2011. november 12., szombat

37-38.RÉSZ_ LIAM SZÜLINAPJA

Augusztus 29.
Már egy hete, hogy szakítottunk Liammel. De hála a srácoknak, csak a szakításunk napján sírtam, de akkor eleget, azt hiszem.
Ma van Liam szülinapja. Szívem szerint el sem mennék a bulijára, de mivel én rendeztem muszáj lesz. De majd még meggondolom.
Mikor felkeltem, azonnal bekapcsoltam a gépem. Nem tudtam magammal mit kezdeni.
Felmentem Twitterre és láttam, hogy 8millió üzenetem jött. Hát één ezeket tuti nem fogom elolvasni.
Azért gyorsan végig pörgettem, és láttam hogy Becca írt. Azt kérte, hogy menjek fel msnre. Kérése szerint tettem.
Ahogy bejelentkeztem, rögtön rám írt.


˙ˇ˘°♥ Beccaaa ♥°˘ˇ˙
Szia. Már  annyira várom az estét. Miben jössz?? *.*
>.< Kat >.<
Szia. Hááát...az sem biztos hogy megyek =/
˙ˇ˘°♥ Beccaaa ♥°˘ˇ˙
Hogy micsoda ?? :|| Mert??
>.< Kat >.<
Hát mert tudod...Liam meg én szakítottunk...
˙ˇ˘°♥ Beccaaa ♥°˘ˇ˙
Hogy mi?? Miért??
>.< Kat >.<
Hát mert..végig volt valakije amíg jártunk.
˙ˇ˘°♥ Beccaaa ♥°˘ˇ˙
A kis buzi...de azért gyere már el. Ha ott lesz a csaj majd megverjük... naaaa
majd még meggondolom... na de mesélj. te hogy vagy??? Babával minden okéé ?? :))
˙ˇ˘°♥ Beccaaa ♥°˘ˇ˙
Hát persze..miért ne lenne ??:DD
>.< Kat >.<
nem tom. csak kérdeztem.
1 pill csörög a telefonom. Felveszem.
Írtam Beccanak, majd felvettem a telefont, Harry volt az.
"Szia. Na hogy vagy??" kérdezte udvariasan
"Köszi, megvagyok. Na mond miért hívtál" válaszoltam
"Na meg van a terv. Megszívatjuk Liamet, hogy járunk. Vegyél fel valami dögöset. 7re érted megyek, mert előtte még szeretnélek elvinni valahova" ecsetelte Harry.
"OKÉÉÉ.Akkor 7kor." válaszoltam
"Okés. Szia" tette le a telefont, majd én is letettem és visszaültem a géphez.
Na szóval úgy néz ki , hogy megyek.Ti mikor jöttök??
˙ˇ˘°♥ Beccaaa ♥°˘ˇ˙
Kb 10 kor. Addig Zaynéknél leszünk.
>.< Kat >.<
Értem. én megyek. Akkor majd találkozunk. jó legyél. szia
˙ˇ˘°♥ Beccaaa ♥°˘ˇ˙
Okés. szia


Megnéztem, hogy van e valami érdekes még, aztán kijelentkeztem.
Kapcsoltam zenét, és kicsit összepakoltam a szobámban, hogy elüssem az időt.
Szépen lassan összepakoltam, aztán elmentem fürdeni, meg hajat mosni.
Mikor kész lettem, felkaptam egy melegítőt, a hajamat pedig becsavartam egy törölközőbe.
Míg száradt a hajam, addig csináltam magamnak egy szendvicset.
Egy pohár kakaó társaságában megettem, aztán felmentem keresni valami ruhát.
Végül egy fekete ujjatlan ruha mellett döntöttem. Kerestem hozzá egy bolerót és egy cipőt, és elmentem hajat szárítani.
Nagy nehezen megszárítottam a hajam, aztán felöltöztem.Mire kész lettem már 7 óra volt.
Lesétáltam a nappaliba. Megnéztem magam a tükörben, és beraktam egy kis táskába
a telefonom, majd kimentem a ház elé.
Nem sokára Harry meg is érkezett. Tiszta dögös volt abban a pólóban és nadrágban. Nem tudom hogy csinálja.
"Szia. Nagyon jól nézel ki. Indulhatunk??" üdvözölt
'Szia. Igen persze" mosolyogtam rá.
Beszálltunk a kocsiba és elmentünk egy étterembe.
"Amúgy, minek megyünk étterembe?? Én is főzhettem volna." mosolyogtam rá.
"Nem. Mert van egy tervem. És így jobb" mesélte.
"Oké. Te tudod" nevettem.
Egész úton tök jól elbeszélgettünk. Mikor megérkeztünk, csodálkozva láttam, hogy olyan helyen vagyunk, ahol az asztalok egy óriási tér közepén vannak. Tök hangulatos volt. Nem messze tőlünk volt egy szökőkút is. Tiszta Olaszország.
És nem messze tőlünk, csodás folyópart volt.
Meglepett,de nagyon sokat sétáltak arra, és senki nem kért autogramot Harrytől se semmit. Hmm..na mindegy.
Míg én csodáltam a helyzetet, Harry rendelt. Spagettit. Mert hogy hasonlítsuk össze az övével. Mondom oké..
Szépen lassan megkajáltunk, aztán lementünk a folyópartra. Éppen Naplemente volt.
"Olyan gyönyörű nem??" kérdezte Harry.
"De. Az.És romantikus.." húztam a számat.
"Iiigen" húzta el a szót... és megcsókolt.
Azonnal ellöktem magam tőle.
"Harry ezt nem kéne...de tényleg." förmedtem rá.
"Igazad van.. ne haragudj. Sajnálom. Csak elragadott a hév.." sütötte le szemét.
"Ok. Semmi gáz. De ilyen még egyszer ne legyen." löktem meg egy kicsit a vállát.
"Oks. Na indulhatunk??" kérdezte.
"Felőlem.' válaszoltam, majd el is indultunk az autóhoz.
Beszálltunk és a srácok házáig meg sem álltunk.
Az ajtó előtt még megbeszéltünk mindent amit kellett, majd kézen fogva besétáltunk az ajtón.
Ahogy beléptünk, minden szem ránk szegeződött. Még Liam és az a kis...na had ne mondjam mi..is minket nézett.
Mi pedig szépen nyugodtan besétáltunk a konyhába. Nem sokára Niall jött be utánunk.
"Hát srácok. Ez igazán jól sikerült...Liamet most eszi a méreg" kuncogott.
"Ez van. Nem nagyon tud érdekelni" mondtam a srácoknak.
A srácokkal a konyhába gangeltünk, aztán észre vettem hogy Becca és Zayn megérkeztek, ezért oda mentem hozzájuk.
Beccanak már elég nagy volt a pocakja , de még így is tök jól nézett ki.
"Sziasztok" öleltem meg őket.
"Hát helló. jó látni" köszönt Becca.
"Jó partinak ígérkezik" mosolygott Zayn ,majd odament a többi sráchoz.
"Na mesélj mi van. Látom valami nem oké" néztem Beccara.
"Ááá semmi. Csak Liam csaja...annyira megverném. Bazd Liam lehozta Zaynnékhez, hogy míg nem jönnek ide, had legyen ott, mert nem akarja egyedül hagyni..persze Zayn egész végig vele foglalkozott." dühöngött Becca.
"Ne is foglalkozz azzal." mutattam a csaj felé, majd mikor észre vettem, hogy smárolnak sírva rohantam a konyhába. Még szerencse, hogy nagy korú majdnem mindenki, ezért vettem csomó piát.
Sorra húztam le a feleseket. Nem tudtam magammal mit csinálni. A srácok meg csak néztek, hogy mi van.
Aztán Harry jött oda hozzám.
"Jól vagy?? Szerintem ennyi elég lesz" vette ki a kezemből a poharat.
"Igen. De inkább igyál velem egyet." néztem rá.
Majd kérésem szerint tett és ittunk egy felest.
Utána elmentem egy kicsit sétálni. Jól esett a friss levegő.
Mikor bementem a házba, láttam hogy Becca egyedül álldogál.
"Hát te ??" kérdeztem.
"Várom Zayn-t. Azt mondta elmegy valahova, de azóta sem jött vissza, Ennek fél órája." mesélte.
"Előbb láttam kinn. Épp cigizett." mutattam az ajtó felé.
"Cigizett?? Istenem. Megbeszéltük, hogy leszokik. Na..itt is jön" nézett a hátam mögé.
"Na mi az??" kérdezte Zayn nevetve.
"Semmi, csak haza szeretnék menni" mondta Becca.
"Ok. Akkor menjünk. Szia Kata." köszöntek el.
Én pedig visszamentem a konyhába, és ittam még egy felest.
A buli végére mindenkivel ittam egy kört...még Liam csajával is.
Szegény csajnak a végén a fején landolt a pohár... így Louis gondolt egyet és azt mondta
"Mivel te meg Harry nem vagytok a legjobb formában, ezért most haza viszlek titeket"
"De én így nem mehetek haza," válaszoltam.
"Akkor Harryéknél alszol, de itt nem maradsz" majd kézen fogott engem és Harryt, aztán beültetett a kocsiba.
Egészen Harryékig meg sem szólaltunk.
Mikor megérkeztünk bementünk, és minden bizonnyal meg is fürödtünk, mivel Harry pólója volt rajtam, meg egy alsónadrág. Nem tudom mi történt a haza út után, mert az utolsó emlékem az , hogy Louis segít beülni a kocsiba....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése