2011. november 12., szombat

40.RÉSZ_ELSŐ NAP

Liam csaja, az osztályfőnök. Danielle.
Danielle


és Louisról egy kép. Kis édes :))



Szeptember 1.
Ma van a suli első napja. Hihetetlen milyen gyorsan eltelt a nyár.
Már 12.es vagyok. Hála a szaros emelt németnek, már csak 2 évem van hátra...
De szerencsére idén már nincs német, és kevesebb óránk is van.
Igaz, hogy bejöttek mellé a faktok, de nem zavar.
Harry és én ugyan arra a faktra jelentkeztünk..míly meglepő :DD
Én tengerbiológus szeretnék lenni, ő pedig orvos. Tehát mindkettőnknek szüksége van a kémia-biológiára.
Igazából nagyon örülök neki, hogy együtt leszünk idén minden órán, mivel Harry elég okos, így ha valamit nem tudok, segítséget kérhetek tőle.
És ez persze fordítva is igaz. Ő is kérhet bármit. Ha tudok, úgyis segítek majd neki.
Sajnos ezt az évet Becca már nem kezdhette el, mivel már csak 2 hónapja van a szülésig. És ki tudja mi történne a suliba.
Reggel magamra ötlöttem azt a ruhát, amit az évzáróra szándékoztam felvenni, aztán lementem kajálni. Most szerencsére nem történt semmi baleset és teljesen tisztán érkeztem be a suliba.
Épp mikor mentem volna be a suliba, szembe találtam magam Zaynnel és Niallel.
"Hát ti meg mit kerestek itt??" hitetlenkedtem.
"Én csak egy papírt hoztam be, amit Beccanak kellett volna" mosolygott Zayn.
"Én pedig eljöttem vele, reménykedve abban, hogy összefutok veled. Gratulálok a Liam szülinapján történtekhez. Nagyon poén volt. Még most is röhögnöm kell, ahogy rá gondolok" mondta Niall.
"Na azért ne" sütöttem le a szemem.
" Na hagyunk. Nehogy elkéss miattunk. Sok sikert az évhez. És remélem még találkozunk" mondta Zayn.
"Abban biztos lehetsz , hogy találkozunk" nevettem.
"Na legyél jó szia" mondta Niall.
"Sziasztok" köszöntem el, majd bementem a suliba.
A termünk ajtaja előtt, máár Harry várt rám.
"Jó reggelt. Látom most sikerült nem leöntened magad" kuncogott.
"Szia.Hát nem. Bemegyünk??" kérdeztem
"Csak utánad" nyitotta ki nekem az ajtót.
Bementünk,majd leültünk a tavalyi helyünkre és megvártuk az osztályfőnököt.
Kb tíz perc múlva be is jött, és azt hittem leesek a székről amikor megláttam.
A nyár elején, felröppentek olyan hírek, hogy új osztályfőnökünk lesz, de én nem hittem el. Erre most tessék. Ez addig nem is baj..Na de Liam csaja az osztályfőnökünk. Ilyen szerencsém is csak nekem lehet.
"Bazd meg.." mondtam tök hangosan.
Mire a csaj rám nézett.
"Ez most ugye valami vicc??" döbbent le ő is.
" Háát te elég nagy vicc vagy." mondta Harry.
"Kösz. De én is letudom intézni" sugtam oda Harrynek.
"Elnézést tanárnő. kimehetnék egy pillanatra??" kérdeztem flegmán.
"Persze. Nyugodtan." válaszolt ő is ugyan úgy.
Nekem sem kellett több, azonnal kiviharzottam a teremből, Harry pedig utánam.
"Héé. Jól vagy??" kérdezte, majd megölelt.
"Nem igazán.. Át akarok menni egy másik osztályba. Mondjuk az eggyel alattunk lévőbe. Mindegy, csak ne ebbe járjak" mondtam elkerekedett szemekkel.
"Hát ahogy gondolod. De ahová te mész,odamegyek én is. Nem akarlak egyedül hagyni," ölelt meg szorosabban.
"Nem kell. Meg leszek én egyedül is." néztem Harry szemébe.
"Ragaszkodom hozzá. Most menjünk be, és majd suli után elrendezünk mindent" fogta meg a kezem Harry, majd visszamentünk a terembe.
"Elnézést kérünk" mondtuk egyszerre Harryvel,majd leültünk.
A csaj..elmondott mindent ami lényeges, aztán szabadon bocsátott minket.
Harryvel rögtön az igazgatóhoz mentünk, és átkértük magunkat egy másik osztályba.
Nagy nehezen meggyőztük, szóval holnaptól, a természettudományos osztályba járunk. 11.esek leszünk. Szóval ugyan akkor végzünk, mint amúgy is tettük volna.
Mikor ledumáltunk az igazgatóval mindent megköszöntük neki, aztán elmentünk.
Hazafelé. be ültünk egy kávézóba és ott dumáltunk tovább....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése