2011. november 12., szombat

54.RÉSZ_BECCA

Na most kicsit rövidebb részek lesznek, de azért remélem tetszeni fognak.

Október 13.



A srácok már lassan egy hete elutaztak és őrjítő a hiányuk. Az elmúlt két napban sajnos nem tudtam beszélni Harryvel olyan sűrű volt a programjuk. Dedikálások. fellépések,rádióinterjúk követték egymást. Szegényeknek még pihenni is alig volt idejük.
Egyik nap éppen Beccaéknál voltunk, és hallottuk, hogy aznap délután a srácok az egyik német rádióban adnak interjút. Nagyon megörültünk neki,hogy legalább a hangjukat hallani fogjuk. Azonnal felmentünk Becca szobájába és bekapcsoltuk a gépét. Rákerestünk a rádió honlapjára és bekapcsoltuk az online hallgatást.
Míg várakoztunk, Becca kitalálta, hogy mi lenne, ha csinálnánk valami kaját, mert kezd éhes lenni. Felajánlottam, hogy majd én megcsinálom, ők maradjanak nyugodtan fenn és figyeljék a rádiót. Becca elmondta, hogy mit hol találok, aztán lementem a konyhába és rögtön neki álltam a főzésnek.
Kis idő múlva Nici kiabált, hogy menjek fel. Gyorsan felszaladtam és megkérdeztem,hogy mi történt.
„Szerintem beindult a szülés” mondta aggódva Nici.
„Ezer százalék?” kérdeztem.
„Igen. Elfolyt a magzat víz.- lihegett Becca.-és ez fáj” mondta könnyes szemekkel, miközben a hasát fogta.
„Nici. Hívd a mentőket, én felhívom Zaynt.” Mondtam és azonnal a telefonomért nyúltam.
„Becca, lélegezz mélyeket” adtam ki az utasítást, amíg vártam , hogy Zayn felvegye a telefont.
„Hallo.Mondjad” szólt bele Zayn.
„Szia. Haza kéne jönnöd.” Mondtam Zaynnek.
„Csaknem szülni fog Becca?” kérdezte izgatottam Zayn.
„De igen. Bocsi, hogy megszakítom a turnét, de muszáj volt szólnom.” Mondtam Zaynnek.
„Semmi baj. Az első repülővel megyek is haza. Addig is kitartást Beccanak, és vigyázzatok rá.” Mondta Zayn , majd le is tette a telefont.
„Na. Zayn elintézve.” Mondtam nekik.
„A mentő pedig úton van.”közölte Nici.
Pár perc múlva meg is érkeztek a mentők, és már úton is voltunk a kórházba. Útközben még felhívtam Becca szüleit is.
Míg Zayn meg nem érkezett, mindnyájan Becca mellett voltunk. Sajnos a fiúk az napi koncertjét és az elkövetkezendő pár napi programot le kellett mondani, így csúszik minden, de legalább Zayn Becca mellett lesz.
Szerencsére Zayn elérte a következő gépet, ezért mikor Beccanál ténylegesen beindult a szülés, Zayn már mellette volt.
Beccat betolták a műtőbe, és Zayn 20 perc múlva boldogan, kezében egy csöppséggel tért vissza.
„Ő a kislányom” mondta boldogan.
„És mi a neve?” kérdeztük mindnyájan.
„Esther. Olyan kis aranyos. Nemde ?” kérdezte Zayn.
„Istenem. Olyan édes. Azok a kis kezek.” Áradoztam.
„És a lányom hogy vagy?” kérdezte Becca apukája.
„Ő is jól van. Bemehetnek hozzá.” Mosolygott Zayn.
„Akkor nem bánjátok ha…?” kérdezte Becca papája, kezével a műtő felé mutatva.
„Jajj , Dehogy. Menjenek csak. Majd mi később.” Mosolyogtunk Nicivel.
Zayn, a büszke apa és a nagy szülők, együtt visszamentek Beccahoz, mi pedig Nicivel megvártuk amíg mi is bemehettünk.
Amíg várakoztunk, felhívtuk a srácokat, és elújságoltuk nekik a történteket.
Mind a négy srác nagyon boldog volt, de sajnálták, hogy ők nem lehettek itt. Telefonbeszélgetésünket egy nővér zavarta meg, aki közölte, hogy bemehetünk Beccahoz. Nicivel rögtön letettük a telefont és beviharzottunk Beccahoz. Annyira családias volt a hangulat, ahogy Becca szülei mosolyogtak és Becca a kezében tartotta a kisbabáját.
Zayn az ágy szélén ült és átkarolta Beccat.
„Annyira jó ilyen boldog embereket látni.” Mondtuk egyszerre Nicivel.
„Köszönök mindent.” Mondta Becca.
„Nincs mit. Örülök, hogy jól vagy.” Fogtam meg Becca kezét.
Még kb egy órát benn töltöttem a kórházban, aztán elnézést kértem tőlük, és elmondtam, hogy megígértem Harry húgainak, hogy átmegyek, ezért el kell mennem.
Elbúcsúztam mindenkitől, és célba vettem Harryék házát.
Útközben sokat gondolkodtam.
Igaz, hogy Becca egy másik sráctól terhes, de őt legalább nem csalták 11 hónapig. De nem baj…
Ez az én szerencsém. De most legalább olyan barátom van, aki jóban-rosszban mellettem áll, és szeret az összes hibámmal együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése