2011. november 12., szombat

21.RÉSZ_VESZEKEDÉS ÉS KIBÉKÜLÉS

Január 1.


„Ti már megint mit csináltok? –ordítozott Liam- Azt hittem, hogy lehet még belőlünk újra egy pár, erre te összefekszel Harryvel” Erre felnevettem, majd válaszoltam neki. „ Tényleg ruhában szokás összefeküdni valakivel. Meg amúgy se bántson, hogy külön ágyban fekszünk.” Annyira szánalmas volt ez a helyzet. Egyik percben ellök magától , a másik percben meg már féltékenykedik. ’Nesze neked bizalom. Látom ennyire sikerült megváltoznod.” Mondtam neki. „De-de-de” dadogott Liam, majd mondott valamit, amit már nem hallottunk, mert becsaptam előtte az ajtót. „ Hát ennek már megint mi baja lehet? Biztosam klimaxol” nevetett Harry. „Megeshet. De ezek után várhatja , hogy megbocsátom neki.” Mondtam majd ténylegesen bebújtam Harry mellé az ágyba. Magamhoz öleltem, amire ő átkarolt. Éreztem,ahogy elkezd babrálni a hajammal. Rendesen kirázott a hideg. Teljesen bizseregtem attól, ahogy simogatta a hajam. Majd érzetem, ahogy puszit nyom a homlokomra, aztán elkezdte csókolgatni a nyakam. „Hé-hé-hé Harry. Ezt nem kéne” toltam el magamtól.” Ne haragudj, Nem akartam. Nem tudom, mi ütött belém.” Sütötte le szemét. „Semmi baj” mosolyogtam rá.”Na szerintem ideje lenne felkelni. Hallod van egy ötletem. Mi lenne , ha féltékennyé tennénk Liamet? Persze ha szeretnéd visszakapni.” Mondta Harry.”Persze , nagyon is szeretném. Nagyon szeretem, de mégis fáj, hogy nem tud bennem megbízni.”Mondtam Harrynek. „Oké, akkor leveszem a pólóm, te vedd fel és vedd le a gatyád.Majd mikor kimegyünk az ajtón, megfogom fogni a kezed és úgy fogunk elsétálni Liam szobája előtt” ecsetelte.”Várj, Borzoljuk össze a hajunkat” nevettem, majd összekócoltam a haját és ő is az enyémet. Mikor úgy éreztük, hogy mindent megbeszéltünk , elindultunk, ahogy megbeszéltük. Nem is kellett sokáig mennünk, mert Liam pont a „szobánk” felé tartott. „ Hát ti mit csináltok?” kérdezte döbbenten. „Semmit amihez közöd lenne.” Válaszoltam, majd puszit nyomtam Harry arcára. „ Bocsi haver, de éhesek vagyunk, úgyhogy mennénk enni. Félre állnál?” mondta Harry. „Oké, menjetek csak. És gratulálok.” Mondta Liam csalódottan és arrébb állt. Harry maga mellé húzott és megölelt. Amíg el nem értünk a lépcsőig, erősen próbálkozott, hogy megfogja a seggem, de minden próbálkozásánál a kezére csaptam.”Na Harry, ezt azért ne. Ezt nem bírom” mondtam neki szemrehányóan. „Sajnálom. Ismét. De úgy hallom hatásos volt. Nem hallod, hogy Liam kiabál?” kérdezte Harry.”Ja , hogy ez ő? Azt hittem valaki karatét gyakorol” nevettem.” Már kezdek aggódni. Mi lesz, ha valami kárt tesz magában?” mondta Harry. „Oké, akkor felmegyek és beszélek vele.” Mondtam Harrynek és felindultam Liam szobája felé. Kopogtam, majd megkérdeztem.” Hello, bejöhetek? Békés céllal jöttem” „Persze. Gyere” mondta flegmán. „Szóval… Csak azt szeretném mondani, hogy az amit az előbb láttál, nem volt igazi. Csak megjátszottunk mindent. Nagyon szeretlek, és szeretnélek vissza kapni. És próbáltam kideríteni mit érzel. És pont ez a reakciód döbbentett rá mit érzel” mondtam neki. „Igen? Akkor megláthatod hogy szeretlek. Most már megbocsátasz végre?” kérlelt. „ Igen, de még semmi csók.” Szorítottam magamhoz. „ Rendben. Már az is elég, hogy a karjaimban tudhatlak végre.” Mosolygott, majd puszit nyomott az arcomra. Annyira jó volt érezni az illatát. Megfogtuk egymás kezét, majd boldogan lesétáltunk a nappaliba. Mindenki örült neki, hogy végre kibékültünk , de Harry szemében láttam egy kis csalódottságot. Miután kiörvendtük magunkat, felöltöztem és elindultam haza…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése