2011. november 19., szombat

63.rész_Taylor és James




A hangulat, már az odafele úton meg volt. Az egész utat végig nevettük. Szerintem, amikor megálltuk  a lámpáknál és valaki elment mellettünk,azt hitte hogy valami drogos banda van a kocsiban.
A levegő nagyon forrott James és Taylor között. Úgy éreztem, hogy az este végére tutira egy párt fognak alkotni. És nem is tévedtem nagyot. Akkor hát elmesélem, hogy is történt :D
Amikor kiszálltunk a kocsiból, még mindig szakadtunk a röhögéstől.  Nagy nehezen lenyugodtunk, aztán bementünk  a klubba ,amit Logan nézett ki. Egész hangulatos hely volt.  Amikor beléptünk, épp Eric Saade-től ment a Made Of Pop. Imádom azt a számot. Amint meghallottam elkezdtem énekelni. A többiek egyszerre néztek rám, majd elkezdtek nevetni. Szerintem a fejem, a vörös legsötétebb árnyalatában pompázott. Harry rögtön magához ölelt, és nyomott egy puszit az homlokomra, majd a fülembe súgta. „Nekem nagyon tetszett. Ne törődj velük. Szeretlek”
Rögtön a nyakába ugrottam és megcsókoltam. Ő bele mosolygott a csókunkba.
-Gyere, menjünk táncolni.Fogta meg a kezem, majd elindultunk a táncparkett felé.
Mikor visszanéztünk, már senki sem állt az előbbi helyünkön,csak Taylor és James. Odamentem hozzájuk, majd félre hívtam James-t.
-Figyelj, ha szeretnél tőle valamit, és nagyon úgy látom hogy igen,akkor kezdeményezz.- mondtam neki. 

-Nem merem. Félek, hogy visszautasít.- pirult el James.
-Ettől ne félj.-kacsintottam rá, majd visszamentem Harryhez.
-Na, mi történt?- érdeklődött Harry.
-Semmi, csak egy kicsit segítettem a rászorulókon.-vigyorogtam.
-Hmm, milyen segítőkész vagy.- fogta meg Harry a derekam, és megcsókolt.
-Csak jöjjön össze a dolog.-mosolyogtam.
Folyamatosan James-éket figyeltem, és úgy láttam összejött a dolog. Taylor arcán hatalmas vigyor ékeskedett, s ez Jamessel sem volt másképp.
Az egész éjszakát végig táncolták. Annyira aranyosak voltak.  Kendall felajánlotta, hogy mi lenne, ha még átmennénk hozzájuk iszogatni, meg még ki tudja, mit hoz az este. A srácok persze rögtön beleegyeztek a dologba. Mikor elindultunk, Taylor és James már kéz a kézben jöttek. Az utat Kendallék házáig ismét végig nevettük. Ide már nem kellett alkohol, mindenki annyira jó kedvű volt, mintha berúgott volna.
Mikor megérkeztünk, kiszálltunk a kocsiból és gyorsan bementünk a házba. Lepakoltuk a cuccainkat, aztán bementünk a nappaliba. Kendall kitalálta, hogy üvegezzünk.
Hihetetlen. A sztárok csak üvegezni képesek ?  Niallel rögtön egymásra néztünk és tudtuk,hogy mit kell tennünk.
-Na ki kezd?-érdeklődött Niall.
-Ha akarsz kezdhetsz. Adta Niall kezébe Kendall az üveget.
-De előtte tisztázzuk mit kell annak tennie,aki nem teljesíti a feladatot.-mosolygotam.
-Hát.. mondjuk egy kupica tequila? – dörzsölte össze kezeit Kendall.
-Nekem oké .-nevetett Niall, majd pörgetett.
Rögtön elkezdtem szugerálni az üveget,hogy Jamesre vagy Taylorre menjen, de nem jött össze. Niall engem pörgetett.
-Na, felelsz vagy mersz?-kérdezte Niall.
-Merek.-vigyorogtam rá.
-Okééé..Akkooooorr…Mondjuk adj egy puszit Logan arcára.-mondta Niall.
Fel is álltam, majd végre hajtottam a feladatom. Mikor visszaültem a helyemre, megfogtam az üveget, majd pörgettem.

Szerencsémre James lett a következő áldozat.
-Szóval James, Felelsz avagy mersz ?-érdeklődtem.
-Felelek.-mondta majd várakozóan nézett rám.
-Szóval akkor.. Járnál Taylorral?-kérdeztem.
-Igen, járnék.-vörösödött el, majd Taylorra nézett, aki szintén vörös lett.
A játék során elég sok olyan kérdés, és cselekvési ötlet merült fel, amit meg kellett volna tenni, hogy a végére, már több üveg tequila elfogyott.
Ezek után már nem nagyon akartunk haza menni, ezért ott aludtunk Kendalléknál. Az éjjel, mikor mentem ki a fürdőbe, arra lettem figyelmes,hogy Taylor és James kinn ülnek a konyhában és csókolóznak.
-Ez a tervünk is jól sikerült.-gondoltam, majd mosolyogva mentem tovább.  Mikor elvégeztem a dolgomat, visszamentem Harryhez, lefeküdtem mellé, majd hozzábújtam. Éreztem ahogy felnéz, majd megszólalt.
-Szeretlek.-mondta majd megcsókolt.
-Én is. De aludjunk, mert nem fogunk tudni felkelni.-csókoltam meg végül én is, majd visszafeküdtem aludni.



4 megjegyzés: