2011. november 12., szombat

61.RÉSZ_VAJON VÉGRE MINDEN SÍNEN LESZ ??

December 1.


Mióta megcsaltam Harryt,csak arra tudtam gondolni, hogy hogy lehettem ekkora barom. Nem érdekel,hogy másik lánnyal smárolt...de ő legalább nem feküdt le vele..és főleg nem a legjobb barátnőm volt az, akivel smárolt.És ez zavar a legjobban az egészben,hogy a legjobb barátjával csaltam meg szerencsétlent.

Egyik nap már azon voltam, hogy elmegyek Harryhez,és ha kell térden állva könyörgöm neki. Amikor két vendégem érkezett: Harry és Liam.
Nagyon meglepődtem rajta, de behívtam őket.
"Sziasztok.Hát ti?" köszöntem.
"Hát ti. "Nevetett Liam majd megölelt.
"Beszélhetnénk? Négyszemközt.." kérdezte Harry, csak úgy köszönés nélkül.
"Persze.Gyere.Menjünk fel a szobámba" mondtam neki, majd fel is indultam a lépcsőn,ő pedig utánam.
Mikor felértünk,becsuktam magunk után az ajtót, és bele is kezdett a mondanivalójába.
"Tudok a Zaynes ügyről,mindent. Zayn elmondta. Szóval szeretném, ha megbocsájtanál" nézett rám Harry.
"És ki volt az a lány, akivel smároltál??" kérdeztem tőle.
"A volt csajom,de megbántam és sajnálom" válaszolt.
"Oké." mondtam neki, mire ő odajött hozzám, és megakart csókolni. De én elfordultam.
"Mi a baj?? " kérdezte tőlem.
"Semmi,csak nem akarok csókolózni" vágtam rá, majd ki bontakoztam a karjaiból, és lementem a földszintre.
"Na ? Hogy sikerült?" kérdezte Liam bizakodva.
"Ő elárult mindent, de én mégis hogy mondjam el neki, hogy lefeküdtem veled??" kérdeztem tőle, már szinte sírva.
"Igazad van." húzta a száját Liam.
"Hát itt meg miről folyik a traccsparti?" érdeklődött Harry. Amint megláttam, kirohantam a házból, a kert végébe.
"Ennek meg mi a baja?" kérdezte felvont szemöldökkel Harry.
"Hát haver...jobb lesz ha leülsz." kezdett bele Liam.
"Hé. Megijesztesz." ült le Harry a kanapéra.
"Na szóval. Mikor berágtál rá Zayn miatt..akkor lefeküdtem vele...az én hibám volt az egész...az elején még ellenállt...de aztán megtörtént.." mesélte el a történetet Liam.
"Most ugye csak viccelsz??" kérdezte Harry.
"Sajnos nem. Még viccnek is rossz lenne.." válaszolt Liam.
"Most szívem szerint megölnélek, mert a legjobb barátom vagy..és képes voltál meg tenni ezt velem. De nem teszem ,mert én is megcsaltam Katát." sütötte le a szemét Harry.
"Most ez komoly??Mert ha igen, menj utána, és mondd el neki." mondta Liam, majd Harry azonnal utánam is jött.
"Héé. Megfogsz fázni. Gyere be." ölelt magához Harry.
"Nem érdekel. Nem érdemlem meg az életet.." mondtam neki sírva.
"Jajj. Ne legyél hülye. Miért ne érdemelnéd meg??" kérdezte.
"Mert megcsaltalak. És a legjobb barátoddal tettem." vágtam hozzá.
"És én is megcsaltalak...a volt csajommal." mondta
"De ti csak smároltatok. Én meg lefeküdtem Liammel." mondtam.
"Hát..igazából én is lefeküdtem Lindsay.vel..." sütötte le a szemét Harry.
"Igen?" néztem rá leesett állal.
"Igen. És sajnálom. De felejtsük el. Kezdjünk mindent tiszta lappal. De most tényleg gyere be." húzott fel Harry a földről.
"Köszönöm. Ígérem többet nem okozom csalódást."bújtam Harryhez, majd bementünk a házba.
"De tényleg ne szúrd el." nevetett, majd nyomott egy puszit az arcomra.
Mikor bementünk, Liam mosolyogva nézett ránk.
"Örülök,hogy kibékültetek, de én akkor most magatokra is hagylak benneteket. Sziasztok" nyomott egy puszit a homlokomra, és már ott sem volt.
"Na , Akkor most mit csináljunk?" kérdeztem Harryt.
"Nem is tudom. Békülős szex?" pirult el Harry.
"Tudod, ha nem kérdezed meg, hanem bele kezdesz, talán..de így.." húztam az agyát, majd elindultam a kanapé felé.
Majd ő elkapta a kezem, és visszarántott. Elkezdtünk csókolózni, aztán egyre forróbb lett a hangulat. Először lekerült rólam, majd lassacskán róla is a póló. Aztán elkezdett csókolgatni a vállam vonaláig, s haladt egyre lejjebb. Idővel a nadrág is lekerült, én pedig a lábammal átfogtam a derekát, és közelebb húztam magamhoz. Elindultunk a kanapé felé, s végül azon kötöttünk ki. Végtére is lekerült rólunk minden és egymáséi lettünk. Ez volt életem eddigi legjobbja. Nem hiszem el, hogy ehhez egy ilyen rossz eseménynek kellett megtörténnie....
Aznap estét Harry nálunk töltötte, és mondanom sem kell szerintem,elég jól eltelt az éjjel ....

3 megjegyzés:

  1. Én nagyot csalódtam Herry-ben eleinte az ő karakterje volt a legszimpibb, oszt most átváltozott egy erkölcstelen perverz idiótává :((( Kata egy kurva az vitathatatlan na és Liam szóra szem érdemes..... És ezzel szerintem teljesen elszállt a story varázsa, eleinte örömmel olvastam, azutám amikor Herry és Kata összejött oan édes részek voltak,de most........... :((//

    VálaszTörlés
  2. olvasd el az 58.résznél a kommenteket,és megérted hogy miért van ez :))

    VálaszTörlés
  3. NdaCicush...erre csak azt tudom mondani, hogy egy tortenet, az iro "fantaziavilaga, elkepzelese" . Lehet, hogy o ezt igy hozza ossze. En is irok 1Ds tortenrtet, ott is akadnak pozitiv es negativ olvasok. Orulunk ha kapunk kritikakat, akar negatviv, akar pozitiv, mert epitojelleguek. De ezert ne itled el a szereploket...o igy formalja meg oket es kesz. Nekem pl. Harry nem tudom perverznek meg semmi...csak kicsit ramenos..de tetszik...Kata nem kurva, csak zavarodott...stb. Mindjuk az teny, hogy az elejen az az erzes vlt, hogy ha Kata es Liam veszekedtek, egybol elkapott a rossz erzes, es tovabb akartam olvasni, hogy kibekulbek e...(es ez nagy szo, mert eddig ilyet 1tortenrtnel SEM tapasztaltam) ->> vagyis megfogott a tortenet. Lehet, hogy az iro meg kezdo, es nem eszleli a hibait, de lehet, hogy nem az elso tortenete. Igy kell elfogadnunk. Ha meg nem tetszik, ajanlani szoktam jobb sarokban az "X" jelet. :)
    /senki ne vegyen le semmi rosszindulatot...ez csak az en velemenyem...+ elnezest a helyesirasi hibakert, csak telefonrol irtam.../ xx

    VálaszTörlés