2011. november 12., szombat

14.RÉSZ_ A VACSORA

Leültünk vacsorázni, és én elkezdtem mesélni mi történt.
„Ma anyukám elutazott Spanyolországba apához, ezért ma nem kellett suliba mennem. Kivittem anyát a reptérre, és miután felszállt a repülő, az utam rögtön a srácokhoz vezetett. Csak Loui volt otthon, de mondta hogy nem baj , ha megvárom Liamet. Leültünk a nappaliba, és elkezdtünk tévézni. Valami vígjáték volt, és annyira nevettünk hogy már egymáson fetrengtünk. És pont ekkor jött meg Liam…” „Áuuuuucccs” zengték Beccaék egyszerre. „Na igen. Folytatom.. És akkor azt mondja Liam.. –Hát ti mit csináltok itt?- mondom-tévézünk, tök vicces ez a film. Erre ő csak annyit mondott, hogy ahha, aztán felrohant az emeletre. Felmentem utána a szobájába, de nem találtam. Aztán egyszer csak bejött, és mikor megkérdeztem hol volt, azt mondta, hogy olyan helyen,ahol nem találom meg. Mert hogy gondolkodnia kellett,nem érti, hogy a csaja miért hentereg a legjobb barátjával. Na itt kiverte a biztosítékot, és elrohantam. Ekkor futottam bele Zaynbe, aki látta hogy bajom van. Majd délután átjött megnézni, hogy élek-e még.” Meséltem. „Jajj szegénykém. Pedig annyira aranyosak voltatok. Most mit fogsz csinálni?” kérdezte barátnőm, majd megölelt. „ Nem tudom. Most azt közöltem vele, hogy egy darabig nem akarom látni. Azóta több mint ötvenszer hívott, és három sms-t is küldött. De kitöröltem az összeset. A telefonomat is kikapcsoltam. Ha valami van, vezetékesen elértek” mondtam nekik. „Szerintem is a legjobb megoldás , ha most egy ideig kerülitek egymást.” Mondta Zayn. „Ha nem baj, elkérném a telefonszámot, hogy ellenőrizhesselek. Bocsi tényleg. De félek hogy valami bajod lesz. És szerintem Harry is szeretne majd veled beszélni.” Mondta Zayn, majd elpirult. Becca erre elkezdett nevetni. „Jajj Zayn. Olyan édes vagy, mikor elpirulsz” mondta szerelmének. „Persze, megadom, egy pillanat.. 063612475 ” mondtam mosolyogva. Zayn lementette a számot, majd zsebre rakta a telefonját. Még egy órát kb beszélgettünk, majd Beccanak mennie kellett. Természetesen Zayn haza akarta kísérni, ezért elbúcsúztunk egymástól, majd kikísértem őket. Miután elmentek, felmentem tesóm szobájába, elvettem az egyik pólóját, megfürödtem, hajat mostam, majd belebújtam a pólójába. Lefeküdtem az ágyamra és bekapcsoltam a gépemet. Megnéztem az üzeneteimet, a twitterem, és minden mást ami fontos volt, de mivel nem találtam semmi érdekeset , ezért kapcsoltam zenét, majd lefeküdtem aludni. Már majdnem elaludtam, mikor megcsörrent a telefon. Felvettem, meglepődtem, mert Harry szólt bele. „Szia, remélem nem ébresztettelek fel” mondta, egy kis félénkséget hallottam a hangjában. „ Szia. Hát már majdnem elaludtam, de örülök hogy te ébresztettél fel és nem más” mondtam szomorúan. „Oh.Köszönöm. Mi a baj?” kérdezte kíváncsian. „ Áh, csak összevesztünk Liammel” mondtam kicsit keserűen. „ Azt sajnálom. De remélem meg vagy” hallottam hangján, hogy mosolyog. Még egy ideig elbeszélgettünk, majd letettük a telefont. A beszélgetés után, tök könnyen elaludtam . Reggel ismét a telefon csörgésére ébredtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése