2011. november 12., szombat

29.RÉSZ

Nagyon jól aludtam az éjjel, bár nagyon hiányzott Liam.
Annyira furcsa volt, hogy nem feküdt mellettem, pedig mióta kibékültünk, állandóan együtt aludtunk.
Nagy nehezen kikecmeregtem az ágyból, és lementem a konyhába. Természetesen rajtam kívül, megint nem volt otthon senki, így élvezhettem a ház csendjét.
Csináltam magamnak müzlit , meg tejes kávét. Már nem nagyon akartam ebédelni, mert akkor este nem fogok tudni kajálni. Lassan magamba erőltettem mindent,aztán visszamentem a szobámba.
Olyan nyomott hangulatom volt. Nem tudtam magammal mit kezdeni... Eszembe jutott, hogy már ezer éve nem láttam Liam pulcsiját. Ezért felálltam és besétáltam a gardróbba.
Elkezdtem kipakolni mindent. Az összes pólóm, gatyám és pulcsim kinn hevert a gardrób előtt, de a Liam pulcsija sehol... Elkezdtem kipakolni a már kinőtt cuccaimat, de ott sem volt. Ekkor arra gondoltam, hogy azokat a ruhákat, amiket nem hordok, odaadhatnám egy alapítványnak. Gyorsan le is szaladtam egy zsákért, és bele pakoltam minden felesleges cuccot.
Mikor végeztem a pakolással, tovább kerestem a pulcsit. Megnéztem a vállfákon is..ott sem volt. Végül az ágyam alatt találtam meg. Az is úgy sikerült, hogy az ágyam mellé dobtam az egyik pólóm, és mikor odamásztam érte, láttam, hogy az ágy alatt van valami. Benyúltam érte és hát Liam pulcsija volt a kezemben. Nem tudom, hogy kerülhetett oda...
Tiszta por volt.. hát ezt sem veszem fel egy ideig az tuti.
A pakolással elment az idő. Már 6 óra volt.
El kéne kezdenem készülődni. Mivel a srácokhoz megyek, ezért nem kell kicsípnem magam. Felveszek egy farmert, meg egy pólót,és a biztonság kedvéért viszek egy pulcsit is.. ki tudja milyen lesz az idő.
Fogtam magam, megfürödtem, hajat mostam és megmostam a fogamat is.
Mikor készen voltam, felkaptam a köntösöm és megszárítottam a hajam. Most kivételesen ki is vasaltam. Kihúztam a szemem feketével, majd lementem a nappaliba. Sajnos gyalog kell mennem, mivel anya nincs itthon, ezért a kocsi sem.
Fél 8. Ilyen gyorsan nem érek át. Fogtam magam, elővettem a telefonom, és felhívtam Harryt. Első csörrenésnél felvette.
"Szia.Ugye nem azt akarod mondani, hogy nem tudsz átjönni??"
"Szia. Dehogy. Csak egy szívességet szeretnék kérni. Nem tudnál eljönni értem??" kérdeztem félénken.
"Én nem. De megkérem Louist. -LOUIIIIS. MENJ EL LÉGYSZI KATAÉRT. KÖSZI-ordította Lounak.-rendben- hangzott a válasz. -Na, Louis elmegy érted" mondta,
"Ide hallottam a választ. és köszi" nevettem.
"Na le kell tennem. Bocsi. Akkor majd látlak. Puszi"mondta Harry
"Sziaaa." válaszoltam, majd letette.
Szerencsére nem kellett sokat várnom. Kb 10 perc múlva Louis meg is érkezett. Gyorsan bedobtam a táskámba a telefonom és a pulcsim, bezártam az ajtót, és elindultam a kocsihoz.
Mikor beszálltam Lou rögtön üdvözölt.
"Sziaaaaa Kataaaaa. De rég láttalak. Hogy vagy??" mondta aztán meglepetésemre megölelt.
"Szia Lou. Meg vagyok. Ja, kb 2 hete :DD És tényleg rég volt. " nevettem, aztán visszaöleltem.
"Na indulhatunk??" vigyorgott, majd bólintottam.
Nagyon jól elbeszélgettünk az úton. Nagyon vicces a srác.
Mellette sem, pont úgy mint Harry mellett sem, lehet meglenni nevetés nélkül. Hihetetlen srácok.
Mikor megérkeztünk, alig bírtam kiszállni a kocsiból. Annyira nevettem még mindig.
Nagy nehezen bementünk a házba , majd üdvözöltem a többieket.
Harry a konyhában sürgött-forgott. Odamentem hozzá, majd hátulról megöleltem. Nem nagyon tudta ki lehet az.
"Na találd ki, ki az. "Mondta nevetve mögülem Zayn.
"Ugye nem te?? " Nevetett Harry is
"A-a. Valaki jobb" nevetett ismét.
"Nálad?? Na ne viccelj" mosolygott Harry.
"Na kösz öcsém.. hozzád sem jövök többet. " mondtam durcásan, aztán elengedtem, és elindultam az ajtó felé.
Persze nem jutottam sokáig. Rögtön elkapta a kezem.
"Jajj ne haragudj. Nem akartalak megbántani" mondta Harry, majd megölelt.
"Hát te tudod." vigyorogtam rá.
"Na de most vissza kell mennem , addig ülj le a nappaliba a srácok elszórakoztatnak2 mondta, majd vissza is ment a konyhába.
Azt tettem amit kért, és türelmesen, na meg nevetve a srácok baromságain vártam a vacsorát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése