2011. november 12., szombat

47-48.RÉSZ_

Október 2.


Nagyon jól telt a hét,igaz volt egy pont ahol legszívesebben kirohantam volna a világból, de attól függetlenül nagyon jó volt. Harryvel az egész hetet együtt töltöttük. Mindennap náluk aludtam, és szerencsére nem volt semmi zavaró tényező.
A hétvégét az összes srác nálunk tölti(kivéve Liam) és Nici is. Becca már nem sokára szülni fog,szóval ő így nem jött el.
Reggel felkeltem, és gyorsan összepakoltam a házban. Elmentem bevásárolni az estére, aztán mikor hazamentem leültem a gép elé.
Felmentem msnre és twitterre ,ahol megnéztem , hogy történt e valami érdekes. Harry írt egy üzenetet.
" Szia kicsim. Ma nem tudok átmenni. A húgaimra kell vigyáznom. Ne haragudj :( Majd bepótoljuk. Szeretlek <3"
Dejóóó. Szegény srác. Gyorsan visszaírtam neki, hogy semmi gáz, aztán felmentem msnre megnézni, hogy van e fenn valaki érdekes. Beccát fenn találtam így ráírtam.
>.< Kat >.<
Szia. Hogy vagy ??
 ˙ˇ˘°♥ღ Beccaaa ღ♥°˘ˇ˙
 Hello :) semmi érdekes. még élek :DD
>.< Kat >.<
Még?? ezt hogy érted ?:D
 ˙ˇ˘°♥ღ Beccaaa ღ♥°˘ˇ˙
Hát tudod a baba..nem sokára megszületik . Félek :|
>.< Kat >.< J
ajj. Ne félj. Minden oké lesz én tudom. Ott leszünk majd ;)
 ˙ˇ˘°♥ღ Beccaaa ღ♥°˘ˇ˙
Hmm. köszi ari vagy. Na de mit fogtok csinálni este ?? :))
 >.< Kat >.<
Hát nem tudom. Majd kiderül :DD remélem meg leszünk. Amúgy nem jön Harry =/ közbe jött neki vmi :SS
 ˙ˇ˘°♥ღ Beccaaa ღ♥°˘ˇ˙
áhh értem. na én megyek, mert fáradt vagyok . szia. jó szórakozást :))
 >.< Kat >.<
Szia. Jó pihenést. És köszi :) Puszi :))

Mikor abba hagytuk Beccaval a beszélgetést , kijelentkeztem msnről és lementem inkább tvzni.
Kapcsolgattam a tv-t de nem találtam semmi érdekeset. Mindenhol régi rossz filmet mentek, szóval inkább telefonáltam :DD
Felhívtam Harryt. Szerencsére felvette.
"Szia kicsim. Na hogy vagy??" üdvözölt Harry.
"Szia. Semmi. Unatkozom. És hiányzol" mondtam neki szomorúan.
"Jajj teee...Te is nekem. Még ráérek egy kicsit. Átmenjek??"kérdezte
"Háát..jó lenne, De csak ha tényleg ráérsz" mosolyogtam.
"Oké. Akkor 10 perc és ott vagyok. Szia. Szeretlek"
"Én is szeretlek. Akkor várlak" mondtam és letettem a telefont.
"Istenem de édes"-gondoltam.
Míg vártam Harryre, addig kimentem a konyhába és csináltam magamnak egy szendvicset. Kerestem magamnak innivalót is, aztán leültem kajálni, Pont mikor neki álltam volna, akkor érkezett meg Harry. Kinyitottam neki az ajtót és behívtam. Ő rögtön megcsókolt.
Szeretem amikor így üdvözöl. Olyan aranyos. Mikor abba hagytuk a csókolózást, megfogtam a kezét és együtt bementünk a konyhába.
„Csináljak neked is egy szendvicset?? Vagy kérsz inni?? Bármi ??” kérdeztem meg Harryt.
„Egy pohár víz jól esne, de enni köszönöm nem kérek.” mosolygott.
Azonnal ki is vettem egy poharat a szekrényből és töltöttem Harrynek innivalót. mosolyogva fel is vette a poharat és belekortyolt a vízébe.
„Sajnálom, hogy ma nem tudok eljönni. Pedig nagyon szerettem volna.” mondta lesütött szemmel Harry.
„Jajj hagyd. Én lemondhatom a napot . Szívesen átmegyek vigyázni a húgaidra. Úgy érzem kedvelnek engem” mosolyogtam Harryre.
„Miattam nehogy lemond. Majd legközelebb. De aztán vigyázz magadra.” kacsintott rám Harry és közelebb húzott magához.
„Ugyan ki bántana ?? Niall? Nem hiszem.” nevettem és átkaroltam Harry nyakát.
„Hidd el. Ő is tud perverz lenni ha akar. És elég meggyőző” nyomott puszit az arcomra.
„Meggyőző?? És te ezt honnan tudod??” vontam fel a szemöldököm.
„ŐŐŐŐŐ.Inkább hagyjuk. Van egy jobb ötletem” mondta és megcsókolt.
„Hmm. Micsoda ötleteid vannak.” nevettem.
„Jó vagyok mi??”húzott az ölébe.
„És egy cseppet egoista. De nem számít” adtam neki egy puszit.
Nagyon jól elvoltunk a délután folyamán. Mikor ránéztük az órára már este 6 volt, és Harrynek sajnos mennie kellett. De szerencsére már csak 1órát kellett várnom a többiekre.
Érzékeny búcsút vettünk egymástól Harryvel az ajtóban, majd miután elment , kipakoltam a dolgokat az estéhez, hogy addig is teljen az idő. Mivel ez 10 percet sem vett igénybe, ezért úgy gondoltam, hogy elmegyek fürdeni.
Gyorsan hajat is mostam, aztán kerestem valami kényelmes cuccot. Gyorsan felöltöztem, s mire készen lettem, a srácok meg is érkeztek.
Leszaladtam a lépcsőn és ajtót nyitottam.
„Sziasztok. Örülök, hogy megérkeztetek. Gyertek be” üdvözöltem őket.
„Szia. De rég láttalak” ölelt meg Zayn.
„Én is téged. Majd pótolunk” mosolyogtam rá.
Mikor mindenkit külön-külön üdvözöltem , bementünk a nappaliba és mindenki leült a kanapéra.
„Na srácok akkor mit csináljunk?? Nézhetünk horrorfilmet. De!Lou. Tilos az ijesztgetés” nevettem.
„Nekem oké. És még egyszer bocsi.” sütötte le a szemét Louis.
„Semmi baj. Már rég volt” mosolyogtam rá.
„Amúgy merre van Harry?” kérdezte Nici.
„Vigyáznia kell a húgaira. Így nem tudott eljönni szegény.” válaszoltam.
„Mi lenne, ha elmennénk és segítenénk neki. Nekem amúgy is kéne tapasztalat.” pirult el Zayn.
„Hmm. Ez nem is rossz ötlet” örvendezett Louis.
„Hát, nekem nincs sok kedvem hozzá. De ha ti nektek oké, akkor nekem is.” mondta Nici.
„Ugyan már kicsim. Ne legyél már ilyen.” nézett rá Louis boci szemekkel.
„Jajj. Tudod, hogy ennek nem tudok ellenállni. Menjünk. De ha felidegesítenek, akkor kijövök a szobából.” mondta Nici.
„Oké . Akkor induljunk” csaptam össze a kezem és már fel is kaptam a pulcsimat és a kulcsaim.
Szépen átsétáltunk Harryékhez. Persze én rögtön felrohantam a lépcsőn ahogy megérkeztünk, és bekopogtam. Az ajtó nemsokára kinyílt és Harry döbbenten állt az ajtóban.
„Hát ti meg ??” kérdezte.
„Jöttünk segíteni.” Lépett mellém Louis
„Ki az. Hajji.” hallottunk egy hangocskát a távolból .
„ Kata hozott nekünk pár barátot Annie. De menj vissza a szobába. Mindjárt jövök” mondta Harry a húgának.
„Na gyertek be.” mosolygott Harry, majd megfogta a kezem és behúzott az ajtón.
Mindnyájan bementünk és lepakoltunk. Annie természetesen kirohant a szobából és azonnal átölelt.
„Szia Annie. Mi újság van veled??” vettem fel, mire ő átkarolta a nyakam.
„Semmi. Öjülök hogy itt vagytok. Jössz velem játszani?” kérdezte Annie.
„Persze , de jönnek a többiek is jó??” mondtam neki.
„Pejsze. Legalább többen tudunk játszani” mosolygott a kislány.
Mindnyájan bementünk a szobába , ahol Tate már „főzte a teát”. Éppen teadélutánt tartottak..este hatkor, de mindegy :D
Mindenki kapott egy poharat és úgy kellett beszélnünk mint a régi angolok. Hát kegyetlen volt. Louissal már fetrengtünk a röhögéstől.
De Zayn meglepően el volt velük. Tisztára mintha az apukájuk lenne. Olyan aranyos volt.
Még a fürdetésnél is be segített. Nagyon aranyos volt. Annie kicsit nagyon ellen állt. Harry,Zayn és én próbáltuk megfürdetni. De még addig sem jutottunk el, hogy levegye a ruháit. Mindig elfutott.
Végül Louisnak sikerült elkapnia. Nagy nehezen megfürdettük Annie-t, aki annyira elfáradt a futásban, hogy fürdés közben elaludt. Kis édes J
Feladtuk rá a pizsamáját, és betettük az ágyba. Szerencsére Tate is elaludt addigra, mire végeztünk Annievel. Ezért nem kellett mesélnünk nekik, és lemehettünk a nappaliba.
Nagyon jól elbeszélgettünk, és én nagyon jól éreztem magam. Annyit nevettünk. És én sikeresen elaludtam. Nem tudom miben fáradhattam el ennyire,de arra keltem fel, hogy valaki megmozdít.
Álmosan néztem fel, és láttam , hogy Harry a karjaiban tart.
„Mi történt??” kérdeztem álmos hangon.
„Elaludtál. A többiek haza mentek. Ma velem alszol. Szóval most felviszleek a szobámba” mosolygott Harry.
„A saját lábamon szeretnék felmenni. Köszi” mondtam neki, és ő le is tett.
Megfogta a kezem és úgy mentünk fel. Bementünk a szobába és levetkőztem.(Fehérnemű azért volt rajtam) és bedőltem az ágyba. Harry is követte a példám.Nem sokára el is aludtam. Egyáltalán nem szégyelltem , hogy együtt alszom Harryvel 1 hónap után. Csak aludtunk..és nem történt semmi rossz ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése