2011. november 12., szombat

28.RÉSZ_ TELEFON BESZÉLGETÉS

Mikor láttam ,hogy  Harry hív, azonnal felvettem.
"Szia. Mondjad" szóltam bele.
"Szia. Hogy vagy?? Tanácsra lenne szükségem."
"Kösz, meg vagyok. Mondjad." mondtam.
"Hátőő. Szóval. Nem tudom emlékszel-e arra a csajra akivel voltam a szülinapi bulinkon?"
Erre a mondatra összeszorult a szívem. "Iiigen." húztam el a szót.
"Hát szóval..róla lenne szó. Szóval.. hát eléggé összemelegedtünk ott. Számot is cseréltünk..Szerinted felhívjam?? Emlékszik még rám szerinted??" kérdezte.
Hát szívem szerint elküldtem volna a francba. "Hát nem tudom..Ha szeretnéd tedd meg. Meg ha nagyon tetszik a csaj. De biztos vagy benne, hogy nincs pasija?? Nem akarlak félholtra verve megtalálni valahol" mondtam neki közömbösen.
"Ezer százalék hogy nincs neki. De nem merem felhívni. Mi van ha lekoptat." mondta félénken.
"Téged?? Biztos hogynem...De vigyázz. Nehogy úgy járj mint Sammel..."próbáltam rá venni arra hogy nehívja fel a csajt.
"Hát...szerintem ő nem olyan." érvelt  csajszika mellett.
"Akkor hívd fel..maximum ejt...vagy megvernek, mert zaklatod valaki csaját.. végülis..nem lehet semmi gáz.." vettem viccesre  figurát.
"Hmm. Igazad van. Nem hívnád fel a kedveméért és nem kérdeznéd  ki ??" kérlelt.
"Mi vagyok én rabvallató?? Biztos hogy nem..Kérj meg mást..Bocsi. De sosem sül ki abból jó ,ha én intézek valakinek bármit is." válaszoltam.
"Jójó.Bocsánat. Majd megkérem Zayn húgát, ő biztos megteszi nekem." mondta Harry.
"Hát ahogy gondolod. De ha a csaj nem volt beállva, tuti emlékszik rád... És ha érdekelnéd felhívott volna.." világítottam rá a lényegre.
"Hmm. Teljesen igazad van. Már lassan 4 hónap eltelt azóta...Ha érdekelném , tényleg hívott volna. Köszönöm"  válaszolt.
"Igazán nincs mit. Még valami??" kérdeztem.
"Igen, lenne. Nincs kedved holnap együtt kajálni?? Én főzök. " kérdezte szégyenlősen.
"Hát nem is tudom.. Liam nem tudod mikor jön haza ?? Meg csak mi ketten??" érdeklődtem.
"Hát nem tudom mikor jön, és hát a srácok otthon lesznek, De ők majd külön esznek . Szóval fogjuk  rá, hogy igen. Mi ketten." motyogta.
"Hát..Ha a srácok otthon  lesznek, akkor benne vagyok. Nem akarom, hogy Liamre megint féltékenységi roham törjön" mondtam Harrynek.
"Oké. Akkor holnap 8 kor tudsz jönni?? Amúgy te beszéltél Liammel amióta elment??, És tudod egyáltalán hol van?? Mert mi nem." kérdezte.
"Nem tudom hol van.. csak annyit, hogy el kellett utaznia...És igen, holnap 8ra tudok menni. Valamit vigyek??" érdeklődtem.
"Hát magadat. Meg ha tudsz olyan csokis-sütit" Mondta félénken.
"Oké. Akkor sütök . És örülök hogy ízlett" nevettem.
"Akkor holnap este. Bocsi, de le kell tennem. Szólít a természet. Szia . Jó legyél. Jóéjt" mondta.
"Okézsoké. Jóéjt. Puszillak titeket" válaszoltam , majd letettem.
Elkezdtem kapcsolgatni a tévét, majd megláttam, hogy a kedvenc sorozatomat adják a Cm.en. Gyorsan felrohantam a takarómért, aztán lefeküdtem a kanapéra és elkezdtem nézni a True Bloodot. Nagyon izgalmas volt. Ericnek éppen kitörölték a memóriáját a boszorkányok. Annyira izgi volt...hogy sikeresen be is aludtam rajta. Másnap délig fel sem keltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése