2011. november 23., szerda

67.rész_Utazás

Január 7.


Mióta megtudtam,hogy januárban a srácok Amerikába mennek turnézni, és mi is mehetünk velük,teljesen izgatott voltam minden nap. Számoltam,hogy még hány napot kell aludni,hogy január 7 legyen. Pont mint egy kisgyerek.

És eljött a várva várt nap. Ma végre repülünk : )
Már előző este összepakoltam mindent,és megnéztem milyen az időjárás Brazíliában , mivel az az első úti cél. Kivettem a szekrényemből egy farmert, mellé egy trikót és Liam  pulcsiját. Gyorsan felöltöztem, megmostam a fogam, majd copfba kötöttem a hajam.Mikor végeztem, levittem a nappaliba a cuccaim és felmentem anyához.

-Szia anya. Kérhetek valamit?- mosolyogtam rá, majd lehuppantam mellé az ágyra.
-Persze kicsim.Mondd csak.- ölelt meg anya.
-Kivinnél a reptérre kérlek?-néztem rá őzike szemekkel.
-Persze, de mikor?-kérdezte.
- Hát…most.-mosolyogtam.
-Oké.Akkor míg felöltözöm csinálj nekem egy kávét kérlek.-mondta, majd ki is pattant az ágyból.

Lementem a konyhába, majd megcsináltam a kávét. Mire kifőtt, anya már kész is volt. Gyorsan megitta a kávéját, aztán már úton is voltunk a reptérre. Most szerencsére nem mi érkeztünk utoljára. Lou és Nici még sehol sem voltak. Vajon miért? Mikor kiszálltam a kocsiból, azonnal odarohantam Harryhez, aki idegenkedve ölelt meg.

-Hé. Mi a baj?-néztem Harryre aggódó tekintettel.
-Miért van rajtad az ő pulcsija?-bökött fejével Liam felé.
-Talán mert nem akartam egy szál trikóban eljönni? –néztem Harryre kérdően.
-De miért pont az ő pulcsiját kellett felvenned?-kérdezte szomorúan.
-Nyugi. Ez csak egy pulcsi. Nem azért vettem fel,mert Liamé…megnyugodhatsz.-mondtam neki.
-Oké. Bocsánat. Csak azt hittem, hogy te meg ő…szóval….-hebegett-habogott Harry.
-Na jó ! Ezt most sértésnek veszem.-löktem vállba aztán elindultam Liam felé.
-Amúgy milyen sertés?- hallottam Louis hangját a hátam mögül.
-Jajj te idióta.-mosolyogtam rá, majd ténylegesen odamentem Liamhez.
-Szia.-öleltem meg Liamet.
-Helló. Hát te meg? Meg a pulcsimban? Mi a …?-vigyorgott Liam.
-Ne kezd már te is kérlek…-forgattam a szemeim.
-Most mi rosszat mondtam? Bocsáss meg kérlek !- fogta meg Liam a kezem.
- Te semmit. Csak Harry olyan bolond. Azt hiszi, hogy mert a te pulcsidban vagyok, ezért van valami köztünk…-mondtam , majd elhúztam a kezem.
-De lehetne!- húzogatta a szemöldökét.
-De nem.-kacsintottam rá, majd visszamentem Harryhez.
-Na mi van az újdonsült barátoddal?-kérdezte Harry.
-Mi lenne? Megfigyelésem alapján, arra a következtetésre jutottam hogy féltékeny, és én ezt nem szeretem.-mondtam.
.Most te ugye nem Liamről beszélsz?-kérdezte Harry.
-Nem. Rólad te majom.-löktem meg.
-Ja. Az más. De nem vagyok féltékeny.-dörmögte.
- A reggeli hangod. Imádom.-nevettem, majd megcsókoltam.
-Én pedig a reggeli csókjaidat szeretem.-mondta, majd ő is megcsókolt.
-Bocsánat tubicáim, de mennünk kell.-szakított minket félbe Lou.
-Egy pillanat.-mondta Harry, majd újra megcsókolt.

Aztán elköszöntünk anyukámtól, meg mindenki szüleitől, aztán elindultunk,hogy beszálljunk.
Ekkor vettük észre, hogy Des nincs velünk.
-Na de várjatok.Des Merre van?-kérdeztem.
-Most hívott.Baleset volt, ezért késik. De 5 perc és itt van. Ez tuti.-mondta Liam
-Hát öt percet még kibírunk.-mondta Niall.
Des tényleg megérkezett 5 perc múlva, szóval be is szállhatunk.

Az egész utat végig ökörködtük. Nem is mi lettünk volna,ha nem így viselkedünk. A légiutaskísérő vagy 10 percenként jött , hogy maradjunk kussba.
Eszméletlen vicces volt. Meg az,hogy az egyik öreg néni , az hitte Loura ,hogy az unokája, ezért amíg Lou el nem aludt, a nénike végig őt fárasztotta. Nem tudtam megállni, hogy ne röhögjek.Ezen persze meg a többieknek kellett nevetni. Szóval meg volt a hangulat. A sok nevetéstől teljesen elfáradtam,és egyszer csak azon kaptam magam, hogy elalszom Harry karjaiban.

2 megjegyzés:

  1. adkgjsdakflhgaélkn♥már megint milyen jó rész basszuuus *-* kössz h elfelejtettél hugi :D ♥ amúgy szeretlekk.♥:D

    VálaszTörlés
  2. bocsánat :$ most már igérem h figyelek. csak vonaton,meg kórházban nehéz írni..:$ és köszönöm :))

    VálaszTörlés