2011. november 12., szombat

5.rész_A Bál

Hétfő reggel van. A bál napja..nem tudom hogy lehet egy bált hétköznapra tenni..de legalább ma nem kell suliba menni, se holnap :)) jó ez így. Ma ismét sms-re ébredtem. Egyszerre kettő is jött. Egy Beccatól és egy Nicitől. Leírták hogy tegnap még elég sokáig a srácokkal voltak és Becca összejött Zaynnel Nici pedig Louissal. Nagyon örültem nekik, de valahogy még is szomorú voltam Liam miatt. 11óra volt..csoda hogy a csajok még csak most írtak. Felkeltem az ágyból és lementem hogy iszom egy tejeskávét. Míg vártam hogy a kávé kifőjön hallottam hogy valaki kopok..oda sétáltam az ajtóhoz és kinyitottam. Harry állt az ajtóban. Én meg előtte pizsiben, kócos hajjal..nem tudtam hogy mit csináljak..próbáltam valamit csinálni magammal hogy normálisabban nézzek ki,amire elmosolyodott és megkérdezte "Baj lenne ha bemennénk?? Elég hideg van kinn" mosolygott.Amire nagyobbra nyitottam az ajtót és intettem neki hogy jöjjön be. Bevezettem a konyhába és mondtam neki hogy üljön le. "Na szóval, mi szél hozott?? " néztem rá kíváncsian. " Csak kiváncsi voltam hogy vagy. És este ha ráérsz lenne egy meglepetésem " mondta mosolyogva. 'Hát én éppenséggel este Őszibálon leszek" mondtam szomorúan. "Az nem baj.Akkor majd ott megmutatom :) hova jársz suliba??" mosolygott még jobban. " A Topaline -ba. A Cro pláza mellett" válaszoltam. "Rendben akkor ha ott találkozunk 9 kor az neked jó??"kérdezte nagy lelkesedéssel. " Tökéletes.De kérdezhetek valamit??"néztem rá félénken. "Persze,nyugodtan. Mi lenne az??" huzogatta a szemöldökét. "Liam hogy van ?? és mit szólt hozzá , hogy visszaküldtem a pulcsiját??" kérdeztem szem lesütve. Csalódottságot véltem felfedezni a szemében. "Nagyon meglepődött. Nem értette mi van." válaszolt. "Harry. Mivel nincs kisérőm a bálra..és kéne valaki aki apukám helyett eltáncolja velem a nyitótáncot..lennél a partnerem??" pirultam el. Láttam ahogy felcsillan a szeme."Nagyon szívesen.De milyen színű lesz a ruhád?? Mert akkor olyan csokrot veszek,ha nem baj." Mosolygott. "Vörös. és nem muszáj venned..nehogy már rám költsd a pénzt" mondtam. " Jajj ne hülyéskedj már.. De akkor hányra jöjjek érted??" kérdezte. " A 8 óra nekem megfelel ha neked is. " mosolyogtam. Megittunk egy tejeskávét és közben nagyon jól elbeszélgettünk. Olyan 2ig lehetett nálunk, amikor el kellett mennie . Kikísértem , elköszöntünk egymástól és megvártam míg elmegy. Miután elment , bementem a házba és leültem a tv elé egy adag chips társaságában. Nagyon jót lustálkodtam a délután. Tök jó filmeket adtak, az összeset megnéztem :D Rápillantottam az órára és láttam hogy 7 óra van , készülődni kéne. Lekapcsoltam a tv-t és felrohantam a szobámba. Gyorsan lefürödtem és megmostam a hajam. Megkerestem a ruhám, kitettem az ágyra és elkezdtem szárítani a hajam. Szerencsém, hogy tök szép hullámos a hajam így most nem kellett semmi mást csinálnom csak megszárítani. Nagy nehezen megszáradt, felkaptam a ruhám és feldobtam egy könnyű sminket. Mire kész lettem éppen 7:58 volt így felvettem a boleróm és kimentem a ház elé. Szerencsémre nem kellett sokat várnom, mert Harry nem sokkal rá megérkezett. Eszméletlen jól nézett ki az öltönyében. És hozott nekem csokrot. Kis aranyos."Szia Harry. Köszönöm hogy eljössz velem. Már nagyon kíváncsi vagyok a meglepetésre. És nagyon jól áll neked az öltöny" mondtam. Harry szinte szólni sem bírt a meglepettségtől. A csendet én törtem meg. "Hé Harry, mi a baj??" "Semmi sem, csak lélegzet elállítóan nézel ki" pirult bele a mondatába. "Hát köszönöm, de azért levegőt vegyél" mosolyogtam. "Akkor indulhatunk?? mert a végén elkésünk" mondta aztán elindultunk. Kinyitotta -majd becsukta nekem az ajtót. Nagyon jól elbeszélgettünk az úton. Mikor beléptünk a suliba, mindenki meglepődött hogy Harry a kísérőm. Eltáncoltuk a nyitótáncot, mit ne mondjak Harry elég jól keringőzik. Aztán eljött a 9óra és Harry azt mondta elmegy egy pillanatra. Majd 5 perc múlva felment a színpadra az igazgató és ezt mondta " Hölgyeim és Uraim a ma esti sztárfellépő: A ONE DIRECTIOOOOOOOOON" ordította, mire mindenki sikítozott ,én pedig döbbenten álltam. Felmentek a színpadra és Liam felkapta a mikrofont és ennyit mondott "Ma van köztünk egy olyan lány, akit tegnap nagyon megbántottam és szeretnék tőle bocsánatot kérni.Remélem megbocsájt nekem, mert nagyon kedvelem őt és nem szeretném elveszíteni" Erre a mondatra könnyek szöktek a szemembe..és kirohantam a terem elé. Hallottam ahogy elkezdik a "koncertet" és a sok lány örjöng. Kb 1 óra telhetett el, mikor vége lett a srácok fellépésének. Lassú zene kezdődött a párok (gondolom) elkezdtek összebújva táncolni. Leültem a földre és elkezdtem sírni.. végül arra lettem figyelmes hogy valaki a nevemet kiabálja. Felnéztem hogy ki az..és láttam hogy Liam és Harry állnak a folyosó végéén és felém tartanak. Letörölgettem a könnyeim és felálltam. Vártam hogy a srácok odaérjenek hozzám és addig megigazítottam a ruhám. Mikor odaértek kérdően néztem Harryre aki ennyit mondott " Ez lett volna a meglepetés..és szerettem volna ha kibékültök Liammel" Liam abban a percben ahogy ez Harry befejezte a mondandóját odalépett hozzám és megcsókolt. Vagyis csak próbált volna, de én ellöktem magamtól és kifakadtam " Liam, mit gondoltál?? hogy nem szólsz hozzám 1 napig, ellöksz magadtól , rám sem nézel én meg majd egy ének után megbocsájtok neked ?? Legalább mondanád el mi volt a bajod..egy csókkal semmit sem lehet elintézni" Már majdnem sírtam. Odafordultam Harryhez és megöleltem,aki pedig szorosan magához ölelt. Mire Liam elkezdte amit vártam " Ne haragudj tényleg..de most akkor elmondom az igazságot..már 8 hónapja volt barátnőm..de mikor megláttalak beléd szerettem..egészen a második csókig nem voltam benne biztos mit érzek..de mikor tegnap este láttalak Harryvel akkor rájöttem mit érzek , így szakítottam a barátnőmmel és most már szeretném ha megbocsájtanál, és ha már nem is akarsz velem járni, legalább enged meg hogy jóvá tegyem és gyere el velem vacsorázni." mondta és ezzel együtt kiragadott Harry öleléséből és magához szorított. Mikor megéreztem az illatát, ami már annyira hiányzott tudtam hogy nekem ő kell és senki más. "Rendben , megbocsájtok. De most az egyszer. Még egyszer nem lesz esélyed szóval vigyázz mit csinálsz" mondtam mérgesen. Mire Liam elmosolyodott kézen fogott és behúzott a terembe. Éppen a kedvenc lassúmat adták . Magához ölelt és elkezdtünk táncolni . Nagyon jó volt. Ez volt életem legjobb és legszebb estéje. Mikor vége lett a számnak, Liam megkért hogy menjek utána..kimentünk a suli elé és ő pedig odarohant egy kocsihoz.Kinyitotta és kivett belőle valamit , majd visszajött." Tessék , itt a pulcsim, hogy mindig veled lehessek most mostam ki nem rég. És egy nyaklánc amin van egy medál amire a te és az én nevem van gravírozva. Remélem tetszik. A barátnőid azt mondták hogy szeretet az ilyen dolgokat" mondta Liam. Én persze sírva fakadtam az örömtől és megöleltem. Hallottam hogy valakik tapsolnak. Hátra nézek és látom hogy a barátnőim azok kéz a kézben a pasijaikkal na meg persze Niall és Harry.."nekik is kéne barátnőt szerezni" gondoltam. Elengedtem Liamat és odarohantam hozzájuk , hogy megöleljem őket. Természetesen mind a hárman elestünk és nevetésben törtünk ki. Kontrának a srácok is ránk ugrottak így még viccesebb volt . Nagy nehezen feltápászkodtunk én pedig felajánlottam hogy menjünk el hozzánk , ha kell mindenki nálunk aludhat , egyedül vagyok otthon. A válasz egyértelmű igen volt, így összeszedtük a cuccunkat és elindultunk hozzánk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése