2011. november 12., szombat

42.RÉSZ_ÚJ BARÁT

Szeptember 13.


Ma egy éve, hogy megismertem a srácokat. És ma van Niall szülinapja. Tök jó neki. Már 19 éves. De legalább már csak 4 hónap és én is nagykorú leszek ^^
A napom nem is indulhatott volna jobban, minthogy elvágtam a kezem , és a kórházban kötöttem ki. Túl béna vagyok. Szerencse hogy anya otthon volt, különben nem jutok be.
Gyorsan ellátták a sérülésem, majd anya haza vitt és segített kiválasztani a ruhám Niall bulijára. Annyira ciki volt, de fürdeni sem tudtam egyedül, mert nem szabadott összevizezni a kötést, és pont az alkaromon volt... így anyának kellett segítenie megfürdeni.
Gyorsan végeztünk szerencsére. Gyorsan megtörölköztem, aztán felöltöztem.
Anya megcsinálta a hajam és ki is sminkelt. Egy virág mintás ruhát vettem fel, mellényel és egy szandállal.


Így nézett ki :DD
Harryvel az a bizonyos lekoppintás óta nem beszéltem, de remélem ma sikerül megoldani a dolgokat.
Kivételesen most Louis jött értem, és csodálkoztam is, hogy késett. Nem szokása.
Jó oké, csak tíz percet késett.De akkor is :DDD
Elnéztem neki a késést, mert eszméletlen jól nézett ki. Oké hogy Nici barátja. De tényleg dögös volt :DD
Louis partyszerkója:D


"Szia. Bocsi hogy késtem. " Mondta Louis.
"Semmi baj. Megesik" mosolyogtam rá.
"Akkor indulhatunk??" kérdezte.
"Hozom a táskám és mehetünk is" mosolyogtam rá, majd elindultam a táskámért, aztán visszamentem Louishoz.
"Készen vagyok. Mehetünk" jelentettem ki.
"Csak utánad. " mosolygott, majd elindult ő is.
Beszálltunk a kocsiba és a helyszínig meg sem álltunk.
" Louis. Kérdezhetek valamit??" néztem rá.
"Persze . Nyugodtan." mosolygott.
"Harry most haragszik rám?? Vagy nem mondott semmit??" kérdeztem.
"Kis butus. Dehogy haragszik rád. Ő magát hibáztatja,mert hogy nem várt tovább." mesélte Lou.
"Á.Ez még rosszabb. Ő nem tehet semmiről" sütöttem le a szemem.
"Majd ott lesz idő elég, megbeszélitek" mosolygott Louis.
"Remélem vevő lesz rá" néztem fel.
"Amúgy megjöttünk. " mutatott ki az ablakon Louis.
"Ez nagyobb mint az előző." nevettem.
"Igen. De aki megteheti" kuncogott, majd kiszállt az autóból és kinyitottam az ajtót nekem.
"Hölgyem." mondta nevetve.
"Ó uram nem kellett volna" nevettem én is. Majd együtt besétáltunk.
Zayn sajnos nem tudott eljönni. Ő inkább Beccaval töltötte az idejét.
Mikor bementünk rögtön kiszúrtam Liamet és a csaját..a csaj most sem nézett ki szebben, de Liam szerelése nagyon tetszett.
"Nézd ott van Harry." mutatott Louis az egyik sarokba.
"Odamenjek hozzá szerinted??" néztem Louisra.
"Indulj" lökött meg egy kicsit.
Lassan elindultam és végig gondoltam mit mondjak neki. Aztán odaléptem hozzá.
"Szia . Beszélhetnénk?? Négyszemközt. " mondtam.
"Persze . Egy pillanat" válaszolt. Majd felvett egy poharat és elindultunk kifelé.
Az épület előtt megálltunk , majd Harry megszólalt.
"Mondjad "
"Én csak annyit szeretnék mondani, hogy ne haragudj a múltkori miatt"mondtam neki.
"Ugyan. Én voltam a hülye, nem kellett volna megcsókoljalak." érvelt
"De nem. Azzal semmi baj sincs. Csak én nem tudom mit érzek irántad. Ha más lánnyal látlak, kb sírni tudnék. Nem szeretem azt. De viszont nem tudom, hogy szerelemből szeretlek e, vagy csak úgy simán mint barátot.Szóval most meg kell tennem valamit"mondtam.
"Oké de m.." de nem tudta befejezi, mert megcsókoltam.
Nagyon sokáig tartott. Kicsit hűvös volt már, de a teste melege nagyon jól esett.
Csókunkat Niall szakította meg.
"Hát ti csak nem jááártok??" kérdezte felvont szemöldökkel Niall.
"Mi nem..még" pirultam el.
"Hát akkor sok sikert" nevetett Niall , majd elment.
"Hmm. Ez jó volt." pirult el Harry.
"Hát igen. Nem értem mi ütött belém" sütöttem le a szemem.
"Jajj ne viccelj. De most akkor mi van??" kérdezte felvont szemöldökkel Harry.
"Nem tudom. " válaszoltam.
"Akkor legyen az, ha neked is megfelel, hogy elkezdünk járni, és ha úgy érzed, hogy nem szeretsz akkor vége lesz. Oké??" tette fel az ajánlatot.
"Harry. Én nagyon szeretlek. De nem tudom hogyan." magyaráztam.
"Oké. De akkor lennél a barátnőm?" pirult el.
"Harry Edward Styles. Szívesen" válaszoltam.
"Oké. Akkor most menjünk be." mondta, majd még utoljára megcsókolt.
Istenem de jól tud csókolni a srác :$ ez miatt fogok belebolondulni .
Kézen fogva besétáltunk, majd mikor a többiek megláttak minket, örömükben elkezdtek tapsolni. Kivéve Liamet..Ő olyan furcsán nézett ránk, aztán elfordult és elment.
Niall azonnal odafutott hozzánk.
"Vááá Srácok. Annyira örülök nektek" mosolygott ránk.
"Köszi. Aranyos vagy." mosolyogtam.
"Na nem zavarok. Amúgy Kata, ez életem legjobb szülinapi ajándéka. Ennyire boldognak látni mindkettőtöket." mosolygott Niall.
"Majd ha meglátod az én ajándékom, na akkor nagyon oda leszel" nevetett Harry.
"Na majd akkor később . Sziasztok" köszönt el Niall, majd tovább is állt.
Nagyon jó kis buli volt, nagyon jól éreztem magam. És kezdem úgy érezni, hogy Harryt tényleg nem tudom másként szeretni, csak szerelemből.
Az az érzés ami akkor fog el, amikor megcsókol , valami természetfeletti. Utoljára akkor éreztem ezt, amikor még Liammel csókolóztam. A pillangók sosem akarnak leállni a gyomromban. Nagyon durva érzés.
Remélem Harryvel sokkal tovább fog tartani mint Liammel, és azt is remélem, hogy Harrynek nincsen másik csaja. De nem kérdezem meg, inkább élvezem a pillanatot...



A srácok ruhája :DD

Liam

Harry

Niall
És végül egy aranyos kép Harryről 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése