2011. november 12., szombat

27.RÉSZ_

Május 24.

Eltelt a 2 hét a vizsgálat óta, szóval Beccanak vissza kellett mennie az orvoshoz. Most Zayn ment vele, hogy megtudjon néhány dolgot amire kíváncsi volt.
Vizsgálatokból még nem tudni , hogy fiú lesz-e vagy lány, de azt már tudják, hogy a baba teljesen egészséges. Szerencsére a sulinak 3 hét múlva vége, szóval Becca még be tudja fejezni az évet. Bár sajnálom szegényt. Remélem senki sem fogja piszkálni, mivel már látni a pocakját... De majd teszünk valamit, hogy ne így legyen. Mármint , hogy ne piszkálják miatta. Főleg hogy minden az én hibám, teljes erőmmel azon leszek, hogy ne derüljön ki semmi.
A nap, ma nagyon átlagosan telt. Sajnos Liamnek el kellett utaznia valahová, ezért ma nem találkoztam vele.Olyan 11fele felkeltem és lementem a konyhába. Főztem kávét, majd csináltam egy tejeskávét magamnak. Szépen lassan felöltöztem. majd "leköltöztem " a nappaliba. Bekapcsoltam a tv-t , aztán kerestem valami értelmeset a tv-be. Természetesen semmi jó nem volt benne, ezért felmentem a szobámba a gépemért.Felkaptam, majd levittem a nappaliba. Leültem a kanapéra és bekapcsoltam. Megnyitottam az msn-t ,de senki értelmes nem volt fenn , ezért ki is jelentkeztem. Felmentem twitterre, és láttam hogy egy csomó új követőm van. Megnéztem hogy kik a közös követők, vagy kiket követünk mindketten, erre látom. hogy mindegyik One Direction fan...elgondolkodtam, hogy visszakövessem-e őket, de végül úgy döntöttem megteszem. Amint visszakövettem mindenkit, láttam hogy jött egy üzenetem. Természetesen, az egyik 1D FAN volt , aki teljesen lehordott mindennek, de annak mondja akit érdekel..gondoltam. Majd megnéztem az "mention"jeim. Nem egy támadó tweetet kaptam ott is. De ki a szart érdekel?
Szeretem Liamet és szerintem az a lényeg. Meg amúgy sem érdekel más véleménye.
Mire elolvastam az összes ilyen bejegyzést , már sírtam a röhögéstől. Egyesek olyan szánalmasak, ahogy mondogatják a magukét :DD
Biztos vagyok benne, hogy ezeknek sosem volt pasijuk. Szánalmas xD Irigykednek a másikra. De ha nekik ez a jó. Hát legyen. Még egy ideig elszórakoztam rajtuk, majd megnéztem hogy nincs e fenn neten a True Blood 4.évad utolsó része, a PLL vagya Glee. Szerencsére az összes fenn volt, ezért az egész délutánomat sorozatok nézésével töltöttem . Nincs is ennél jobb. Na jó van. A srácokkal lenni. De néha szünetet is kell tartani :DD Jól elszórakoztam egyedül is a délután, bár a srácokkal jobb lett volna. Este megcsörrent a telefonom, és meglepetésemre Harry hívott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése