2011. november 22., kedd

65-66.rész_Louis

December 24.


És ez a nap is elérkezett. Louis már Amerikában(USA) is nagykorúnak számít. Betöltötte a 21et. Annyira irigylem őt. Lesz ki megvegye nekünk majd a piát. Na jó csak vicceltem.
Louis idén is tart egy kisebb összejövetelt, amire ismét hivatalos vagyok. Reggel izgatottan keltem fel, és át is rohantam a vendégszobába Destinyhez. Bevágódtam mellé az ágyba és azonnal fel is ébresztettem.
-Hééé. Des. Jó reggelt.-vigyorogtam.
-Hány óra? Aludni akarok még.- dünnyögte.
-Még csak 9, de kelj fel. Sok munka áll még előttünk.- sürgettem, majd lerángattam róla a takarót.
-De én vendég vagyok. Hagyjál már…..- keresgélte a takarót sikertelenül.
-Valamint nagykorú. És szeretnék Louisnak valami OLYAT venni, de nekem nem adják ki, még nem vagyok 18….-ecseteltem.
-Na jó. Felkelek. De ne idegesíts légy szíves.- ült fel, majd  vállba lökött.
-Rendben. És köszönöm.-öleltem meg Des-t.
Míg Des készülődött, feltettem egy kávét, majd gyorsan felöltöztem, fogat mostam, és feldobtam egy laza sminket. Mikor Des készen lett,megittuk a kávénkat, majd elindultunk a plázába. Útközben nagyon jól elbeszélgettünk.
-Amúgy mit szeretnél venni Louisnak??-érdeklődött Destiny.
-Egy pólót. Kinéztem, annyira jól néz ki. Mikor megláttam, rögtön tudtam, hogy ezt Lounak kell adnom.-meséltem
-És ehhez hol kellek én??- értetlenkedett.
-Hát még akarok venni neki Metaxa-t is,.Ahhoz kellesz te, meg hogy ne unatkozzam.- vigyorogtam.
-Az más. De szólhattál volna, hogy nem akarsz unatkozni. Akkor is eljöttem volna .-mosolygott rám.
-Majd akkor legközelebb.-kacsintottam.
Gyorsan beszereztük a szükséges dolgokat, aztán hazamentünk.
4óra volt mire haza értünk, és 6ra Louiséknál kellett lennünk,ezért azonnal el is indultunk készülődni.
Mire kész lettünk, már indulhattunk is. Becsomagoltam Lou ajándékát, aztán indultunk is.
Mikor odaértünk már mindenki ott volt. Mind az 5 srác,Becca,Nici,Taylor, Alexis és Esther is. Annyira aranyos kicsike J
Lou anyukája csinált egy csomó kaját, ezért az első dolgunk az volt, hogy bekajáltunk, aztán átadtuk Louisnak az ajándékait.
-Amúgy srácok. Vagyis, csajok és rokonok. Közleményem van számotokra.-mondta Louis.
-Kíváncsian várom.-sandítottam Loura.
-Kapaszkodjatok meg. Szóval. Januárban a Big Time Rush.val fogunk turnézni.- mesélte.
-Na ne. És mennyi időre hagytok itt minket?? Mi lesz velünk nélkületek?-kérdeztem kikerekedett szemekkel.
-Hát..a tervekben az van, hogy ti is jöttök velünk.-válaszolt.
-És Esther-t mégis hogy viszem el? Elmondanátok?- tárta szét kérdően a kezét Becca.
-Na igen.Ez jó kérdés. De én nem szeretnélek itt hagyni titeket.-nyomott puszit Zayn, Becca arcára.
-Pedig muszáj lesz. Sajnálom.-mondta szomorúan Becca.
-Majd megoldjuk valahogyan srácok.-mondta Liam.
-Te könnyen beszélsz. Nem neked kell itt hagyni a szerelmed, meg a gyereked.-förmedtem Liamre.
-Jójó. Bocsánat. Máskor nem szólalok meg.-Mentegetőzött Liam.
-Nem azért mondtam. Sajnálom.-dobtam egy puszit a levegőbe Liam felé.
-Na így már megbocsátva.-kuncogott Liam.
-Én is itt vagyok ám.-tetette a sértődöttet Harry.
-Ne haragudj szívem.-csókoltam meg.
-Nekem meg ez tetszik.-jelent meg Harry arcán egy kaján vigyor.
-Na de. Van még egy problémánk.- húzta a száját Lou.
-És mi az? –kérdezte mindenki szinte egyszerre.
-Hogy megyünk Brazíliába, és egyikünk sem tud portugálul.-válaszolt ismét Louis.
-De én igen.-szólalt meg Des.
-És megtennéd,hogy eljössz velünk?-kérdezte Niall kiskutya tekintettel.
-Hát..ha nem zavarok,akkor igen. És köszönöm.-válaszolt Destiny.
-Akkor hát minden elintézve. Amerika vigyázz mert jövünk.-kiálltott fel Lou.
.-Hát ez hülye.-kezdtem nevetni.
-Megesik, de én így szeretem. –súgta oda Nici.
Az este további részét végig nevettük. Louis tényleg egy idióta,de ilyen társaságban már fel sem tűnik. Annyira izgatott vagyok a turné miatt. Fura lesz végig a srácokat figyelni, ott lenni minden autogram osztáson. És remélem,hogy semmi probléma nem lesz majd. Sajnos Beccat ismét itthon kell hagynunk majd, de remélem találunk valami megoldást rá,hogy tudják tartani a kapcsolatot rendesen. 

1 megjegyzés:

  1. omGad.♥köszikösziköszi:$ i lav ya so much ♥ and imádtam ezt a részt is :33 ♥ ai se eu te pego♥. :P siess.♥

    VálaszTörlés