2011. november 22., kedd

64.rész_Romantikázás Harryvel

December 15.



Nagyon jól éreztem magamat a BT R-esekkel. Jó kis buli volt. Az pedig főképp elnyerte a tetszésem,hogy Taylor és James egy párt alkotnak. Annyira kis édesek együtt. Remélem sokáig együtt lesznek,és nem lesz hátrány hogy James híres.
A suliban a tanároknak valami továbbképzésük volt,ezért nem kellett suliba mennünk. Egy újabb teljes nap csak Harryvel. Kívánhatnék ennél jobbat ? J
Harry nálunk aludt előző este…és hogy is mondjam..elég mozgalmas éjszakánk volt.
Reggel, azaz délelőtt 11ig fel sem keltünk. Én arra keltem,hogy Harry a nyakamat csókolgatja.
-Te meg mit csinálsz? Főleg hajnalban?- húztam a fejemre a párnám.

-Cicó, már 11 óra van. –mondta Harry,majd lehúzta a fejemről a párnát, és nyomott egy puszit az arcomra.

-Nekem az még nagyon korán van.-bújtam Harryhez.

-Pedig ideje lenne felkelni. Annyi mindent kell még csinálnunk. –vigyorgott Harry

-Na és még is mit?-kérdeztem felvont szemöldökkel.

-Majd meglátod. De előbb gyere le a konyhába. –Fogta meg a kezem.

Felpattantam, majd követtem a konyhába. Az állam leesett mikor megláttam mi vár ott.
Az asztal közepén gyertyák voltak. Körülötte meg különféle színű rózsák voltak. Ezenkívül az asztalon volt még 2 boros pohár is.
-Harry, ezt miért ??-kérdeztem.
-Szomorú, hogy nekem kell emlékeztetnelek arra, hogy 2 hónapja vagyunk együtt.-válaszolta.
-Jajj. Hát emlékszem én. De nem hittem , hogy te ennyire számon tartod. Nem akartam nyálasnak tűnni, vagy ilyesmi. – pirultam el.
-Jajj nyugi. Semmi gáz. A lényeg, hogy tetszik? Ugye tetszik??-kérdezte Harry aggódóan.
- Persze hogy tetszik. Mivel te csináltad.-csókoltam meg.
.Na..ez már jobban tetszik.- mosolygott Harry, majd átölelte a derekam.
-És van még valami terved mára?- mosolyogtam rá.
-Majd meglátod. De most ülj le, és együnk.- mutatott az asztalra.
Természetesen megint spagetitt ettünk,de nem zavart,mert nagyon finom volt. És úgy csinálta,ahogyan én szeretem.
-Úristen Harry. Ez nagyon jó lett. Szeretlek.-mondtam neki,majd valószínűleg elpirultam mert nagyon mosolygott.
-Én is szeretlek. Mindennél jobban. Ezért szeretném odaadni ezt.-mondta,majd elővett a zsebéből egy kis dobozt.
-Úristen. Mi ez?? Nem kellett volna. De tényleg.-vettem át az ajándékom.
-Annyit kell tudnod róla, hogy anyukám kapta apától,mikor összeházasodtak. És anya szeretné, ha most a tiéd lenne.-mosolygott Harry.
Mikor kinyitottam a dobozt,a  lélegzetem is elállt. Egy gyűrű volt benne. Gyönyörű volt. Ezüst, és a közepén egy rózsaszín kő volt.
-Harry ez gyönyörű. Én ezt nem fogathatom el. – tiltakoztam.
-De szeretném ha a tied lenne, és anya is.-mosolygott Harry.
-Hát akkor nagyon köszönöm. De én nem vettem neked semmit.-pánikoltam.
-Nyugi. Elég hogy vagy nekem. Szeretlek.-Fogta a kezei közé az arcom, majd megcsókolt.
-Köszönöm. Tényleg.-mosolyogtam, majd én is megcsókoltam.
Mikor kellőképpen kicsókolóztuk magunkat, bepakoltunk a mosogatógépbe, és átsétáltunk a nappaliba.
-Na most mit fogunk csinálni?-kíváncsiskodtam.
- Megnézzük a  kedvenc filmedet.- karolt át Harry.
-És honnan tudod,hogy mi a kedvenc filmem?-érdeklődtem.
-Hát tudod…van bátyád. Elmondta.-nevetett.
-Tudom hogy van. De szerintem, ő nem tudja mit szeretek. De te tudod.-nevettem én is.
Harry elindította  a filmet, és meglepetésemre tényleg a kedvenc filmem indult el.
-Na? Tévedett?- bökött oldalba Harry.
-Hát nem. De tuti,hogy megszeretnéd nézni velem??- kérdeztem.
-Miért?? Mi bajom lehet egy akciófilmtől?- poénkodott.
-Nem tudom. De ha nem tetszik szólj, és kikapcsolhatjuk. Oké?-nyomtam puszit az arcára, majd hozzábújtam.
-Rendben. –mondta, majd egész film alatt a hátamat simogatta.
Néha elcsattant egy-két csók is, majd a nap méltó folytatásaként elmentünk sétálni, majd a Naplementét a folyóparton néztük meg.
Sosem hittem volna, hogy Harry ilyen romantikus is tud lenni. Nagyon szeretem és remélem sosem veszítem el.


Kata gyűrűje

1 megjegyzés: