2011. november 12., szombat

34.RÉSZ_

Június 7.



Nem tudom miben fáradtunk el Liammal, de egészen délig aludtunk. Legalábbis én, ő nem tudom mikor kelhetett, de megint ő ébresztett fel.
"Jó reggelt szívem." nyomott puszit az arcomra.
"Neked is. Hány óra van??" kérdeztem nyűglődve.
"10 perc múlva dél." mosolygott.
"ÁÁÁ.De én még álmos vagyok" húztam a fejemre a takarót.
"Hát pedig ideje lenne felkelni. Tök jó dolgot találtam ki mára." vigyorgott.
"Na és mi az??" kérdeztem felvont szemöldökkel.
"Hát az hooooogy... Most felöltözöl és megcsinálsz mindent amit szeretnél, és utána átmegyünk hozzánk. Ott lesz mindenki. Na??" mesélte el tervét.
"Oké, legyen. Legalább végre találkozom a csajokkal. Olyan rég láttam őket." néztem Liamra.
"Na akkor indulás,én addig lemegyek a konyhába." utasított .
"Oké. Akkor 10 perc múlva lent találkozunk." nevettem.
"Azért annyira ne siess. Ráérünk" vonta fel szemöldökét Liam.
"Nem sietek, Én ennyi idő alatt végzek" nevettem ismét.
"Oké, akkor viszont én sietek." mondta kaján vigyorral az arcán, majd kiment a szobából.
Kivettem a gardróbból egy rövidnadrágot, meg egy pólót és megkerestem Liam pulcsiját. Mikor már mindent megtaláltam, bementem a fürdőbe és elkészülődtem. Ki is festettem magam, mivel már hiányzott.
Aztán mikor teljesen kész lettem, lementem a konyhába, Liam pulcsijával a kezemben. És láttam hogy Liam épp palacsintát süt. Elkerekedett szemekkel néztem rá.
"Hát te meg mit csinálsz??"kérdeztem.
"Reggelit. Remélem éhes vagy." mosolygott.
"Igen az vagyok. De nagyon meglep amit látok. Te mióta tudsz palacsintát sütni??" néztem rá.
"Hát nem tudok. Csak be akarom bizonyítani, hogy én is vagyok olyan ügyes mint Harry" ecsetelte.
"Bebizonyítani..Mi vagy te ?? Matek tétel?? Én úgy szeretlek, ahogy vagy. Nem kell semmit sem bizonygatnod" vontam fel a szemöldököm, majd odamentem hozzá és szorosan megöleltem.
"Nem baj. De azért kipróbáltam magam." sütötte le a szemét.
"Okés. És mikor lesz kész??" nevettem.
"10 perc. Addig ülj le. Innivalót esetleg??" Udvariaskodott.
"Igen, kérek. Nézz be a hűtőbe, nem tudom mi van benne." nevettem.
Utasításom szerint tett és ki is vett egy doboz almalevet. Nagyon ügyesen feltalálta magát a konyhánkban, meg is lepődtem rajta. Kivett a szekrényből egy poharat és töltött az almaléből majd elém tette a poharat.
"Tessék. Egészségedre." vigyorgott.
"Köszönöm Mr." vigyorogtam vissza.
Nem sokára kész is lett a palacsinta.Amerikai palacsintát sütött. Még jó hogy van otthon Juhar-és csokiszirup. Imádom:DD
"Hmm. Nagyon jól néz ki. A szekrényben találsz hozzá szirupot ha gondolod." mosolyogtam Liamra.
"ÁÁ. Köszönöm a tanácsot-és azzal a mozdulattal, ki is vette a szekrényből az említett dolgokat-Tessék."tette le elém a palacsintát az öntetes dobozokkal együtt.
"Na ülj le és együnk, te majom" néztem rá.
Mikor leült mellém, gyorsan megcsókoltam köszönetem jeléül, aztán elkezdtünk enni.
"Ez nagyon jó lett. Köszönöm.Mr. Matektétel." nevettem.
"Igazán nincs mit.Mrs. Matektétel" nevetett ő is.
Gyorsan megkajáltunk, és bepakoltunk a mosogatógépbe, aztán elmentünk hozzájuk.
Mivel Liam gyalog jött, és anya sem volt otthon, ezért gyalog kellett mennünk. Alighogy kiléptünk a házból eszembe jutott valami.
"A pulcsit benn hagytam, meg mindent ami fontos.Én idióta' mondtam majd visszarohantam a házba. Gyorsan beraktam a táskámba a telefonom, Liam pulcsiját és a lakáskulcsom is felkaptam. Gyorsan bezártam az ajtót és elindultam Liam felé.
"Na indulhatunk" fogtam meg Liam kezét.
"Oké. Akkor hajrá. Szép kis délután lesz azt hiszem." hallottam a hangján, hogy valamiben settenkedik.
Kb fél óra múlva meg is érkeztünk, amikor már mindenki ott volt aki számított.
Mikor beléptünk, rögtön megpillantottam barátnőimet és hozzájuk rohantam.
"Sziasztoook-öleltem meg őket egyszerre- Hogy vagy Becca??És te Nici??" néztem rájuk.
"Én köszönöm meg vagyok. nincs semmi extra. " válaszolt Nici,
"Nálam is minden oké. Hál istennek nincsen semmi gáz." mosolygott, majd elkezdte simogatni a hasát. Tiszta aranyos volt.
Mikor befejeztük az eszmecserénket a srácokat is üdvözöltem. Adtam mindegyiknek egy-egy puszit, aztán megkérdeztem.
"Na és  mit fogunk csinálni ma??"
"Háát. Üvegezni."nevetett Lou.
"Huhh. Lefogadom, hogy ez is a te ötleted volt Lou" nevettem
"Az volt" zengte mindenki egyszerre.
"Oké. Akkor téged kérdezünk először. És én kérdezek." nevettem.
Gyorsan körbe ültünk, és középre tettük az üveget és elkezdtünk játszani.
"Na akkor Louis. Felelsz vagy mersz??" vontam fel szemöldököm.
"Merek. " nevetett.
"Hmm..Akkor legyen mondjuuuk...Harapd meg Harry fülét" mondtam, amire persze mindenki elkezdett nevetni. Louis meg rögtön meg is csinálta.
"Na ez durva volt. " nézett rám Harry.
"Na akkor én pörgetek..... Liaaam. De jóó hogy rád került a sor. Felelsz vagy mersz??" kérdezte Lou.
"Felelek. Egyértelmű "
"Akkor. Nyitott már rátok Kata valamelyik családtagja , tudod mikor..." pirult el Loui. Annyira vicces volt.

"Nem. Csak egyszer, amikor berántott az ágyába. De mikor AZT csináltuk, akkor még nem." nevetett Liam.
"Oké akkor te jössz" mosolyogtam Liamra. Aki persze engem pörgetett ki.
"Én merek." néztem rá.
"Nem tudom mit csinálj..valaki??" tanácstalankodott Liam.
"AAAA.ÉÉÉN. LÉGYSZI HAAD." Könyörgött Zayn. Meg is lepett.
"Oké mondd." nézett Zaynre.
"Csókolja meg Harryt." mondta, majd láttam, hogy Harry rögtön elvörösödött, ahogy én is, mert éreztem, hogy ég az arcom.
"Muszáj??" néztem kérlelően Liamra.
"Nekem sem tetszik. De igen" húzta a száját.
Aztán odamentem Harryhez, és megcsókoltam.... Nem gondoltam volna, de Harry istenien csókol. Szívem szerint vagy egy órán át csókolóztam volna vele, de muszáj volt abba hagyni, így elhúzódtam tőle. Meg amúgy is. Van barátom..akit szeretek :)
"Na, akkor én jövök...Háhááá. Nici..:DD Mi volt életed legcikibb élménye.??" tettem fel a kérdést.
"Hmm. Nem is tudom. Talán, mikor Louis húga ránk nyitott, és megkérdezte, hogy ugye most Louis nem bánt engem..Miközben azt...csináltuk" pirult el teljesen Nici és Louis is egyszerre.
Persze mindnyájan elkezdtünk dőlni a röhögéstől. Azt hittem be fogok pisilni. De szerencsére ez nem történt meg.
"Na gyerekek akkor most ki jön??"terelte a témát Louis.
"Én." Jelentkezett Becca, aki ki is pörgette Niallt.Niall a felelést választotta.
"Na Niall. Tetszik most neked valaki?? Vagy van valakid??" tette fel a kérdést Becca.
"Nem nincsen senkim, és most épp nem tetszik senki" sütötte le a szemét.
"Értem. Nekem már nincs kedvem játszani" állt fel Becca.
Rossz volt nézni Niallt, ezért odaültem mellé.
"Héé. Jól vagy?? Ne legyél szomorú. Egyszer minden helyre jön." néztem rá, és láttam hogy sír.
"Jajj Niall. Ne sírj."öleltem meg. És ő is visszaölelt. Éreztem, hogy nagyon szorít engem, szegény srácnak aztán igazán szeretet hiánya van.
"Srácok. Idegyertek. Csapatölelés. " néztem jelentőség teljesen a fiúkra.
Mindannyian odajöttek, és ők is megölelték Niallt. Mivel én voltam közvetlen vele szemben, láttam ahogy elmosolyodik. És egyszer csak ezt suttogta. "Köszönöm."
"Igazán nincs mit. Rossz látni, ha valaki szomorú" suttogtam vissza.
Mikor abbahagytuk a nagy ölelkezést, Harry kitalálta, hogy mi lenne , ha elmennénk a parkba.
Mindenki egyetértett vele, ezért gyorsan felkaptuk a cuccainkat, és elindultunk.
Az egész utat végig nevettük, pont mint az egész délutánt.
Jó volt látni, hogy ha egy kis időre is. De mindenki boldog.
És végre mindenki a párjával lehetett. Még én is. Egész délután el sem engedtem Liamet magam mellől.. Ami lehet hogy egy kicsit . nagyon gáz..de már nagyon hiányzott, és nem akarom hogy elmenjen megint....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése