2011. november 12., szombat

43.RÉSZ_BOLDOGSÁG

Szeptember 14.


Tegnap este eszméletlen jól éreztem magam. És ha mondhatom, most jött el az a rész az életemben amikor teljesen boldog vagyok. Nem tör le az , hogy Liamet mással látom, az sem ha összeveszek valakivel semmi. Csak a mának és élek, és sosem tudhatom,hogy mit hoz majd a holnap.
Most szerencsére nem kellett ott aludnom senkinél. Teljesen józanul jöttem haza. Niall mondjuk kevésbé. A srác annyira megörült annak, hogy 19 lett, hogy kicsit többet ivott a kelleténél. De azért aranyos volt. Sajnálom a többieket, akiknek vigyázni kellett rá :DD
Körülbelül délbe keltem fel, mert csörgött a telefonom. Megnéztem, hogy ki az , aztán mikor megláttam boldogan kaptam fel.
"Sziaaa" szóltam bele vidáman.
"Szia. Hogy vagy?" kérdezte Harry.
"Rosszul. Hiányzik a sok hülyeséged" válaszoltam.
"Háát..ha szeretnéd átmegyek. Úgysincsen semmi dolgom" kuncogott.
"Miattam aztán nem muszáj. De ha te szeretnéd, várlak szeretettel." mondtam Harrynek.
"Oké. Akkor kb 1 óra és ott vagyok" izgatottságot hallottam a hangjában.
"Várlak. Puszilom a húgaid." mondtam neki.
"Csak a húgaim??" hallottam szomorúságot a hangjában.
"Igen. Hiszen ők olyan aranyosak" válaszoltam
"Értem. És velem mi lesz??" kérdezte szomorúan.
"Te majd mást kapsz. Csak legyél itt." nevettem.
"Oké akkor sietek. Szia." mondta
"Rendben. Szia. Puszi." válaszoltam majd letettem a telefont.
Kimentem a fürdőszobába ,megmosakodtam,megmostam a fogam és kontyba kötöttem a hajam.
Gyorsan kerestem a szekrényemben egy pólót és egy nadrágot, aztán lementem a nappaliba és ott vártam Harryre.
Amíg vártam bekapcsoltam a tévét és kerestem valami értelmeset. Végül rátaláltam egy tök érdekes filmre. Az volt a címe, hogy Végső állomás. Még sosem láttam. Igaz hogy ijesztő volt, de nekem nagyon tetszett.
Kb a legijesztőbb résznél megérkezett Harry és persze kopogott...
Akkorát ugrottam. Azt hittem szívrohamot kapok. Azonnal felálltam és kinyitottam az ajtót.
"Szia.Gyere be" tártam nagyobbra az ajtót.
"Szia. Valami baj van??" nézett rám elkerekedett szemekkel Harry.
"Épp ijesztő dolgot néztem, erre te meg kopogsz. De semmi baj nincs. Csak megijedtem" néztem rá.
"Ohh teeee..." ölelt meg.
" Na gyere üljünk le. És nézzünk valami jót" fogtam meg Harry kezét, és elindultam a kanapé felé.
Először Harry ült le,majd az ölébe húzott.
"Na mondjad mi a baj" ölelt meg.
"Tényleg csak a film volt. Nincs semmi baj" mosolyogtam rá .
"Biztos??" mosolygott ő is.
"Persze. Tényleg. Na mit csináljunk??" kérdeztem.
"Hmm. Nem tudom. Nekem lenne egy két ötletem" mondta kaján vigyorral az arcán.
"Eltudom képzelni.." nevettem.
"Na azért nem vagyok én annyira rossz." húzott közelebb magához.
"Látom..Majom" nyomtam egy puszit az arcára.
"Igértél nekem valamit. Az hol marad??" vigyorgott Harry.
"Milyen kis türelmetlen vagy. De legyen"mondtam, majd megcsókoltam.
Hosszasan csókoltuk egymást, és most szerencsére nem zavart meg minket senki.
"Hmmm. Ez tényleg jobb volt mint egy puszi." vigyorgott Harry.
"Én megmondtam." nevettem.
"Szeretnék ilyen titokzatos ajándékokat kapni minden nap" pirult el Harry.
"Na azért óvatosan. Egy idő után már unalmas lesz." néztem rá.
"Nem baj. De most kaphatnék még egyet?? Sőt. Adhatok én??" kérdezte
"Felőlem azt teszel amit akarsz. Na jó azért nem." nevettem.
"Hátjóóó. Te mondtad." vigyorgott, majd ledöntött a kanapéra és elkezdtünk csókolózni. Utána elkezdte csókolgatni a nyakam is.
"Harry. Ennyi elég lesz. Jó??" mondtam neki.
"Nyugi, ennél nem megyek tovább." nézett rám, majd adott egy puszit.
Szépen lassan felültem és hozzá bújtam.
"Harry Edward Styles. Szeretlek" mondtam szégyenlősen.
"Most ugye csak rosszul hallottam??" hitetlenkedett.
"Na kössz. Mindjárt visszavonom amit mondtam." tettettem a sértődöttet.
"Jajj ne értsd félre. De erre most hogy jöttél rá??" kérdezte Harry.
"Hát úgy, hogy nem tudok másra gondolni, csak rád. És ez a csók..húú hát nagyon jó volt. Szívem szerint egész nap ezt csinálnám. Akkor ez csak jelent valamit. Nem??" pirultam el.
"De. szóval egész nap csak smárolnál..akkor tessék" mondta Harry és megcsókolt.
"Oké, elég. Levegőt is vegyünk" toltam el magamtól.
"Én is szeretlek. Mindennél jobban." mosolygott rám Harry.
"Ennek örülök. De éhes vagyok..nem akarsz enni valamit??" nevettem.
"De. Rendelünk valamit? Vagy elmenjünk valahova??" kérdezte .
"Főzzünk egyet.Mit szólsz??" kérdeztem.
"Nekem oké. Akkor menjünk" nézett rám, majd felhúzott a kanapéról és elindultunk a konyhába.
Kerestünk valamit a hűtőbe, de mi sem tudtuk mit csináljunk. Ezért kipakoltunk egy csomó mindent a pultra, majd neki álltunk főzőcskézni....

2 megjegyzés: