2011. november 12., szombat

56.RÉSZ_NIALL

Ebben a részben új szereplővel fogunk megismerkedni. Alexissel, aki Niall barátnője.



„Na kösz. Amúgy Alexisnek hívják, és nagyon aranyos.”Mesélte Niall.
„Hmm. Szép neve van.A csaj is biztos az.És mikor mutatod be ? Ja és hány éves?Hol lakik?” tettem fel a kérdéseket.
„16éves, és most költöztek ide Madridból.” Mesélte.
„Értem. És mikor ismerjük meg ?” kérdezte Nici.
„Idővel az is megtörténik” mosolygott.
„Na de mesélj bővebben hogy történt , annyira kíváncsi vagyok. Légyszi” könyörögtem Niallnek.
„Oké. Szóval. Alexis barna hajú, és barna szemű. Tök jó alakja van és a stílusa valami eszméletlen jó. Pont nekem való a csaj” pirult el.
„Olyan édes vagy, mikor áradozol-öleltem meg- na de tovább” noszogattam.
„Na és akkor a megismerkedés. Amikor Zayn visszajött, egy csomó szabadidőnk volt. És a srácokkal lementünk sétálni. De ugye ismersz.
Kitaláltam, hogy kóstoljunk meg valami helyi specialitást. Be is ültünk egy étterembe. És ott láttam meg először Alexist. Ez amolyan szerelem első látásra dolog volt. Minden oké volt, addig amíg nem mentünk fizetni. Éppen indultunk volna, amikor Alexis felém jött ,én pedig véletlenül kivertem a kezéből a táskáját. És akkor jött a varázslat. Egyszerre nyúltunk a táskáért és összeért a kezünk. Liam állítása szerint mindkettőnk feje rákvörös lett. Azt tudtam, hogy az enyém az lett, de az övét nem láttam, mert még ránézni sem mertem.
Lassan elhúzódtunk egymástól , én pedig bocsánatot kértem. Összeszedtük magunkat, aztán elkezdtünk beszélgetni. Nem tudom hogy jött. Aztán elmentünk sétálni. A pláne az egészben, az hogy észre sem vettük,hogy elindultunk.
Lassacskán a kezünk is egymásba fonódott , aztán megkérdeztem , hogy hazakísérhetem-e.
Ő szerencsére igent mondott. Az utat végig beszélgettük, az ajtajukban állva pedig megcsókoltam . Istenem milyen jól csókol. Mikor abbahagytuk, láttam mennyire elpirult. Telefonszámot cseréltünk és utána elmondta,hogy csak vendégként van most ott, amúgy Bernben élnek. És elmondta azt is, hogy Madridban éltek ezelőtt. Persze nagyon boldog lettem, mikor megtudtam, hogy egy városban lakom vele. Megbeszéltük, hogy míg ott vagyunk, összehozunk pár találkát és utána meg majd a sors tudja hogy alakul a kapcsolatunk.
Ennyi történt. Holnap fogok vele találkozni. Aztán ha ténylegesen összejövünk, akkor majd bemutatom nektek.” Mesélte.
„Ez aranyos történet Niall. Szurkolok, hogy oké legyen minden.” Kacsintottam rá.
„Köszönöm, én is remélem” mosolygott Niall.
Késő estig fenn voltunk. A srácoknak annyi mesélni valójuk volt. Néha tartottunk egy kis szünetet, de amúgy végig dumáltuk az egész éjszakát.
Szerintem mindnyájunk nevében kijelenthetem, hogy jól éreztük magunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése