2011. november 12., szombat

49-50.RÉSZ

Október 3.




Másnap reggel boldogan keltem fel. Az a tudat, hogy az ember, akit teljes szívemből szeretek, mellettem fekszik, valami hihetetlen érzéssel töltött el. Mikor felkeltem, Harry még aludt, de úgy gondoltam, hogy felébresztem. Így hát felé fordultam és megcsókoltam. Meglepetésemre Harry azonnal visszacsókolt. Reggel volt, és én már heves csókcsatába kezdtem vele. De nem zavart. Gyakrabban szeretném ezt csinálni. Imádom amikor megcsókol.Olyankor a fellegekben járok, és nem érdekel senki és semmi. „Háborúnkat” Annie törte meg.
„Hajji, Ugye most nem bántod Katát?” nézett ránk kerek szemekkel Annie, amire azonnal nevetésben törtünk ki Harryvel.
Kimásztam az ágyból és felkaptam Annie-t.
„Dehogy bánt. Csak kimutatja , hogy szeret. De köszönöm, hogy aggódsz értem.” mosolyogtam a kislányra, és leültem vele az ágy szélére.
„Biztos? Mert megvédelek. Ejős vagyok én” vigyorgott Annie.
„Vicces vagy Annie, de tényleg nem bántottam . Csak csókolóztunk” mondta neki Harry.
„Csókolóztatok?? Hát az meg mi?” kérdezte leesett állal a kislány.
„Hát… amikor két ember nagyon szereti egymást akkor a nyelvüket egymás szájába nyomják...” adta a meghatározást Harry.
„És az nem undojító?? Olyan fújj” fintorodott el Annie.
„Hát nekem tetszik.” mondta Harry,aztán megcsókolt.
„Jujj. Én is kiakajom pjóbálniiii”csillant fel a szeme Annienek.
„Nana. Még kicsi vagy. Majd ha felnősz.” mondta Harry.Olyan aranyos amikor megijed. :)

„Jendben Hajji. Akkoj majd ha felnövök. Éhes vagyok. Mikoj eszünk?”nézett boci szemekkel Harryre Annie.
„Mit szeretnél enni? Gyere, szóljunk Tatenak.” mosolyogtam Anniere ,amire megfogta a kezem és így mentünk Tatehez.
„Tate kaja van.” kiabált Harry.
„Idióta. Ne a fülembe” nevettem .
„Upsz,bocsánat.” pirult el Harry.
„Meg amúgy is…itt állunk az ajtaja előtt” vontam fel a szemöldököm.
„Valaki nagyon morcos ma reggel.”ölelt meg Harry.
„Igen az vagyok. Megszakították az örömöm.” tetettem sértődöttséget.

„Óóhaaa. Tate, Annie. Forduljatok el. Most” utasította húgait Harry.
„Igenis.”mondták egyszerre, és el is fordultak.
Harry azonnal megcsókolt.Heves csókolózásba kezdtünk, de sajnos hamar abba kellett hagynunk,mert Harry húgai éhen fognak halni.
Mikor visszafordultunk a lányokhoz, azonnal nevetésben törtünk ki, mert a két kislány tátott szájjal bámult ránk.
„Na mi ilyen hihetetlen? Vigyázzatok, mert elviszi a cica a nyelveteket” simogatta meg a lányok fejét Harry.
Annie azonnal a szája elé kapta a kezét, szerintem megijedt hogy tényleg elviszi a cica a nyelvét.
„Annie. Mi a baj?” guggoltam mellé.
„Nem akajom , hogy a cica elvigye a nyelvem” mondta száját a kezével takarva.
„Jajj,ez csak egy vicc. Ne félj. Na de gyere, megnézzük mit lehet enni reggelire.” mosolyogtam,majd felvettem Anniet és elindultam vele a konyhafelé.

Harry és Tate már a konyhában vártak ránk. Jó volt nézni , ahogy Harry sürög a konyhában.
„Megérkeztünk szakács bácsi. Mi lesz a reggeli?” kérdeztem Harryt, és leraktam Anniet egy székre.
„Amit csak szeretnétek. De azért ne legyen nagyon nehéz” mosolygott.
„Hmm. Segítsek ? Jó vagyok reggeli készítésben” kérdeztem felvont szemöldökkel.
„Hát azt megköszönném. Majd kapsz valami ajándékot” kuncogott Harry.
„Én is-én is.” kezdett pattogni a széken Annie.
„Te majd máskor. Most Katán a sor” mondta Harry.
Odasétáltam Harry mellé, majd megöleltem. Ölelkezésünk után, kinyitottam a hűtőt és megnéztem a „kínálatot” .
„Harry,mi lenne ha tejbegrízt csinálnánk nekik?? Lehet?”kérdeztem tőle.
„Hát nem is tudom..olyan kicsik még ennyi édességhez.” válaszolt Harry.
„Na Harry légysziii.” kezdett könyörögni Tate, amihez Annie is csatlakozott.
Végül Harry beadta a derekát, így tejbegrízt készítettünk nekik. Igaz, hogy nem nehéz megcsinálni, de én profi vagyok benne . ^^ Mivel gyorsan el is készül, ezért nagyon szeretem ezt csinálni.
„Harry. Nyugodtan ülj le, majd én megcsinálom. Nem nehéz.” utasítottam Harryt, aki azonnal le is ült, és büszkén nézte , ahogy sürögtem a konyhában. Mikor elkészült a tejbegríz, kiszedettem a tányérokat és a kakaót Harryvel a szekrényből, és együtt kiszedtünk hűlni a lányoknak.
Harry lerakta az asztalra, aztán együtt meg reggeliztünk. Mikor végeztünk, én elmentem a lányokkal megmosakodni, amíg Harry elmosogatott. Szeretem a házias fiúkat. Főleg, hogy utálok mosogatni.
Mosakodás után, kerestünk a lányoknak ruhát, aztán felöltöztettem őket.

Ebben a feladatban Harry is besegített. Míg én Tatet öltöztettem, addig ő szenvedett Annievel. De ahogy a fürdésnél, most az öltöztetésnél akadtak problémák.
Nagy nehezen felöltöztettük őket, és közben megbeszéltük, hogy lemegyünk a parkba.
„De előtte beugrunk hozzánk,ha nem baj. Addig majd ellesznek Larryvel” mosolyogtam.
„Persze-persze. Menjünk. Csak hozom a telefonom” nyomott puszit az arcomra Harry,aztán a lányokkal lesétáltunk az előtérbe és feladtam Anniere a cipőjét.
Mire végeztünk, Harry is megérkezett, és elindultunk hozzánk.
Nálunk gyorsan átöltöztem, és felfogtam hajam. Mikor lementem a nappaliba, örömmel láttam, ahogyan a lányok játszanak Larryvel. Hagytam, hogy egy kicsit még játszanak, aztán kézen fogtuk őket és elindultunk a parka. Érdekes látványt nyújthattunk, ahogy Harryvel fogtuk egymás a kezét, a két lány meg a két oldalunkon volt..

1 megjegyzés:

  1. A vége annyira aranyos, szinte a szemem előtt lebeg a kép ahogy fogják egymás kezét és a két oldalukon a lányok *-*

    VálaszTörlés