2011. november 12., szombat

26.RÉSZ_TERHESSÉG

Május 12.

Beccanak elég rég óta nem köszönt a télapó, ezért elkísértük őt a nőgyógyászhoz. Hála istennek nem kellett sokat várnunk. Bekísértük Beccat és leültünk a bent elhelyezett székekre. A doktor kb fél óráig vizsgálta Beccat. Szerencse hogy leültünk, mert mikor meghallottuk a híretek, majdnem leestünk a székről.
"Hát van egy rossz hírem. Maga terhes. Biztos hogy nem volt együtt a barátjával az elmúlt hónapokban??" kérdezte döbbenten az orvos.
"Hogy mi? Én terhes?? Hiszen még szűz vagyok. Le sem feküdtem senkivel" mondta Becca, már hulla sápadtan.
"Lehet tudni ,hogy körül belül mikor lehetett mikor teherbe esett ??" kérdeztem döbbenten.
"Hát kb február elején lehetett.Miért kérdezi??" érdeklődött az orvos.
"Hmm..csak mert elgondolkodtam egy kicsit. Lehet, hogy történt valami, amit meg kellett volna akadályoznom" mondtam lesütött szemmel.
"Még is mi??" visította egyszerre Becca és Nici.
"Hát tudjátok volt Harry és az én szülinapi bulim, még februárban. És hát ugye Rebi nem a legjobb állapotban volt...És hát..Mikor Liammel kijöttünk az egyik szobából, láttam hogy Beccat egy srác kíséri be egy másikba. De mivel Becca nem volt túl jól, ezért azt hittem, csak beviszi a srác és ott is hagyja..de ezek szerint nem biztos =/" éreztem ahogy elpirulok és hogy sírhatnékom van a szégyentől.
"Úristen. Én erre nem emlékszem egyáltalán. De miért nem jöttél oda, hogy mi van??" értetlenkedett Becca.
"Mert nem gondoltam volna, hogy ez lesz. Teljesen megbízhatónak tűnt a srác' válaszoltam majd elkezdtem sírni.
"Figyelj.Most már teljesen mindegy. De ha látnád a srácot, felismernéd?' kérdezte Becca.
"IGEN,Tuti." válaszoltam.
"Na akkor majd meglátjuk mit tehetünk" mondta Nici.
"Elnézést az előbbi eszme cseréért" mondtam az orvosnak.
"Semmi baj. Na de térjünk a lényegre. A terhesség már olyan időnél jár, ahol már nem lehet megszakítani, tehát ki kell hordania a gyereket. Számos lehetőség áll ön előtt. Jelentkezhet egy olyan programra amivel új családot szerezhet a gyermekének. De akár meg is tarthatja." ecsetelte az orvos.
" Hogy micsoda?? Meg kell tartanom a gyereket?? Te jó isten!!" hitetlenkedett Becca.
"Igen. Sajnos így van. " nézett Beccara az orvos.
"HÚhh. Hát ez húzós lesz. Van arra lehetőség, hogy megbeszéljem a barátommal a dolgokat és utána döntsek??" kérdezte ismét Becca.
"Természetesen. 2 hét múlva szeretném újra megnézni önt. Addig ráér a döntéssel" válaszolt az orvos.
"Rendben. Köszönök mindent" mondta Becca, majd leszállt a vizsgáló asztalról és elindultunk kifelé a rendelőből.
"Jézus úristen mit fog mondani Zayn. Már előre félek" kezdett pityeregni Becca, mire Nicivel átöleltük.
"Becca ne sírj. minden az én hibám" próbáltam megnyugtatni.
" Nem a te hibád, hanem az enyém, mert sokat ittam. Te nem tehetsz erről" nézett rám könnyes szemmel barátnőm.
"Hé Becca. Ha szeretnéd, elmondom én Zaynnek" néztem rá kérlelően, hogy értse, szeretném, ha legalább ennyit megtehetnék a történtek után.
"Rendben. Legyen" sütötte le a szemét.
Kimentünk a parkolóba, beszálltunk a kocsiba és egyenesen a srácokhoz hajtottunk.
Mikor megérkeztünk, kiszálltunk a kocsiból és felkészültünk minden eshetőségre.
Bementünk, és láttuk, hogy mind az öt srác a nappaliban van. Odamentünk hozzájuk, üdvözöltük őket, majd én szóltam Zaynnek.
"Zayn. Felmehetnénk a szobádba?? Beszélni szeretnék veled" néztem rá sürgetően.
"Persze, menjünk" mondta, majd felállt, s a szobájáig meg sem álltunk.
"Na szóval. El kell mondanom valamit. De ígérd meg hogy nem ütsz meg" mondtam neki, lesütött szemmel.
"Nem foglak ígérem. Csak mondd" sűrgetett.
" Na szóval, ugye volt Harry szülinapi bulija. És Becca..hát eléggé be volt rúgva. Egyszer odajött hozzám, meg Liamhez aztán eltűnt. Olyan 2 óra múlva Liammel elmentünk valahova, majd mikor visszaértünk, Beccat egy srác kísérte be egy szobába. Mivel a srác elég jó indulatúnak tűnt, ezért nem mentem oda megkérdezni , hogy mi van. Aztán Beccanak elég rég óta nem ...hát hogy is mondjam.. nem jött meg neki..ezért ma elmentünk nőgyógyászhoz, és kiderült hogy terhes. És Becca elmondta , hogy ti még nem feküdtetek le, ezért biztos hogy nem tőled van a gyerek. És hát... már olyan résznél van a terhesség , hogy Beccanak ki kell hordania a gyereket. " meséltem neki.
"HÚHA.Ez most szíven ütött. De nyugodj meg. nem foglak bántani. És Beccat sem. Ti nem tehettek róla, hogy az a lúzer kihasználta a helyzetet. De ha most megbocsájtasz, lemegyek és beszélek Beccaval." mondta Zayn, majd lement a nappaliba.
"Becca. Kata mindent elmesélt. Nem kell félned én itt leszek.Együtt felneveljük a gyereket és majd idővel lesz közös is. De ezt is úgy fogom szeretni mint a sajátomat" mosolygott Beccara Zayn, és láttam hogy Becca teljesen megilletődött.
"Istenem. Nálad jobb barátot nem is kaphattam volna. Köszönöm. Szeretlek" mondta Becca, majd Zayn nyakába ugrott.
Olyan aranyosak voltak. És azok is lesznek mindig :)
Ahhoz képest, hogy kb 2 órája derült ki hogy Becca terhes, és még csak 17 éves, eléggé boldogok voltak.
Nagyon jól telt a délutánunk. Zayn már nevet is talált a gyereknek. "Ha fiú lesz Zayn junior lesz" nevetett.
"Aranyos név. De mi lesz ha lány lesz??" kérdeztem tőle.
"Hmm. Szerintem Esther." vigyorgott Zayn.
"Háhh. Szép név. De azt hittem, hogyha lány lesz Becca junior lesz :DD" nevettem.
"Ezzel szerintem még ráérnek. De nekünk mikor lesz gyerekünk?" kérdezte Liam, majd az ölébe húzott.
"Hát 5 éven belül még ne számíts rá" mosolyogtam.
"Hátjóó" mondta szomorúan.
"Na te csak ne szomorkodj itt nekem" nyomtam puszit az arcára.
"Jó-jó. De szeretnék egy kis babát" mondta Liam.
"Akkor fogadj egyet örökbe. Jót tennél vele " mosolyogtam.
"Az lehet, de nekem tőled kell" nevetett.
"Majd 5 év múlva..talán. De hagyjuk ezt a gyerek témát. Csináljunk valamit. Srácok.. valami ötlet" kíváncsiskodtam.
"Nekem van- jelentkezett Lou- üvegezzünk" nevetett,
"Na már megint Louis :DD De én benne vagyok." mosolygott Niall.
"Na akkor hajrá- Itt egy üveg" ugrándozott Louis, majd leültünk játszani.
Mondanom sem kell szerintem, milyen jól éreztük magunkat a délután folyamán. Este a srácoknál aludtunk. Nagyon jó volt, Ismételten Dvd-ket néztünk. Mindig kell találni valamit , ami leköti a figyelmüket. Különben biztos szétzúznak valamit :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése