2011. november 12., szombat

58.RÉSZ_SZAKÍTÁS, ÚJRA VELED..MIÉRT?

November 10.

A minap a parkban sétáltam, és elég érdekes dologra lettem figyelmes. Danielle egy idegen sráccal ült egy padon és épp egymás testét fedezték fel, hogy úgy mondjam.
Hirtelen átfutott az agyamon, hogy szólok Liamnek, de nem tettem. Próbáltam nem Danielle ékre figyelni, de nem jött össze. A lábam mintha földbe gyökeredzett volna. Csak álltam ott és figyeltem a történteket. Egyszer csak láttam, hogy Dani észrevett, megfogta a srác kezét és elmentek.
Ekkor elindultam én is haza, és útközben eldöntöttem, hogy szólok Liamnek. Mikor hazaértem, az volt az első dolgom, hogy bekapcsoltam a gépem. Gyorsan lekaptam a kabátom, aztán megnéztem, hogy Liam fenn van-e face-en vagy twitteren. Szerencsére face-en fenn találtam , ezért rögtön rá is írtam.
„Szia. Beszélhetnénk?”kérdeztem.
„Hallo. Ja. Mondjad csak” írta a választ.
„Hát figyelj..Nem akarok szemét lenni, és esküszöm, hogy az igazat mondom. Ma lenn voltam a parkban és láttam Danit, egy idegen sráccal. Szemmel láthatólag elvoltak. Ott smároltak,meg miegymás. Aztán mikor észrevettek elmentek” írtam le a történteket.
„Most ugye csak szívatsz?” kérdezte.
„Nem. Esküszöm. Az egy dolog, hogy még mindig szeretlek. De nem lennék képes neked hazudni” válaszoltam
„Hát oké. Köszi. Én most megyek. Szia” köszönt el..
„Igazán nincsen mit. Szia” köszöntem el én is, aztán láttam, hogy már ki is jelentkezett.
„Hú hogy ebből mekkora balhé lesz” gondoltam, majd neki álltam megnézni az e.mailjeim, twitteren a dolgaimat, aztán elmentem hajat mosni.
Már épp neki álltam volna hajat szárítani, amikor valaki kopogott, ezért lerohantam és kinyitottam az ajtót. Meglepetésemre Liam állt ott.
„Hello” köszönt
„ÖÖÖ…Szia. Gyere be” tártam ki az ajtót.
„Most jövök Danielletől…Mindent tagadott. De én neked hiszek” mondta.
„Hű. Hát rendben. Köszi” néztem rá kérdően.
„Én még mindig szeretlek” közeledett felém.
„Állj-állj. Még mindig?, Akkor ezért csaltál 11 hónapig?”vontam kérdőre.
„Nem tudom mi ütött belém, tényleg. De szeretném, ha visszajönnél hozzám. Te magad mondtad, hogy még szeretsz.” Érvelt Liam.
„Istenem. Miért nehezíted az életem ennyire?” mondtam könnybe lábadt szemekkel.
„Jajj. Ne sírj kérlek.” Ölelt meg Liam.
„De…pont mikor minden oké, akkor kell benyögnöd ezt.?” Értetlenkedtem.
„Sajnálom..de mi lenne a válaszod?” kíváncsiskodott.
„Fel kell hívnom Harryt. Majd utána” mondtam és már hívtam is Harryt.
„Szia,” szóltam bele.
„Hello. Valami baj van?” kérdezte.
„Hát-húztam el a szót- át tudnál jönni?” nyögtem ki.
„Persze. 10 perc és ott vagyok.” Mondta, majd lerakta.
10perc múlva Harry tényleg megérkezett , és meglepettnek látszott amiatt, hogy Liam is ott volt.
„Na szóval,mi lenne az?” kérdezte felvont szemöldökkel Harry.
„Hát…Liam és én…szóval. Na annyi, hogy Liam és Dani szakítottak. És Liam most azt állítja, hogy még mindig szeret engem. És szeretné, ha visszamennék hozzá.” Kezdtem bele.
„És te mit szeretnél?” kérdezte Harry.
„Nem tudom. Csak azt, hogy én is szeretem őt. Mert ugye az első szerelem örök.” Érveltem
„Hát figyelj. Nagyon fáj amit most mondtál, de megértem . Én is ezt teném a helyedbe. Mármint én adnék ennek még egy esélyt. És teljesen megértem, ha most ez miatt szakítasz velem . Azt szeretném ha boldog lennél. De tudd, hogy én örökké várok rád, ha kell” mondta Harry.
„Tényleg?” kérdeztem meglepetten.
„Igen. De akkor most mi lesz? Újra Liam?” kérdezte Harry.
Sóhajtottam egy nagyot, összeszedtem a gondolataim, és kimondtam a végső ítéletemet:
„Liam. Kapsz egy utolsó esélyt,de ha ezt elbaltázod…soha többet nem akarlak látni.És Harry. Nagyon sajnálom” mondtam könnyes szemekkel.
„Semmi baj. Elfogadom. Majd máskor.” Kacsintott rám, majd elment.
„Nagyon köszönöm” suttogta a fülembe Liam.
„Hát van mit!” mondtam neki egy kicsit flegmán.
„Na és akkor mi lesz a mai program?” érdeklődött.
„Mondjuk tv, meg kajálás. Okcső” mondtam,majd elindultam a konyhafelé és elővettem egy nagy zacskó chipset.
Bevackoltam a tv elé, Liam pedig mellém és elkezdtünk tvzni.
Az ember azt hinné,ha újra összejön élete szerelmével, akkor minden oké lesz,, De sajnos ez nem így volt.
De idővel csak rendbe jön minden. –gondoltam.
De ez sem így történt. Liammel egy hétig jártunk, de az egy hét alatt végig szart rám. Mikor beteg lettem, még egy „jobbulást „ sms-t sem küldött. Aztán Nialltől megtudtam, hogy Liam újra Danielle-el hempergett. Hát jó, ennek tényleg vége. Soha többet nem akarok róla hallani. Most már véglegesen szakítottam vele, és soha többet nem akarom látni.

2 megjegyzés:

  1. Bocsi hogy most ezt de én ebben a részben nagyon cslódtam, maj megszakad a szívem Harry miatt :((( ez tényleg csak egy vélemény sorry....

    VálaszTörlés
  2. hát ha ez a rész nem is,de remélem azért a többi kielégíti vágyaidat :DD én sem akartam,hogy ez legyen..csak a blog eleje.még nagyon az én érzéseimet írja le,rájuk ruházva,szóval..ennek így kellett lennie =/

    VálaszTörlés