2011. november 12., szombat

62.RÉSZ_ A NAGY TALÁLKOZÁS

Ebben a részben végre felfog tűnni Niall barátnője. És lesz még egy új szereplőnk, Niall unokatestvére, Taylor. Na meg persze felfog tűnni a Big Time Rush is. De belőlük a legfontosabb James .

Big Time Rush



Jason Maslow


Taylor


December 12.


Végre kibékültünk Harryvel, és remélem,hogy ez már végleges is marad. Nagyon szeretem őt, és nem szeretném még egyszer elveszíteni.
Hosszú idő után. végre találkoztunk Niall barátnőjével,és most az unokatesóját is bemutatta nekünk . Erre nem máshol,mint egy Big Time Rush koncerten került sor.
Nagyon izgatottan vártam. Bár nem szeretem a Big Time Rush-t, de szívesen töltöm az időt a barátaimmal. És hát, ahova ők mennek, odakövetem őket én is. Na jó, ez csak a bulizásra érvényes ><
Izgatottan készülődtem az estére. Vagyis csak készülődtem volna, mert Harry állandóan megzavart. Állandóan azzal jött, hogy ő most smárolni akar, és hogy ne készülődjek. Meg hogy késhetünk is egy kicsit. És mind ezt a koncert előtt 1 órával, 5percenként eljátszotta.Nagy nehezen sikerült leállítanom. aztán gyorsan elkészültem, és el is indultunk a helyszinre.
Mikor odaértünk, rögtön feltűnt, hogy Niall mellett két gyönyörű lány áll. Az egyik, természetesen Alexis volt,a másik meg az unokatesója. Még egy olyan gyönyörű lányt, még nem láttam. Kiszálltunk a kocsiból, és rögtön oda is mentünk hozzájuk.
"Sziasztok" üdvözöltük őket.
"Hello. Végre,hogy ideértetek" pattogott Niall.
"Bocsi,csak ez az idióta nem hagyott békén" mentegetőztem.
"Hülye vagy Harry. De ezt eddig is tudtuk. Na induljunk befelé. Ja,de előtte bemutatom az unokanővérem Taylor. Taylor ők a barátaim, Harry és Kata." mutatott be minket egymásnak Niall.
"Szia, Örvendek a találkozásnak. Végre megismerhetlek" mondtam Taylornak, majd kezet fogtam vele.
"Én meg Harry vagyok. Szerintem tisztára hasonlítasz Niallre." mosolygott rá Harry,aztán ő is kezet fogott vele.
"Én is örvendek. És köszönöm,de szerintem egyáltalán nem hasonlítunk" mosolygott a lány is.
"Na jó, Most már mehetünk" unszolt minket Niall,aztán bementünk a VIP szekcióba. Csak ezért örülök, hogy a srácok híresek.
Persze míg bejutottunk,csomó rajongó megtalált minket, de nem baj, egyszer kibírjuk.
A srácok mondták, hogy koncert után összefutunk a Big Time Rushhal, és velük töltjük az este többi részét. Láttam, hogy Taylort ez nagyon felvillanyozta.
"Tán nem tetszik valamelyik??" érdeklődtem.
"De. James.Ott a piros pólóban." mutatott az egyik srácra.
"Hmm. Tényleg jól néz ki. Majd intézünk valamit." kacsintottam Taylorra.
"Jajj ne. Én félek. És nem is ismer." pirult el.
"Hát, épp itt az ideje, hogy megismerjen." mondtam, majd tovább figyeltem a koncertet.
Harry és Niall az egész koncertet végig pusmogták, nem értem mit tudtak ennyit dumálni.
Mikor vége volt a koncertnek, a srácok azonnal a BTR.sek felé vették az irányt. Harry megfogta a kezem, és húzott maga után.
"Héé.Én is tudok menni ám,nem kell húzni." mondtam neki.
"Bocsánat. Elragadott a hév." ölelt meg, majd nyomott egy puszit az arcomra.
"Semmi baj. De akkor menjünk" vigyorogtam rá.
Mikor odaértünk a BTR-esekhez, bemutatkoztunk nekik és megvártuk míg összeszedik magukat.
Harry közölte,hogy egy szórakozóhelyre fogunk menni, de előtte, beugrunk Jamesékhez, hogy a többiek lefürödhessenek, meg vegyenek fel tiszta cuccot.
Követtük a srácokat, aztán beszálltunk a kocsiba, és elmentünk Jamesékhez.
Óriási házuk van, nem is értem minek nekik akkora. Mindenkinek külön fürdője van. Ez azért előny.
Míg ők készülődtek, addig mi a nappaliban dumáltunk a többiekkel. Taylor elárulta, hogy nagyon örülne neki, ha legalább barátok lehetnének Jamessel. Niall meg totálisan támogatta is ebben a célban.
"Figyelj, majd én összehozok mindent,te ne aggódj. Végtére is, csak miattad hoztam ezt a mai dolgot össze." kacsintott Niall az unokatesójára.
"Ohh.Köszönöm" pirult el teljesen a lány.
"Na készen is vagyunk,mehetünk" toppant be a nappaliba Logan
Mi ismét követtük őt, aztán a szórakozóhelyig meg sem álltunk.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése