2011. november 12., szombat

46.RÉSZ_SULIBAN

Szeptember 22.


Éppen csöngetésre értünk be a suliba, szóval igyekeznünk kellett, hogy beérjünk a tanár előtt.Már szinte futottunk. Nem is volt baj, mert pont a tanár előtt estünk be a terembe.
Törivel kezdtünk. Az egyik kedvenc tantárgyam. Törin is Harry mellett ülök természetesen. Szóval bevágódtunk egymás mellé, kipakoltunk és megvártuk míg bejön a tanár. Nagyon gyorsan elment az óra. Tök érdekes volt az anyag. Épp a Világháborúról tanultunk . Szeretek ilyenekről tanulni, nem tudom miért... Harry mindig ki is röhög amiért ilyen idióta vagyok :D
Szünetben elmentem a szekrényemhez, hogy kipakoljam a cuccaimat ami aznapra kellett.
Balszerencsémre Dani pont arra sétált...Mit ad isten nem meg szólított??
"Szia. Hogy megy a suli??"kérdezte
"Helo. Köszönöm egész jól. Főleg hogy nem látom a pofádat mindig." válaszoltam.
"Hidd el. Örülök neki, hogy átíratkoztál másik osztályba" kacagott Dani.
"Hát örülök hogy dumáltunk. Na csá" csaptam be a szekrényem. És indultam volna, amikor valakibe beleütköztem. Természetesen Liam volt az.
"Te is a legjobbkor jelensz meg baszki" mondtam neki mérgesen.
"Neked is szia." nevetett.
" Na csá" mondtam , majd végre el tudtam menni .
Tiszta idegesen visszamentem Harryhez aki rögtön észrevette, hogy nincs minden rendben.
"Mi a baj??" húzott oda magához.
" Semmi, csak összefutottam Danivel...aztán meg Liammel. De semmi gáz" meséltem Harrynek.
"Mit mondott az a csicska megint ?"kérdezte kíváncsian Harry.
"Áá. Csak annyit, hogy örül hogy átíratkoztam meg társai." meséltem.
"Ez hülye. Na mindegy nyugi. Én vigyázok rád" kacsintott rám Harry, majd megcsókolt.
"Az ilyen dolgok többször történhetnének. Szeretem mikor ilyen vagy. Meg azt is , amikor megcsókolsz." pirultam el.
"Igen??" húzta el a szót, majd újra megcsókolt.
"Na jó. Most már elég lesz. Sajnos ezt suliban tilos." sütöttem le a szemem.
"Igen, igazad van. Csak egy utolsó puszit" mondta Harry, majd nyomott egy puszit az arcomra.
Az órák csak teltek egymás után, mi pedig csak jegyzeteltünk és jegyzeteltünk. Azt hittem lerohad a kezem.
Kikaptuk az angol és a matek dogát..Hát az angol ötös lett, a matek meg egyes. Tuti hogy megfognak húzni.. =/
De majd megpróbálok segítséget kérni Harrytől. Biztosan segít majd nekem :)
Szerencsére 1kor végeztünk és haza mehettünk.
Összességében jó volt a mai nap is. Dani meg bekaphatja...de amúgy is...leszarom mit akar :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése