2011. november 12., szombat

20.RÉSZ_SZILVESZTER.

Ma megint egy újabb szereplő. Nici húga.




December 31.



Liam azóta sem jelentkezett, így rájöttem, hogy biztos nem számítok neki annyira, hisz ha érdekelném, már biztosan jelentkezett volna. Ma este, ismét náluk leszek, hisz holnap új év . és ennek örömére, bulit rendeznek a srácok. Sajnos Becca nem tud eljönni, mert a családjával elutaznak. Szerencsére Nici ott lesz és hozza a tesóját is. Nagyon aranyos húga van, de néha azért fárasztó a kiscsaj. Délután fogtam magam,és elkezdtem sütni. Gondoltam, hogyha már elmegyek, csaknem megyek üres kézzel. Így hát elkezdtem csokis-sütit sütni. Az a specialitásom, imádok sütni. Mikor kész lettem velük felmentem a szobámba és bekapcsoltam a Hitset. Imádom azt a rádiót. Napi vagy ötvenszer leadják a What Makes You Beautiful-t. Alig hogy bekapcsoltam  a rádiót, rögtön le is adták. Micsoda szerencse :DD
Persze rögtön elkezdtem tombolni.Sajnos túl későn vettem észre, hogy az ablak nyitva van, így aki ment az utcán,végig élvezhette az akciómat. Lenéztem az utcára, és láttam, hogy Harry áll a járdánkon és röhög a markába. Lementem hozzá és mondtam neki. „ Ahelyett, hogy az utcán nevetsz, bejönnél?” „Persze, már indulok is” nevetett, majd elindult felém. Bementünk a házba, majd leültünk a nappaliba. „Hát téged meg mi szél hozott?” kérdeztem kíváncsian. „Csak eljöttem megkérdezni, hogy , ugye nem felejtetted el, hogy ma este nálunk szilveszterezel?” nevetett. „Nem. Még meglepit is csináltam” mosolyogtam. „Na és mit? Kíváncsivá tettél” nézett rám kiskutya szemekkel. „Csukd be a szemed. És majd a szádba teszem és megtudod.” Nevettem, amire persze rögtön ARRA gondolt. „Na várj, mindjárt hozom. Csukd be a szemed. Ne csalj” majd kimentem a konyhába és elvettem a tepsiről egy sütit. Visszasétáltam Harry mögé, eltakartam a szemét „Na most nyisd ki” mondtam neki, és a szájába tettem a sütit. „ Hm. Ez finom. Mi ez?? Ez csokis” mondta mosolyogva. Majd elvettem a kezem a szeme elől. „Csokis keksz. Látom ízlik. Este majd eheted kedvedre.” Mosolyogtam rá. „ Az tuti. Senkinek sem fogok belőle adni. Hé. Nincs kedved már most eljönni ?” mosolygott. „ De lenne, csak előtte összeszedem magam. Hajat kéne mosnom, meg le kéne fürdenem és még a ruhámat is ki kéne válasszam. „ motyogtam. „ Akkor gyere és válasszuk ki a ruhád, rakjuk el és a többit majd nálunk megcsinálod” nevetett fel kacéran. „ Biztos nem baj? Mert ha igen, akkor megcsinálom otthon.” Mosolyogtam rá. „Jajj, hagyd már. Indulj  fel és válasszuk ki a ruhád.” Lökött a lépcső felé. Nagyon sokat nevettünk, míg keresgéltünk, majd egy farmernadrágot választottunk egy mélydekoltázsos és flitteres felsővel. Összepakoltam őket egy táskába, beraktam a sütiket egy dobozba, majd felkaptam  a kabátom és elindultunk. Az egész utat végig nevettük. Ez a gyerek olyan hülye. Néha rosszabb mint Louis. Mikor megérkeztünk, azonnal bementünk  a házba és szembe találtuk magunkat Zaynnel. „Sziasztok. Kata, te hogy-hogy ilyen korán itt?” érdeklődött. „Hát Harry átjött, aztán egyszer csak megkérdezte, hogy nincs.e kedvem hamarabb átjönni” meséltem neki. „És melegítőben leszel a partyn?” vigyorgott.”Jajj dehogy is, Csak Harry azt mondta, hogy itt mindent megcsinálhatok, amit akartam. Vagyis lefürödhetek, meg hajat moshatok meg minden :DD” válaszoltam.” Ahha , akkor szerintem ideje lenne menned készülődni” vigyorgott rám Zayn ismét. „Rendben. Csak ezt leteszem a konyhába.” Mutattam a sütis dobozra, majd  elindultam a konyhába. Miután lepakoltam, fel is mentem a fürdőbe és elkezdtem készülődni. Épp mikor levettem a ruhám és beléptem volna a zuhanykabinba, rám nyitott valaki.  Hallottam, ahogyan leesik valami, gyorsan magam elé kaptam a törölközőm és ránéztem arra aki rám nyitott. Azt  hittem elájulok. Liam állt előttem egy szál törölközőben. Lenéztem a földre, és láttam, hogy a telefonja landolt a földön. Mondanom sem kell, hogy mennyire elpirultam. Az egy dolog, hogy már fürödtünk együtt. De azért még ennyit nem láttunk egymásból. „ Ne haragudj nem tudtam hogy itt vagy” vörösödött el teljesen Liam. „Semmi gáz. De kimennél?” próbáltam sürgetni. Majd tudomásul vette, felvette a telefonját a földről és kisétált. Gyorsan lefürödtem és megmostam a hajam. Felöltöztem, majd megszárítottam a hajam. Aztán kisétáltam a fürdőből. Liam ott állt az ajtó előtt. Szerintem egész végig ott állt. „ Na most már mehetsz” vigyorogtam rá, majd  bementem Harry szobájába. Meglepetésemre  mind a négy srác ott állt a szoba közepén. Egy szál alsógatyában. „Uh. Bocsánat.Nem akartam.” Takartam el a szemem . Amire rögtön elkezdtek nevetni. „Ugyan. Hisz  van rajtunk alsógatya. Nyugodtan idenézhetsz.” Mondta Zayn, majd elvette a kezem, a szemem elől. Mire kinyitottam a szemem, már mindnyájan felvoltak öltözve. Eszméletlen dögösen néztek ki. Még a lélegzetem is elállt. „Na , már csak Liamet kell megvárnunk és kezdődhet minden” vigyorgott Niall. Pár perc múlva Liam is megjelent a szobában,még mindig törölközőben. Gyorsan felöltözött és kisétált a szobából. Eszméletlen dögös volt ő is. Abban a nadrágban a segge valami eszméletlen jó volt. Ma kívételesen a haját is kivasalta. Még cukibb. Most szívem szerint a nyakába ugranék és szanaszét csókolgatnám. De a héten megint megbántott, így nem tudom mit is érez igazán. Harry átvette a pólóját, majd lementünk a földszintre. Szépen lassan, elkezdtek megérkezni az emberek, élükön Nicivel és a húgával Ashleyvel.
„Sziasztok. Mi újság? Örülök hogy találkoztunk Ashley. Rég láttalak.” Üdvözöltem őket. Ők is köszöntek, majd elmentek Louishoz. Így egyedül álltam a szoba közepén, mármint semmi ismerős nem volt ott. Egyszer csak éreztem, hogy valaki megölel. Hátranéztem és  láttam, hogy Liam az. „Liam. Lennél szíves elengedni?”Kérleltem, majd elengedett. „Ha eljöttél volna hozzám, amikor ígérted, most valószínűleg nem ez lett volna a reakcióm” magyaráztam neki.”Sajnálom, de nem volt időm” érvelt. „Rendben, majd máskor” mondtam neki. Még egy ideig elbeszélgettünk,  majd elmentem Harryhez. Természetesen megint a konyhában találtam meg, a süteményes dobozommal az ölében. „ Hát te tényleg nem adsz senkinek belőle” nevettem. „ Hát nem is.” Mondta tele szájjal, majd fogta magát , karon fogott és elmentünk táncolni. Nagyon jól éreztem magam.Megint néztünk tűzijátékot és természetesen megint hideg  volt,így Harry átölelt, hogy ne fázzak. A party végén, már együtt énekeltünk. A Nanana () vicces volt, mert Harry elfelejtette a szövegét. Ezen persze jót nevettünk. Megbeszéltem Harryvel, hogy nála alszom így mikor elmentek a vendégek, felmentünk , lefürödtünk és bementünk a szobába. Nagyon sokáig elbeszélgettünk, majd olyan 5 óra körül elaludtunk. Délután Liam tombolására ébredtünk…

1 megjegyzés: