2011. november 12., szombat

60.RÉSZ_FÉLRELÉPÉS

November 22.

Két nap telt el azóta, hogy Harry annyira félre értette a dolgokat. Próbáltam vele beszélni, kerestem telefonon, írtam neki egy csomó sms-t meg e-mailt, de egyikre sem volt hajlandó válaszolni.
Délelőtt éppen csokit zabálva ültem a nappaliban,amikor kopogott valaki, Unottan felálltam, és elindultam ajtót nyitni. Mikor kinyitottam, azonnal becsaptam volna, de sajnos megakadályoztak benne. Liam állt az ajtóban.
„Te meg mit akarsz? Mondtam, hogy nem akarlak többet látni.” Kiabáltam vele.
„Tudom. De hallottam mi történt Harryvel, ezért átjöttem megkérdezni hogy érzed magad. Azt szabad? Nem?” kérdezte.
„De. Na gyere be.” Mondtam morcosan, majd beengedtem.
Bementünk a nappaliba, majd leültünk egymás mellé.
„Na de mesélj. Mi is történt pontosan??” érdeklődött Liam.
„Zaynnek segítségre volt szüksége, mert ráindult egy csaj, és Beccat nem akarta bele keverni. És megkért hogy segítsek. Aztán összehoztunk az üzenő falán pár félre érthető üzenetet, és lekoptattuk a csajt. És Harry észrevette, és nem hitte el, hogy csak ez történt..ő komolyan elhitte , hogy Zayn és én…”sóhajtottam nagyot.
„Aucs. Szegénykém” húzódott közelebb Liam, majd megölelt.
„Ezt ne. Ennyire nem vagyunk még jóba.” Förmedtem rá.
„Oké,oké. Bocsánat” mosolygott rám Liam.
„Na és mit csinálunk?? Unatkozom” mondtam Liamnek.
„Amit csak akarsz. De mi lenne, ha mondjuk kérdezz-felelekeznénk?” tette fel az ajánlatot.
„Nekem oké. De te kezdesz.” Erőltettem mosolyt az arcomra.
„Okéééé. Akkor. Ha nem lenne senkid. Járnál Niallel?” mosolygott.
„Ö.Niallel? Ez meg honnan jött?” vontam fel a szemöldököm.
„Az mindegy. Csak válaszolj.”unszolt.
„Hát,ha neki sem lenne…talán. De ahhoz még nőnie kéne egy picit.” Mosolyodtam el.
„Oké.Akkor te jössz.” Mosolygott Liam is.
„Képes lennél ágyba vinni , egy olyan lányt , akiről tudod,hogy foglalt ?” kérdeztem.
„Hát…attól függ, ki a csaj..” magyarázta.
„Értem. Mondjuk engem?” tettem fel újra a kérdést.
„Téged igen. Mivel nagyon szeretlek. És még mindig hajt a vágy.” Mondta.
„Azt sejtettem. Te kanos állat.” Néztem rá szúrós tekintettel.
„Tényleg bocsi. De amit szeretek az mellett kitartok.” Mondta büszkén.
„De hazudni legalább jól tudsz.” Löktem meg a vállát.
„Na. Kikérem magamnak..” dobta be a sértődöttet.
„Jajj. Kérlek ne haragudj. Nem akartam” borzoltam össze a haját.
„Na ezt neeee” visított, mire én újra elkezdtem borzolni a haját, majd leestünk a földre, és egymáson kötöttünk ki.
Mélyen egymás szemébe néztünk, majd elcsattan egy csók. Majd még egy, és még egy, végül az ágyamban kötöttünk ki.Aztán megtörtént az aminek nem kellett volna. Megcsaltam Harryt, méghozzá Liammel. Gratulálok Kata ügyes vagy…
Szépen lassan eltávolodtunk egymástól Liammel, majd ő újra megcsókolt.
Én persze azonnal kiugrottam az ágyból, és kétségbeesetten kapkodtam fel magamra a ruháimat.
„Úristen, ezt nem tehettem meg, nem..miért? Úristen..egy kurva vagyok. Basszus…” dühöngtem. Bár feleslegesen, mert már lejárattam magam . Teljesen.
De Liamen is látszott, hogy kétségbe van esve. Ő sem gondolta volna szerintem.hogy a legjobb barátja csaját fogja megdöngetni.
Liam is gyorsan felöltözött, aztán már ott sem volt. Szörnyen szégyelltem magam. Sosem gondoltam volna, hogy képes leszek ilyet tenni. Egyszerűen szánalomra sem vagyok méltó. Szégyenkezve elmentem lefürdeni és közben elgondolkodtam azon, hogy hogyan fogom mindezt elmondani Harrynek.

*Közben Liaméknél*

„Úristen. Hogy lehettem ekkora barom? Miért tettem? Talán azért , mert szeretem. De ennyire?” gyötörtem magam.
Amikor haza értem, elég különös látvány fogadott. Harry a nappaliban ült egy idegen csajjal, elég félreérthető pozícióban.
A lány Harry ölében ült, a fejét pedig Harry vállára támasztotta, s így csókolgatta a nyakát. Harrynek szemlátomást tetszett a dolog. Mikor észrevették,hogy megérkeztem, nem zavartatták magukat. Folytatták amit csinálnak. Azonnal készítettem egy képet róluk, aztán felmentem a szobámba és leültem az ágyamra gondolkodni, hogy most mit tegyek. Nem tartott sokáig. Kb 5perc után eldöntöttem, hogy elmondom Katának, amit láttam és a képet is mellékelem hozzá.
Bekapcsoltam a gépem, és felmentem facebookra. Ott mindig megtalálom Katát. De ezúttal nem így történt. Ezért felhívtam őt. A harmadik csörgésre fel is vette, majd szomorúan beleszólt a telefonba.
„Helo”
„Szia. Beszélnünk kell.” Mondtam neki
„Fontos? Most tetted tönkre az életem..” válaszolt.
„Igen. Mert ezzel szerintem nagy szívességet teszek neked.” Mondtam neki .
„Akkor mondjad.De siess.” Utasított unottan.
„Hát…Harryről lenne szó…” kezdtem bele.
„Akkor meg végképp siess. Mondjad már’ könyörgött.
„Szóval…Lenn van a nappaliban, egy idegen csajjal, és hát…éppen nyalják egymást..és kitudja még mit…” meséltem el a sztorit.
„Úristen. És biztos, hogy történt köztük valami?” kérdezte, és hallottam a hangján, hogy mindjárt sír.
„Igen. Képem is van róla.Mindjárt elküldöm face-n.Csak gyere fel.” Mondtam neki.
„Oké. Megyek. Akkor ott folytatjuk. Szia.” Köszönt el.
„Szia.” Köszöntem el én is, majd letettük a telefont.
Gyorsan feltöltöttem a gépre a képet, és mire végeztem Kata már rám is írt.
„Na ide azt a képet. Most” írta,és én kívánsága szerint cselekedtem.
Elküldtem neki a képet, és vártam a reakciójára.
„Hát ez tényleg megcsalt…nem gondoltam volna…Ennyire szerelmes belém…Najó. Én ne dumáljak inkább..mert én is ugyan ezt tettem vele…Köszönöm Liam,hogy szóltál.” Írta.
„Hát igazán nincs mit. Ha valamiben tudok segíteni, írj nyugodtan” írtam neki.
„Köszi . aranyos vagy. Én most megyek. Szia” köszönt el, és ki is jelentkezett.
Csodálatos egy hónap ez… Először kiderül, hogy megcsalt a csajom, aztán mikor összejövök életem szerelmével újra, ismét megcsalom. Aztán őt megcsalják újra, és ő is megcsalja a pasiját..meg mellé ez a Zaynes ügy…valami lehet a levegőben…

1 megjegyzés: