2011. november 12., szombat

11.RÉSZ_ANYUKÁM SZÜLINAPJA

Remélem tetszettek az előbbi részek, de remélem ez mégjobban fog tetszeni :)) Mivel láttam hogy sokan azt hiszik minden egy nap alatt történik. így kiírom majd a dátumot, mi mikor van :DD


Október 18:
Reggel anyukám hívására ébredtem. "Hallo, tessék" szóltam bele álomittas hangon. "Szia kicsim.Ne haragudj hogy felébresztettelek. De ma otthon leszek este, szóval szeretném ha áthívnád Liam-et és együtt vacsoráznánk" mondta anya. "Anya, míg nem felejtem el, Boldog szülinapot, és ma akkor één főzök" mondtam neki vigyorogva. "Nagyon köszönöm, kicsim.Az adósod vagyok" hallottam a hangján hogy mosolyog.Még vagy 5 percig beszélgettünk, majd letettük a telefont. Felkeltem, felöltöztem, felkötöttem a hajam és megmosakodtam. Lementem a konyhába és egy üzenetet találtam az asztalon. Apa írta: "Szia kincsem. Mivel nekem ma is dolgoznom kell, ezért nem leszek itthon, de a vendégszobában a szekrényben van anyukád ajándéka, légyszivesz add oda neki. Köszönöm. Puszillak. Apu" Hát akkor ma sem lesz családi vacsi, de majd talán karácsonykor.Reménykedtem. Gyorsan főztem egy kávét, majd miután megittam, elindultam suliba. Gondosan bezártam az ajtót, majd mikor megfordultam, láttam hogy Zayn áll mögöttem. "Szia"köszöntem neki udvariasan. "Szia. Liam üzeni, hogy ő is nagyon beteg lett, így ma nem tud veled találkozni, és nagyon sajnálja. és ezt küldi" mondta majd egy puszit nyomott az arcomra és átadott egy dobozt. "ŐŐŐ. Köszönöm, de mi van benne?" mondtam neki meglepetten, majd kinyitottam a dobozt. A dobozban egy aranykarkötő volt, rajta egy gitár alakú medállal. Kivettem, hogy megnézzem, és látom hogy bele van gravírozva valami. Ez állt rajta:"
Te quiero para siempre
Te quiero para siempre " ami annyit tesz hogy : Örökké szeretlek. Könnybe lábadt a szemem, majd ránéztem Zaynre aki nem értette mi bajom. "Zayn ha megkérlek feltennéd, amúgy nézd, mi van rajta" megnézte, majd feltette és elkezdett mosolyogni. "Ez a srác aztán teljesen oda van érted, nagyon aranyos ez a karkötő" mondta vigyorogva Zayn. "Zayn, ha szépen megkérlek, megmondod Liamnek hogy ma nem tudok átmenni, de holnap meglátogatom, és jobbulást neki.Köszönöm. " mondtam Zaynnek. Aki erre elvigyorodott és megölelt, majd felajánlotta hogy be visz suliba.Az egész nap teljesen átlagos volt, de sem Harryt sem Samet nem láttam suliban. Kiderült hogy Harry megint lebetegedett, Sam pedig még meg sem gyógyult. Bár igazából nem nagyon érintett meg Sam betegsége. Suli után bementem a boltba, és vettem a vacsihoz hozzávalókat. Sült csirkét csináltam, krumplipürével, és sütöttem egy csokitortát. Anya mikor hazajött nagyon meglepődött hogy ilyen gyorsan kész lettem. "Szia anya. Mégegyszer boldog szülinapot" vigyorogtam majd megöleltem. "Sajnos Liam beteg lett, így nem tudott eljönni, de elleszünk mi ketten is " mondtam kissé szomorúan. "Köszönöm szívem, és semmi baj. Majd máskor" mondta mosollyal az arcán. "Na akkor menjünk enni, aztán ajándék osztás." vigyorogtam rá. Megettünk mindent aztán felrohantam a vendégszobába, és lehoztam az ajándékot. "Anya, ezt apa küldi. Mivel ő sajnos ma nem lehet itt." mondtam kissé szomorúan. Anya átvette a dobozt, majd mikor kinyitotta, elkerekedett szemekkel néztük a tartalmát. Egy gyönyörű ruha volt benne, és volt rajta egy üzenet." Nagyon boldog szülinapot drágám. Egy kis ajándék. A doboz alján találsz egy repülő jegyet Spanyolországba szól. A főnököddel le van beszélve minden. A jegy holnap estig érvényes. Ahogy tudsz gyere, én itt foglak várni. Szeretlek. Drága férjed." Ez egy csodálatos üzenet volt, láttam ahogy anya szeme könnybe lábad és elkezd sírni. Teljesen megértettem amit most érez, ezért odamentem hozzá és megöleltem. "Anya, nagyon örülök neki, hogy te végre találkozhatsz apával. Miattam ne aggódj, majd átmegyek Beccaékhoz, vagy Liamékhez. Megleszek . Tudok magamra vigyázni" érveltem. "Rendben kicsim, az első géppel megyek holnap ha nem baj. Szeretném ha elkísérnél a reptérre, ezért nem kell holnap bemenned suliba. Ja és segítenél összepakolni??" kérdezte, majd megragadtam és felrángattam a szobájába, ahol rögtön el is kezdtünk pakolni. Pakolás közben nagyon jól elbeszélgettünk, de annyira lefáradtam hogy ahogy kész lettünk, beestem az ágyba. "Majd reggel lefürdöm" gondoltam, és pár percre rá, el is nyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése