő az első lehet hogy anya meg is engedi. Nagyon reménykedem. "De ha szeretnéd, ma haza kísérhetsz és bemutatlak anyukámnak" mondtam Liamnek és megcsókoltam. " Hmm..ez tetszik. Most már indulhatunk is" nevetett, majd elbúcsúztunk a többiektől.Megfogta a kezem, és elindultunk haza felé. Nagyon jól esett haza sétálni, így még több időt tölthettünk együtt. Mikor hazaértünk bevezettem a nappaliba, ahol már anya várt rám. "Szia anya,szeretnék neked valakit bemutatni" üdvözöltem, mire felpattant és odasétált hozzánk. "Hello, hát ki a kis barátod?" kérdezte. " Anya, ő a barátom Liam Payne, Liam ő az anyukám Ann" pirultam el. " ÓÓ.Hát örvendek Liam.Nyugodtan tegezz" mondta anyukám meglepve. "Rendben. Örvendek a találkozásnak Ann" mosolygott anyukámra Liam. Bementünk a nappaliba és nagyon jól elbeszélgettünk. "Úgyérzem anya és Liam nagyon jól kijönnek.Remélem megengedi, hogy holnap Liamnél aludjak. " gondoltam. Már vacsora idő volt, és anya felajánlotta, hogy Liam vacsorázzon nálunk. Szerencsére Liam igent mondott,így összedobtunk egy könnyű vacsit, és leültünk enni. Anyáék kaja közben még jobban elbeszélgettek :) Végre eljött a nagy pillanat. Liam megkérdezte anyámat : "Ne haragudj hogy ilyen gyorsan megkérdezem, de Kata nálunk aludhat holnap? Tudoom hogy suli van, de vigyázok rá, bemegy időbe és igérem nem csinálok vele semmi rosszat" győzködte anyát. Láttam anya arcán hogy egészen elgondolkodik , de végül válaszolt. "Hát őőőő. nem bánom. de tényleg vigyázz rá , és holnap legkésőbb 10re hozd haza" mondta Liamnek. Nagyon boldog lettem és akaratom ellenére is, de megcsókoltam anyám előtt Liam.et, mire anya csak mosolygott. Felmentünk a szobámba és dumáltunk egy keveset, majd olyan 9 fele Liam haza ment. Lekísértem elbúcsúztunk, majd visszamentem a házba. "Nagyon köszönöm anya, de vagy a legjobb" öleltem meg. "Köszönöm, de csak azért engedtem meg , mert tényleg rendes srác, és holnap megint nem leszek itthon, így nem szeretném hogy egyedül legyél" mondta szomorúan. "Anya ne legyél szomorú, sajnos ez a munkáddal jár" nyomtam egy puszit az arcára, majd elköszöntem tőle és felmentem aludni. Megfürödtem, felöltöztem és lefeküdtem az ágyamra... és ekkor kezdtem el gondolkodni azon hogy mi volt ma az Harryvel...még mindig nem értem mivan...de nem is fogom megtudni egy darabig, azt hiszem..kis gondolkodás után mély álomba merültem és fel sem keltem addig amíg nem szólalt meg az ébresztőm....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése