2011. november 12., szombat

1.rész_ Találkozás







Az éjjel későn feküdtem le,nagyon sokáig beszéltem az unokatesómmal. Reggel arra keltem hogy csörög a telefonom. Becca barátnőm volt az ... Ránézek az órára..Hajnali 8 óra van :|| "Ilyenkor még aludjon mindenki "-gondoltam. Felvettem a telefont és álmos hangon beleszóltam: " Hallo Becca, mondd mit szeretnél hajnalok hajnalán?" -"Sziaaaa Kataaaa -visította. Nincs kedved eljönni velem és Nicivel vásárolni? Mert ugye pénteken bál és kéne valami csini rucit vennünk nem gondolod ??"-" De gondolom..De ez ráért volna délután is nem??" "Jajj Kata ne hülyéskedj már..tudod hogy milyen nehéz megtalálni a tökéletes ruhát"-győzködött. " Nektek,talán..de amúgy sincs tökéletes ruha, csak nagyon jó. -flegmáskodtam. De legyen menjünk. Mikor szeretnétek menni?" "Wáááádejóóó. 10kor találkozzunk előttetek, érted megyünk :)" "Rendben ,de most leteszem mert aludnék még egy kicsit. Szia BFF." "Szia ,akkor 10kor..de el ne aludj :)" Letettem és a fejemre húztam a takarót, hogy aludhassak még egy kicsit..de előtte azért beállítottam a telefonomon az ébresztőt hogy csörögjön :D Nagy nehezen elaludtam és olyan szépet álmodtam. Az volt az álmomban , hogy találkoztam a 1D srácokkal és elhívott Liam egy randira :$ Olyan szép álom volt. De az álmok valóra válnak néha ,nem ? :D Az álmodozásomat a telefon csörgése törte meg. Felkeltem, lesétáltam a konyhába és megittam egy tejeskávét, istenem milyen jól esett.Utána visszamentem a szobámba, mivel hűvös volt az idő,felvettem a kedvenc farmeromat és pólómat, rákaptam egy pulcsit és felvettem a tornacipőmet. Lementem a ház elé és akkor vettem észre , hogy még csak 9óra 20 van. Nem értettem meg hogyan, mikor fél 10re állítottam a telefonom. Megnéztem a szervezőt és akkor látom hogy az órám átváltott Görög időre, ezért ugye egy órával hamarabb csörgött mint kellett volna..tehát engem reggel 7kor már zargattak :|| És elgondolkodtam azon, hogy az lehetetlen, mivel az órám rendesen jelez.. de ugye minek nézzem meg az órám is ha a telefonom jelzi az időt..így még negyven percet várhattam a csajokra. Természetesen késtek. Nem értem hogy lehet ilyen lassan elkészülni. Több mint két óra szerintem rengeteg... én akkor sem készülődök ennyit ha hajat mosok,szárítok,vasalok. Míg várakoztam felrohantam a szobámba és elkezdtem gépezni. Bekapcsoltam a Youtube.ot és betettem a kedvenc számom feliratos verzióját :)
Imádom ezt a számot..és a srácok *.* Eszméletlen helyesek és a hangjuk is csodálatos. De Liam..áá tőle frászt kapok..az a mosoly a szem és a hang :$ Nagyon jóó. (Sajnos itt nálunk ,nem ismerik őket annyira, ezért az újságokban sincs róluk poszter..de ha lenne tuti tele lenne velük a szobám :$ ) Még néhányszor elénekeltem a számot és mire vagy 10.re énekeltem megjöttek a csajok is és becsatlakoztak :)) Megnéztünk még jó néhány képet róluk és azt hittük ott maradunk holtam. Nicinek Lou az ideálja és az álma,Beccának pedig Zayn :) Olyan fél óra noszogatás után elindultunk vásárolni. Persze én már az első boltban megtaláltam a megfelelő ruhát, persze Beccaéknak egyik sem jött be ezért az összes bolton végig kellett mennünk. (Áldom is őket érte , különben nem történik meg a sorsfordító dolog) Mivel már elég sokat mászkáltunk , bementünk a Starsbuck-ba venni egy Frappuchino-t hogy oltsuk szomjunk. Sajnos az én Frappuchino-m nem tartott sokáig , mert ahogy kiléptünk belém jött valaki, és az egész innivaló rajtam landolt. Persze tökre mérges lettem,de mellette rájöttem hogy tök nevetségesen nézek ki, így nem tudtam hogy sírjak e vagy nevessek. Fázis késéssel de az aki belém jött elkezdett mentegetőzni. Ekkor még nem néztem rá, mert a ruhámat vizsgáltam de az rögtön leesett hogy fiú és nagyon cuki lehet mert a hangja istenien cseng. Olyan 2 perc múlva felnéztem és láttam hogy Liam Payne és a többi One Directionos áll előttünk. Hátra néztem és láttam hogy a csajok már megdermedtek , ők sem hittek a szemüknek. Természetesen én sem..és megszólalni sem tudtam. Nagy nehezen kinyögtem egy " Semmi gond, megesik"-et mire a srácok elkezdtek nevetni. Nem értettem mi bajuk. Aztán rájöttem hogy valószínű a kinézetem és a szótlanságom elég kedvderítő lehet. Végül Liam lecsitította őket és megkérdezte hogy nem szeretném-e hogy vegyen nekem egy új pulcsit hogy ne így kelljen járkálnom, de legalább egy Frappuchinót. " Köszönöm Liam, de nem szükséges. Van pénzem tudok venni egy másikat" Erre Liam elkerekedett szemmel nézett rám. "Te honnan tudod a nevem ?? Hisz ebben az országban nem is vagyunk ismertek." "Azt tudom. De tudod itt is van internet. És ott találtam rá a Nobody Knows os előadásotokat és azóta követtem az X.faktoros előadásaitokat. Amúgy szeretnék bemutatkozni. Kata vagyok ők pedig a barátnőim : Becca és Nici" Liam még mindig értetlenül nézett rám de a végén ennyit mondott " Örülök a találkozásnak és mivel nem vagyok paraszt így azért bemutatom én is a srácokat. Niall,Louis,Harry és Zayn így sorban :) Srácok köszönjetek "Sziasztok"-zengték egyszerre. "Kata , én azért még is ragaszkodom hozzá hogy vehessen neked egy új pulcsit, mivel tönkre tettem azt ami rajtad van...de legalább az én pulcsimat had adjam oda"- és azzal a mozdulattal lekapta a pulcsiját és a kezembe adta. Persze én semmit sem tudtam szólni, a lányok meg ugyan úgy mozdulatlanul álltak mögöttem mint kb 20 perccel ezelőtt. A csendet Zayn törte meg." Lányok, nincsen kedvetek eljönni Niall szülinapi bulijára ? " Erre a mondatra két perc gondolkodás után csak annyit mondtam hogy " Egy pillanat megbeszélem a csajokkal" Hátra fordultam mire a csajok erős vigyorgásba kezdtem. Visszafordultam Zaynhez és láttam hogy ők is nagyon vigyorognak. " Zayn, Ha Niall nem bánja szívesen elmegyünk. Hova menjünk és mikor ?" Zayn szeme rögtön felcsillant és elmondott minden apró részletet. Mivel nekünk sietnünk kellett,ezért elbúcsúztunk tőlük. Mikor indultunk volna, éreztem hogy valaki megfogja a karom. Megfordultam és láttam hogy Liam az. " Ne haragudj, de el kérhetném a telefonszámod, hogy elérjelek ha nem lennétek ott időbe vagy valami? "-és bele pirult.De aranyos istenem... éreztem hogy én is elpirultam. "Szívesen, egy pillanat. Na akkor írod??" "Persze :D" "Na akkor, 22953977 . Megcsörgetsz hogy tudjam, hogy kikeres ??" Éreztem hogy valaki nagyon figyel minket, oldalra néztem és láttam hogy a srácok nagyon vigyorognak és a barátnőim is :|| Ekkor megcsörrent a telefonom ,ránéztem Liamre.aki elárulta hogy ez a száma. Gyorsan lementettem , felkaroltam a csajokat és elrohantam. Pár méterrel távolabb megálltunk és a csajok nem értették mi bajom. "Hééj. Mi a baj?? Miért kellett elrohannunk??" - zengték egyszerre. "Én,én, én csak megijedtem hogy valamit elrontok "-dadogtam. Mire a csajok megöleltek és elkezdtek sikoltozni, hogy ma este a One Directionnel bulizunk. "Na és mi van Liammel?"-kérdezte Becca szemöldökhuzogatva. Na..pont ezt akartam elkerülni. " Semmisem.. miért mi lenne ??"-pirultam bele. "Én személy szerint úgy vettem észre hogy nagyon tetszel neki'-mondta Becca. " Na jól van hagyjuk a beszélgetést. Keressük meg nektek a ruhát a bálra és menjünk" mondtam nekik szégyenlősen. Elindultunk és fél óra múlva már meg is volt a ruhájuk..Míg ők próbálgattak , addig én belebújtam Liam pulcsijába és megszagoltam. Valami isteni illata volt. És olyan puha kis pulcsi volt.. Kezdtem magam szégyelni hogy ilyeneket csinálok egy boltban :DD Mire haza értünk már 5 óra volt és 8ra kellett mennünk Niall bulijára. Nálunk gyorsan lefürödtünk mindannyian és kerestünk valami bulizós ruhát a szekrényemben. Tudniillik hogy nagyon sok cuccom van de egyik sem az én stílusom. Az ilyen esetekre tartogatom őket. Becca egy rózsaszín flitteres miniruhát vett fel , fekete cicanacival és egy magassarkúval, Nici egy fekete mélykivágásos topot vett fel rövidnacival és tornacipővel (mivel nekik kisebb a lábuk mint nekem , ezért hagytak nálam egy pár cipőt minden eseményhez illőt), míg én egy cicanacit vettem fel egy kockásinggel ami hosszított volt és tornacipőt.Gyorsan megcsináltuk a hajunkat és feldobtunk egy laza sminket. A hely természetesen fél óra volt csak autóval de azért elindultunk 7kor . " Jobb előbb odaérni. Nem szabad őket megváratni"-mondta Nici. "Én meg csodálkozom hogy ilyen gyorsan kész lettetek "-mondtam nekik nevetve :D Már tízperce autóztunk mikor megcsörrent a telefonom. Ránéztem és láttam hogy Liam az. Felvettem és beleszóltam." Hallo. Itt Kata" "Szia Kata, Liam vagyok. Hogy vagy? A lányokkal vagy?? Remélem minél hamarabb ideértek"-mondta. Éreztem a hangján hogy elpirult. "Igen a csajokkal vagyok, és kb 15 perc és ott vagyunk. Addig be ne rúgjatok nekem"--mondtam nevetve. "Nem fogunk.Ezt megígérhetem.Akkor majd találkozunk.Szia"-köszönt el Liam. Letettem , mire a csajok rögtön kérdezősködni kezdtek. Gyorsan elhallgattattam őket és a buli helyszínéig nem is szóltunk már egymáshoz. Egyszer csak felnéztem és megszólaltam " Csajok,szerintem itt vagyunk.Ez eszméletlen szép ház :||"-mondtam BFF.jeimnek. "Hát ez igen,ÚRISTEN.De nézzétek ott jön Liam. És milyen csinon" Mondta Becca és egyből rám kacsintott.Kiszálltunk a kocsiból , és üdvözöltük Liamet. Tényleg csodásan nézett ki. De szerintem mi sem voltunk egyáltalán rosszabbak :$ Ránéztem Liamre, akinek rögtön széles mosoly jelent meg az arcán.Odajött hozzám, adott egy puszit az arcomra és láttam hogy elpirult. Hirtelen zavarba jött ,mire Becca megmentette a helyzetet és megkérdezte hogy:"nem megyünk be ?? elég hideg van kinn." Ezzel el is indultunk befelé.

3 megjegyzés:

  1. lenne egy kérdésem...vagyis több.
    hol játszódik?
    ha nálunk akkor ilyen jól tudnak magyarul vagy ti beszéltek angolul?
    és wtf???
    XD

    VálaszTörlés
  2. olvass tovább és megtudod.és nem.angolul beszélnek. Am meg ha nem tetszik nem kell olvasni...

    VálaszTörlés
  3. Isonyat jó story... imádom Liamot*-* ♥

    VálaszTörlés