2011. november 12., szombat

17.RÉSZ_KARÁCSONY

Ma van egy új szereplőnk, Kata apukája Leo.
Leo

December 24.


Reggel tök vidáman ébredtem. Meg is lepődtem rajta, milyen jó kedvem van és hogy még csak 9 óra, de már fenn vagyok. Ma szenteste van , és Louis szülinapja is. Este lesz egy kis összejövetel náluk, amire én is hivatalos vagyok. Örülök neki, mivel így találkozhatom a srácokkal, viszont egy kicsit lehangol, hogy Liam is ott lesz. Már több, mint 2 hónapja nem beszéltünk, ámbár ő erősen próbálkozott, hogy kibéküljünk. Örülnék neki, ha ma megtudnánk beszélni a dolgokat, de addig tuti nem fogok neki megbocsátani , míg nem próbál meg jobban bízni bennem. Még ezek a tények sem tudták elrontani a kedvem. Kipattantam az ágyból és átsétáltam tesóm szobájába. Szerencsére már ő is fenn volt, így felrángattam és együtt átmentünk anyáék szobájába. A mai nap számomra azért is olyan szép , mert ma apa is velünk van. Ebben az évben, most látom másodszor. Utoljára a szülinapomon volt otthon, ami már lassan egy éve volt. Ami azt is jelenti, hogy egy hónap és szülinapom van. Tesómmal együtt bementünk anyáék szobájába és beugrottunk melléjük az ágyba. Annyira jó volt velünk lenni megint. Nem sokszor van ilyen, hogy tényleg együtt van a család. Dav kitalálta, hogy nézzünk meg egy filmet . Természetesen horror filmet néztünk, így én megint középre feküdtem, hogy legyen mindkét oldalamon valaki. Szerencsére a film nem volt annyira félelmetes, hogy „védelemre” legyen szükségem és most meg sem ijesztettek. A film után felöltöztünk és elkezdtük megcsinálni az ebédet. Halászlé volt, amit nem szeretek, ezért anya csinált nekem párolt halat párolt zöldséggel. Nagyon szeretem a párolt halat, majdnem hogy a kedvencem. Mire kész lett minden, már 4 óra volt. Megebédeltünk, majd elmentem lefürödni és hajat mosni. Fürdés után felvettem egy hosszú trikót, majd kiválasztottam mit veszek fel. Keresgélés közben , rátaláltam Liam pulcsijára. Már nem is emlékeztem, hova tettem . Gondoltam , hogy visszavigyem-e neki, de rájöttem, hogy tönkretette a pulcsim , ezért nekem adta az övét. Ez már csak emlék marad, hogy milyen boldog voltam, mikor együtt voltunk és a pulcsijában aludtam. Nagy nehezen megtaláltam a megfelelő ruhát. Egy farmer miniszoknyát választottam, egy mélyebb dekoltázsú fehér selyeminggel és egy fekete bokacsizmával. A szoknya alá felvettem egy cicanacit is, hogy ne fázzak meg. Gyorsan felöltöztem, kontyba kötöttem a hajam és elindultam. Anya kölcsönadta az autót, de megígértette velem, hogy nem iszom, vagy ha igen, akkor ne üljek volán mögé. Felkaptam a kulcsom és a kabátom, majd boldogan elindultam. A rádiót maxra tekertem , majd elkezdtem énekelni. Éneklésemben a telefonom csörgése zavart meg. Harry volt az. „ Szia. Érted mehetek?” kérdezte. „ Szia. Bocs, de már mindjárt ott vagyok” válaszoltam mosolyogva. „ Ó. Hát akkor majd kint megvárlak a ház előtt” vigyorgott. „ Rendben, De öltözz fel. Nehogy miattam legyél beteg” mondtam Harrynek félénken. „Oké-oké. De leteszem, nehogy miattam valami baj legyen” mosolygott. „Szia . Majd találkozunk.” Búcsúztam el. „Szia . Várlak” éreztem a hangján hogy elpirult. Majd letette.
Mikor megérkeztem, láttam, hogy Harry tényleg kint vár. Kiszálltam , majd megöleltem, mire ö is visszaölelt. „Örülök, hogy eljöttél.” Mosolygott. „Én pedig örülök, hogy meghívtatok” mosolyogtam vissza rá, majd bementünk a házba. Mikor bementünk , rögtön megláttam Louis-t és oda mentem felköszönteni. „Szia Lou. Boldog szülinapot. Hoztam neked egy kis apróságot.” Mosolyogtam, majd átadtam neki a tasakot, amiben az ajándék volt.”Hát ez meg mi?” kíváncsiskodott. „Nyisd ki, és meglátod” mosolyogtam rá. Gyorsan kinyitotta a tasakot, és ki vett belőle egy Jack Wills-es pólót.”Pont erre vágytam’ csillant fel a szeme . „ Tudom, épp ezért vettem meg.” Nevettem fel. „ Nagyon köszönöm, aranyos vagy”mondta vigyorogva. Nagyon jó volt látni, hogy tetszik neki az ajándékom. Miután kiörvendte magát, elsétáltunk Harryvel. Láttam, hogy Zayn és Becca már nagyon egymásba vannak gabalyodva , Niall viszont tök egyedül van, így odamentünk hozzá. „Szia. Hát te hogy-hogy egyedül vagy?” kérdeztem majd megöleltem őt. „Leila beteg lett, így nem tudott eljönni.” Mondta szomorúan. Rossz volt nézni, hogy szomorú, így megöleltem még egyszer, amitől jobb kedve lett.”Köszönöm a törődést, de Liamnek ahogy látom nem tetszik, szóval szerintem abba kéne hagynunk az ölelkezést.” Mondta ijedten. „ Nem vetted észre, hogy már két hónapja nem jártam itt? Akkor valószínű ,hogy nem is találkoztam Liammel” mondtam felvont szemöldökkel. „Sajnálom. Ezt nem tudtam.” Pirult el. „ Sose bánd. Majd megoldódik, remélem.” Mosolyogtam rá. Ránéztem Liamre és láttam, hogy elindult felém. Hírtelen leblokkoltam. Nem tudtam mit csináljak. Végül úgy döntöttem, hogyha tényleg hozzám indult, meghallgatom. „Szia, beszélhetnénk??”kérdezte Liam. „Ha nagyon szeretnél, legyen” mondtam neki flegmán, majd megragadta a kezem és felhúzott a szobájába. Mikor felértünk rögtön elkezdett beszélni. „Szóval azt szeretném, hogy nagyon megbántam amit tettem, ígérem, hogy megváltoztam , nem fogok féltékenykedni. Nagyon szeretlek, ez a két hónap nagyon nehéz volt számomra. Remélem megbocsátasz. És azt is remélem, hogy te is így érzel még.” Érvelt. Nagyon meghatott ez a dolog, de valahogy még sem tudtam rögtön megbocsátani. „Liam, én is nagyon szeretlek. De nekem nagyon rosszul esett, amiért olyan voltál, szükségem van még egy kis időre. Elmehetünk randizni, meg akármi, de szeretnék még egy kis időt kérni” mondtam neki. „Bármit, ha egy kicsit is, de veled lehetek.” Mondta szinte könyörögve. „Bocs, de én most visszamegyek Harryhez. Majd később még beszélünk.” Mondtam, majd lementem a földszintre. Mikor leértem, láttam, hogy Nici is megérkezett, és már egymáson lógnak Louissal.Gondoltam, hogy odamegyek köszönni, de majd később. Harry és Niall a konyhában ültek, ezért odamentem. „Sziasztok. Csatlakozhatom?” kérdeztem kedvesen. „Persze, nyugodtan. Zengték egyszerre. Majd fogtam magam és leültem Harry ölébe, amin mind a két srác meglepődött. „Zavar? Felálljak?” kérdeztem mosolyogva. „Nem, egyáltalán nem zavar, De tudom, hogy ilyen sem sok lesz.” Pirult el Harry, majd átkarolta a derekamat. Ebben a pillanatban olyan jól éreztem magam. Egyszer csak megszólalt az újdonsült kedvenc számom () ezért felálltam, felhúztam Harryt és elkezdtem vele táncolni. Példámat mindenki követte. Nagyon jó volt a hangulat. Éjfélkor Louis tiszteletére( hisz 20 éves lett a kicsike :D) tűzijáték volt, ezért kimentünk az udvarra. Nagyon hideg volt, ezért elkezdtem dideregni, pedig még kabát is volt rajtam. Egyszer csak éreztem, hogy átkarol valaki, felnéztem és láttam hogy Harry az. Most is nagyon jól esett, hogy átkarolt, de azért mégis jobb lett volna, hogyha Liammel állok ott. Nagyon szép volt a tűzijáték. Utána már kezdtek az emberek haza szállingózni. Végül azt vettem észre, hogy csak az öt srác és én vagyok ott. Becca és Nici nem tudom hova tűntek. Mikor már tényleg nem volt ott senki vendég, elindultam volna haza, amikor valaki megragadta a kezem….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése