2011. november 12., szombat

25.RÉSZ_BULI UTÁN

Eszméletlen jó volt a tegnapi buli. Nagyon jól éreztem magam. Bár mikor láttam Harryt azzal a lánnyal, nagyon rossz érzés volt. Remélem Beccanak sem lett semmi baja. Mára biztosan halál másnapos. De így jár aki sokat iszik :DD

Ahhoz képest , hogy kb hajnali 5kor jöttünk haza (vagyis Liamékhez) elég hamar felkeltünk. Bocsi, felkeltett Niall. A kis majom berohant a szobába és elkezdett kiabálni hogy "Ég a konyha, ég a konyha". Erre felugrottunk az ágyból és lerohantunk a konyhába. Mikor leértünk, láttam, hogy Niall palacsintát akart sütni, de elfelejtkezett az olajról amit a palacsintasütőbe tett, ezért az meggyullad. A hülye gyerek meg öntött rá vizet, ezért még jobban lángolni kezdett. Csodálom, hogy nem égette le a kezét :| Majd fogtam magam, kivettem egy fedőt a szekrényből és ráraktam a palacsintasütőre. Amibe persze rögtön abba maradt az égés.. :DD
"Drága Niall. Ahelyett hogy vizet öntesz a lángoló olajra, legközelebb tegyél rá egy fedőt." mosolyogtam rá álmosan.
"Srácok. Ne haragudjatok, hogy felébresztettelek titeket, de nagyon megijedtem." pirult el.
"Semmi gáz. én is ezt tettem volna , ha nem tudnám mit kell ilyenkor csinálni" mondtam Niallnek majd megöleltem. Láttam szerencsétlenen, hogy még mindig fél. Olyan kis aranyos.
"Na akkor engesztelésképpen, most sütök nektek palacsintát" nevetett Niall.
"Oké. De inkább segítek. Nehogy megint felgyújts valamit" mondtam neki, majd elindultunk együtt a konyhába.
Nagyon jól elszórakoztunk sütés közben. Nem is tudtam hogy ilyen jó fej. Nagyon sok mindent megtudtam róla. Mint például, hogy van egy Öccse, akit Chrisnek hívnak és hogy szereti a kutyákat. A kedvenc színe pedig a kék. Mesélte, hogy hiányzik neki a családja, de örül neki, hogy olyan srácokkal van körül véve, mint Liam,Harry, Louis és Zayn. Azt is elárulta, hogy szerencsére jövő héten anyukája eljön hozzá és a tesója is .Sajnos az apukájának sokat kell dolgoznia, ezért őt még egy darabig nem láthatja. Látszott rajta, hogy nagyon örül neki.
Aztán elmeséltem neki, hogy sajnos én nagyon keveset látom az apukámat, mivel híres focista, szóval csak karácsonykor van otthon, meg a szezon vége után 1 hónapot. A tesómat pedig csak nyáron látom. Egyetlen olyan személy van akit gyakrabban látok, az az anyukám. de ő is csak hétvégente van otthon, vagy akkor sem. Mivel orvos, neki is sokat kell dolgoznia. Míg nem töltöttem be a 14et addig a nagyszüleimnél laktam, de mivel ők már sajnos meghaltak, így egyedül éltem gyakorlatilag az elmúlt 3 évben. Erre gondolatra elkezdtem sírni. Nagyon hiányoznak a nagy szüleim. Niall észrevette hogy nem minden oké, ezért megölelt. Mikor sikerült abba hagynom a sírást, elmondtam neki, hogy örültem a plázás balesetnek még szeptemberben, mert így bekerültek ők az életemben, és így gyakorlatilag sosem vagyok egyedül. Nagyon nagy támaszt nyújtanak nekem. Láttam rajta, hogy tökre jól esett neki amit mondtam. Mikor végre befejeztük a sütögetést, szóltunk a srácoknak hogy jöhetnek enni. Niall kirakta a tányérokat, én pedig kivettem a hűtőből a narancslevet és a juharszirupot. Nincs is jobb a juharszirupos palacsintánál :DD Najó a csokis, így fogtam magam és kerestem csokiszószt is..vagy mi a neve :DD
Megreggeliztünk, majd bepakoltunk mindent a mosogatógépbe. A srácok kitalálták, hogy mi lenne ha filmezős napot tartanánk? Mindenki beleegyezett, majd lehoztunk takarókat és párnákat, kinyitottuk a kanapét, és letelepedtünk Nagyon jó filmeket néztünk. Mint például a Másnaposok 2, a Silent Hill és a Tébolyultak. Nagyon félelmetes volt az utóbbi, de szerencsére most senki nem ijesztett meg, Mikor már a 4. filmet kezdtük volna nézni, megérkezett Zayn is.
"Sziasztok. Hát ti ?" kíváncsiskodott.
"Filmes napot tartunk. Csatlakozol??" néztem rá.
"Persze , csak először ennék valamit" nevetett Zayn.
"A pulton van palacsinta. De ha gondolod csinálok neked valami mást" mondtam neki, majd felálltam.
"Az jó lenne, köszi" vigyorgott.
"Mit szeretnél??" vontam fel a szemöldököm.
"Special chicken es salátát ,ha lehet" pirult el.
" Rendben. Lehet" nevettem, majd elkezdtem neki főzni, Szerencséje hogy imádom :DD
Mikor kész lettem vele, és Zayn is megkajált, visszamentünk a többiekhez és leültünk megnézni a Micimackót. Szegény medve elég gyépés :DD Vicces volt :DD
Még rengeteg filmet megnéztünk,nagyon jó délután volt :))
Szeretnék még sok ilyet :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése